Pagina 5 van 35 Eerste 12345678915 ... Laatste

Discussie: Black Desert Online

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quiller Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ok... Deze wordt het dus niet voor mij (ben ik effe blij met de gratis key te kunnen proberen hebben)... Ik geraak er niet op. Na 2 minuten valt het spel telkens uit wegens : 'virus waarschuwing van het spel zelf'... Oorzaak met foutcode opgezocht : al maanden (van in het begin) incompatibel met bitdefender av... Dus niks virus... Als ze dat na maanden nog niet opgelost hebben (en kom mij niet zeggen dat bitdef dat moet oplossen want de foutmelding komt van het spel en NIET van bitdefender (die ook geen probleem detecteert...)) dan ga ik er zeker en vast mijn centen niet insteken.
    Ge kunt dat toch in uw exceptions zetten... ik heb dat soms met mijn standaard windows defender, gewoon als uitzondering toevoegen en tis opgelost?
    How to add exclusions (exceptions) in Bitdefender 2015

Of herkent het spel dat dan nog?
    Weird alleszins dat het spel zelf van zijn kloten maakt over die software en niet omgekeerd
    Nu ja als het zo is en je wil per se die bitdefender gebruiken zal je inderdaad niet veel kunnen doen.

Als ik mijn persoonlijke input toch mag geven over virussen en andere miserie die daar mee samengaan.
    Ik gebruik al sinds windows 7 niets anders meer dan de standaard windows defender, en ik zit alle dagen op mijn pc's onlien te werken.
    Zowel voor mijn job als recreatief, en ik heb nog nooit een virus binnen gehad.
    Maw als je zelf weet op wat je vooral niet moet gaan kijken en klikken, en algemeen gezond verstand gebruikt dan zijn zaken als bitdefender echt niet nodig.

Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Niet helemaal met je eens. De belangrijkste beveiliging is : weet wat je doet. MAAR een goed antivirus - firewall (win def is 'ok' maar niet meer dan dat!!!) is een must op de tweede rij. Zeker als je aankopen doet, bankzaken regelt etc... En pc/internetbeveiliging is iets waar ik erg mee bezig ben op professionele basis

Betreffende bitdef en de exclusions : alles geprobeerd, net zoals vele anderen met dit spel... Probleem is wel degelijk incompatibiliteit tss bitdef en het spel. Enige oplossing is bitdef volledig uitschakelen... Dan hoeft het voor mij niet (als ze het probleem nog maar juist hebben zou ik daar tijdelijk toe bereid zijn... Als het probleem na maanden nog steeds bestaat... Tsja dat noem ik dan nalatigheid van de spelmaker (toch tegenover een zo groot iets als bitdef... Kan je bezwaarlijk 'marginale software' noemen...)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quiller Bekijk bericht
    Niet helemaal met je eens. De belangrijkste beveiliging is : weet wat je doet. MAAR een goed antivirus - firewall (win def is 'ok' maar niet meer dan dat!!!) is een must op de tweede rij. Zeker als je aankopen doet, bankzaken regelt etc... En pc/internetbeveiliging is iets waar ik erg mee bezig ben op professionele basis

Betreffende bitdef en de exclusions : alles geprobeerd, net zoals vele anderen met dit spel... Probleem is wel degelijk incompatibiliteit tss bitdef en het spel. Enige oplossing is bitdef volledig uitschakelen... Dan hoeft het voor mij niet (als ze het probleem nog maar juist hebben zou ik daar tijdelijk toe bereid zijn... Als het probleem na maanden nog steeds bestaat... Tsja dat noem ik dan nalatigheid van de spelmaker (toch tegenover een zo groot iets als bitdef... Kan je bezwaarlijk 'marginale software' noemen...)
    Met alle respect, maar av bitdefender is een doorsnee huis en tuin software pakket. Zo zijn er veel "grote". Ik werk op een ict afdeling van eandis, ik heb admin toegang op meeste apllicaties en servers. Ook via vpn kunnen medewerkers op het netwerk.Dus ik ben ook professioneel bezig met de materie, maar daarom hebben wij geen pakket als een bitdefender. Niet op hetwerk, noch thuis, maar toch verspreid ik geen beestjes

Maar soit, spijtig dadde daar het spel moet voor laten, maar ik snap wel dat een ontwikkelaar daar verder ook niet meer aandacht aan besteed, ik ben wel zeker dat minderheid dat gebruikt. Anders zouden de fora wel volstaan.

Zal wellicht hun eigen defender shit zijn die die conflicten veroorzaakt, je ziet die ook opstarten voor het spel opstart.
    Laatst gewijzigd door SusieQ; 19 februari 2016 om 16:05

Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het klopt dat bitdef een huis en tuin pakket is. Groot voordeel is hun uitgebreidheid EN voor huis en tuin hun degelijkheid. Het is een mooie aanvulling op 'weten wat je doet'. Dat de ontwikkelaar daar geen aandacht aan besteed is ronduit DOM te noemen. Er zijn heel veel gebruikers van bitdef en dat zijn dan vele potenti├źle klanten die je wegjaagt omdat het voor hen 'niet werkt'. Bijkomend stel ik mij dan ook de vraag wat ze met andere bugs die niet iedereen treffen gaan aanvangen ... en het is die mentaliteit die mij een 'no way' gevoel geeft. Andere leuke spelletjes te vinden in dat geval.

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Bij mij had ik ook ff een probleem er mee, blijkt dat mijn autohotkey dat ik gebruik voor bepaalde games naar mijn resolutie te zetten omdat ze dat zelf niet native kunnen, werd aangezien als een trojan.
    Afgezet et voila, kon het starten.

That said, heb ff wizard gemaakt, vond het spijtig dat ik hem niet jonger kon maken, of groter/breder en gewoon een "oude" zak. Maar wel tof om mee te spelen. Heb het wel maar heel even gedaan.

Als iemand me kan vertellen hoe ik daar een jonge grotere kerel en geen oude zak van kan maken, please tell me, want ik wil me ne kerel rond lope da eigenlijk breder is dan da
    --Because I can--

Shrimpy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Klink niet gezond, morge,n uitproberen
    Kom, Duvelke drinken.
    + Vaarwel Zwam, het ga je goed. +

iTrader
    0
    Ik denk dat ze momenteel met probleempjes zitten op de forums... asia incoming:

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SusieQ Bekijk bericht
    Ik denk dat ze momenteel met probleempjes zitten op de forums... asia incoming:

Naar wat ben ik hier aan't zien?

iTrader
    29 (100%)
    Allee vooruit, ik heb het niet veel gespeeld maar vond het wel leuk.
    Twee maten die het ook al gekocht hebben dus mezelf ook maar aangeschaft alst volgende week begint ^^

Nu nog een guild vinden tegen dan
    --Because I can--

Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Heb helaas heel weinig tijd gehad om te spelen en dat alleen 2 uur tijdens de eerste halve dag, dus natuurlijk met alle nodige latency, frame drops en extreme drukte.
    Maar na streams te volgen van de Koreanse versie en er zelf beetje een gevoel van te krijgen heb ik toch besloten dat ik het op z'n minst zal kopen, omdat het toch gewoon buy2play is.
    Het is echt wel een tof spel betreffende de combat, grafische stijl (ook spreuk animatie enzo), sandbox systeem, etc.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Allee vooruit, ik heb het niet veel gespeeld maar vond het wel leuk.
    Twee maten die het ook al gekocht hebben dus mezelf ook maar aangeschaft alst volgende week begint ^^

Nu nog een guild vinden tegen dan
    Je kan voorlopig al kosteloos een clan maken met je vrienden
    Dat heeft de basis functionaliteiten van een guild, zoals een clan naam en een chat kanaal maar er kan max 15 man in.
    Achteraf kan je die clan omvormen naar je eigen guild (300.000 silver), met de hele clan een guild joinen of opbreken en alsnog individueel een guild kiezen.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Kon het zelf niet draaien, 10fps alles op low

simchajra's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Paar uur kunnen proberen maar het vechten ligt me totaal niet. De combinatie van een richting en een skill toets in duwen vind ik onhandig. Je kan skills wel binden met 1, 2, 3, ... maar niet alles kan daar staan als ik me niet vergis. Al de rest is wel dik in orde. Maar door het vecht systeem voelde ik me niet hooked. Idem bij m'n maat, de klik kwam er ook niet bij hem met dezelfde reden. Misschien ben ik de oude klassiekers te gewoon, wie weet.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor mensen die nog twijfelen over pre-order met headstart, morgenvroeg stoppen de pre orders met headstart voordeel.
    https://www.blackdesertonline.com/news/view/64

iTrader
    29 (100%)
    Ik ben nog altij ni uit wa ik van family name ga pakke. Echt stom, ik heb al mijn character names in orde, maar kzou begot ni weten wa pakken van family name -.-
    --Because I can--

Pagina 5 van 35 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten