Pagina 1 van 3 123 Laatste

Discussie: Fallout: 76

MidniteMadness's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Fallout: 76

Fallout: 76

Ontwikkelaar: Bethesda Game Studios
    Platformen: Onbekend
    Releasedate: Onbekend

Vandaag heeft Bethesda een teaser trailer van Fallout: 76 online gegood, een nieuwe entry in de serie. We zien beelden van Vault 76, een controlevault die in Fallout 3 en Fallout 4 al genoemd werd.

De geruchtenmolen draait op volle toeren. Jason Schreier van Kotaku schreef er het volgende over:

But Fallout 76 is in fact an online survival RPG that’s heavily inspired by games like DayZ and Rust, according to three people familiar with the project.
    [...]
    It will have quests and a story, like any other game from Bethesda Game Studios, a developer known for meaty RPGs like Skyrim. It will also feature base-building—just like 2015's Fallout 4—and other survival-based and multiplayer mechanics, according to those sources. One source cautioned that the gameplay is rapidly changing, like it does in many online “service” games, but that’s the core outline.
    Bron: Kotaku.com
    Ik ben al lange tijd een hevige fan van de Fallout-games en ben dus enorm benieuwd naar deze.
    Meer info zal volgen op de E3-conferentie van Bethesda, 11 juni om 03.30.
    Laatst gewijzigd door MidniteMadness; 30 mei 2018 om 20:55

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Makes sense. Het is een redelijk populair genre, dat aanleunt bij hun settlement systeem van Fallout 4.
    En Vault 76 is een "control vault", eentje zonder experiment. Dus die zou normaal open gaan na een bepaalde datum. Mischien is dat die datum uit de trailer (oct 2102), en speel je dus als één van de eersten die uit een vault komen en de maatschappij herbouwen

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als Bethesda iets aankondigt zou ik liever hebben dat het een nieuwe Elder scrolls is tbh..word dit door Bethesda helemaal gedaan of nog door andere zoals Zenimax bij eso?

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als Bethesda iets aankondigt zou ik liever hebben dat het een nieuwe Elder scrolls is tbh..word dit door Bethesda helemaal gedaan of nog door andere zoals Zenimax bij eso?
    Volgens Kotaku werkt enkel Bethesda Game Studios aan deze titel. Vooralsnog geen nieuws omtrent ES.
    PSN: MidnightMadness_

iTrader
    0
    Er gaan al jaren geruchten dat ze aan een spacesim game werken. TES6 zal niet meer voor dit decennium zijn, denk ik.
    Ook omdat TESO het eigenlijk wel goed doet.

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    west virginia here i come!!!
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er gaan al jaren geruchten dat ze aan een spacesim game werken. TES6 zal niet meer voor dit decennium zijn, denk ik.
    Ook omdat TESO het eigenlijk wel goed doet.

iTrader
    0
    ben ik exact juist TES6 is voor de volgende generatie consoles en zal pas na Starfield (die spacesim die ik bedoelde) afgewerkt worden, dus niet vóór 2021, dus het volgende decenium

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Moet zeggen, de trailer ziet er wel nice uit.

Voor de rest is het afwachten. Ben heel benieuwd hoe het concept van multiplayer gaat toegepast worden. Ik speel zo'n games als deze liever alleen, op mijn tempo, rustig alles doen en ontdekken en dan all powerfull worden.

Dus het idee dat er mensen in mijn game zitten die shit kunnen afbreken ofzo, ben er niet al te happig op.
    --Because I can--

iTrader
    0
    je kan ook solo spelen hoor.

Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dit is de volledige aankondiging van Fallout 76 met wat meer info over de wereld, bouwen, multiplayer.

Ik word er niet direct warm van. Bethesda maakt sowieso al games met een flinterdun verhaal en dito personages, dus als daarbij nog eens random mensen komen in een multiplayer game schiet er van de originele Fallout sfeer niet veel meer over.
    What a difference indifference can make.

iTrader
    2 (100%)
    Ik ben er nochtans wel enthousiast over. Ik ga akkoord met wat Evilswordfish zegt; Fallout is een type game dat je alleen moet spelen en die je volledige concentratie vergt om in de wereld opgeslorpt te worden. Maar misschien werkt deze multiplayer aanpak wel beter dan we denken. Ik was ook blij met de aankondiging dat er private servers zullen zijn, want het is inderdaad niet plezant als je zoveel werk in een settlement steekt om hem 's anderendaags dan gewoon in frieten vaneen te zien.

Het enige waar ik sterke bedenkingen bij heb is de nieuwe implementatie van VATS. Vroeger pauzeerde (of vertraagde) deze je game, in FO76 zal dit allemaal in realtime gebeuren. Dat kan toch niet handig zijn, als je target komt aanrennen.

Anyway, ondanks deze bedenking toch een pre-order geplaatst. Direct ook toegang tot de bèta wanneer deze start en een Vault Boy bobblehead als extraatje. Laat maar komen!
    PSN: MidnightMadness_

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dit is gewoon de zoveelste survival game, maar met dit keer een (heel) licht Fallout-sausje erover. Er zijn zelfs geen human NPC's in het spel, enkel mobs en robots.

Jammer dat ze op deze bandwagon springen. Fallout 4 vond ik ook al de foute richting op gaan, maar dit spreekt me echt helemaal niet aan. Kan zijn dat het een sterke survival-game wordt, maar een sterke Fallout zal het niet worden.

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Beta val mij echt tegen. Tis gewoon een kloon van Fallout 4
    http://www.twitch.tv/elkegaming
    Stream/Game Pc:
    Cpu: Intel 6800K, Mobo: MSI X99A Raider,Ram: Kingston HyperX Fury 24GB, Gpu: Asus Strix OC 1080TI, Power: Crosair 1000w, PC Case: Cooler Master Storm, Water Cooler: Trooper Crosair H110i, Moniter: AOD G2460F, Samsung S24D300, Asus VS247HR, Keyboard: Logitech G19, Mouse: Logitech G502,Headset: logitech G920, Steer Wheel: logitech G29

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten