Pagina 4 van 35 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: Black Desert Online

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkenaar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom zou ge dit doen voor een beta waar ge sowieso uw characters van gaat verliezen?
    Lijkt mij zo een beetje verspilling van verlofdagen.

Ik ben alleenstaand, geen kinderen, reizen zegt me niet veel en ik heb 300 uren verlof staan... en gij nu

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkenaar Bekijk bericht
    Jaja, rub it in, will ya? Lol
    Deze avond na het werk: naar frituur, naar huis en mezelf opsluiten rest van de avond. xD
    Alez jong, al die interessante hobbies dat je kan doen na je werk, is dat niet een beetje verspilling van je avonden... ...

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Die cash shop, 32 euro voor een kostuum...
    Approved

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is weer een typisch voorbeeld van wel willen, maar niet kunnen. Het ziet er gelikt uit, en mijn vidkaart is 5 jaar oud. Mijn priestess is sexy as hell, maar zoals al eerder vermeld, de knoppencombinaties zijn een chaos. Wil je de muis gebruiken, moet ctrl drukken. Zal het eens een kans geven als het F2P gaat, daar draait het toch op uit. Behalve Wow, die hebben het nog steeds niet door
    In your life you'll be amazed at all the love you lose
    You can never live that life again
    The one thing you will never lose is the singing in your head
    That will still be with you until the end RIP LEMMY

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Die cash shop, 32 euro voor een kostuum...
    Zouden dat geen placeholder-prijzen zijn?

JoeriNator's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Hey mensen. Ik doe mijn conqueror's package weg (de duurste) voor minder natuurlijk. Dacht het te spelen, maar de meeste van mijn vrienden blijven bij een andere mmo, dus ik volg hen. Stuur maar een pm als je interesse hebt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Is weer een typisch voorbeeld van wel willen, maar niet kunnen. Het ziet er gelikt uit, en mijn vidkaart is 5 jaar oud. Mijn priestess is sexy as hell, maar zoals al eerder vermeld, de knoppencombinaties zijn een chaos. Wil je de muis gebruiken, moet ctrl drukken. Zal het eens een kans geven als het F2P gaat, daar draait het toch op uit. Behalve Wow, die hebben het nog steeds niet door
    Die toetsenbord combinaties moet je niet gebruiken he, je zet gewoon je fighting skill onderaan in de shortcutbar waar je wilt door ze te verslepen.
    En gebruikt dan toch net zoals in elke andere mmo je 1-2-3-4...etc ?!

En ik zie het probleem met de muis ook niet, dat heeft zelfs enorme voordelen.
    Zo kan je aan inventory management of skill gepruts doen terwijl je char in auto run naar en bestemming loopt, om 1 voorbeeld te geven.

Ondertussen level 14 en ben maar gestart rond 14:30 deze namiddag.
    Loopt vlot, geen lag, enkel af e ntoe wat veel volk op 1 plaats maar eens voorbij de imps word het beter qua drukte op mijn server/channel.
    Laatst gewijzigd door SusieQ; 18 februari 2016 om 16:47

Smokingnoob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ivm dat muis systeem enzo, dit is ni het eerste spel waar het zo is hoor..

tot wanneer is de beta? wel zin om te DL'n ma ni voor 2 dagen..

[edit]: SusieQ, zijt ge dan ni enorm in 't voordeel door gwn de shortcuts vanonder te zetten?

iTrader
    0
    Voordeel? Dat is gewoon standaard, zoals bij elke mmo.
    En in pvp heeft het zelfs nadelen, want dan zal je sneller zijn als je je shortcuts leert, wat ook basic mmo is imo.
    En ze zetten standaard die skills ook onderaan hoor, ik heb ze gewoon versleept zodat de nuttigst vooraan staan.
    Het is niet omdat de tutorial u zegt welke shortcut je "kan" gebruiken dat je dat ook moet doen, gewoon standaard skill pushen gaat ook.
    Ik heb alleen nog niet gecontroleerd of we meerdere schortcutbars hebben, maar voorlopig gebruik ik maar 3 skills en 1x mana slot

Beta is maar tot zondag, release 04/03 en tot 4 dagen eerder als je duurste pakket hebt.

Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SusieQ Bekijk bericht
    blahblahblah
    Goh, mijn avonden heb ik sowieso, die verlofdagen zou ik liever gebruiken voor na release dan.
    En amai, mag ik niet een 25tal verlofdagen van u lenen? Ik reis wel graag. Lol

mdx's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik kan niet meer inloggen, ik moet family name ingeven maar verder geraak ik niet :/
    Iemand anders nog dit probleem?
    ....

dimio111's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdx Bekijk bericht
    Ik kan niet meer inloggen, ik moet family name ingeven maar verder geraak ik niet :/
    Iemand anders nog dit probleem?
    Ja de servers zitten echt prop vol...
    Af en toe is proberen zou ik zeggen.
    Play for fun.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimio111 Bekijk bericht
    Ja de servers zitten echt prop vol...
    Af en toe is proberen zou ik zeggen.
    Ik kon gisteren aan- en uitloggen op mijn server/channel zoveel ik wou zonder enige login problemen. (Alustin server/Balenos channel)
    Ik ben begonnen rond 14:30 in de namiddag en tot 01:00am deze nacht, 4-5x aan en uitgelogd voor RL stuff.
    Wat me wel opviel was dat er op mijn server/channel allemaal mensen zaten met pre-orders, afgaande op reacties in de chat.
    Dus misschien hadden ze een systeem dat voorang geeft aan pre-orders queue gewijs.

EDIT
    : het is dus inderdaad met priority systeem, ik wou net aanloggen, mijn server en alle channels staan of FULL, maar toch kreeg ik een berichtje in mijn screen dat ik onmiddelijk kan joinen, en dat deed het ook, FULL of niet.

Ik ben onder de indruk van het spel en zie de release/retail zitten.
    Ik heb op geen enkel moment server lag ervaren, zelfs niet als men met +-200 man op het stukje imp gebied liepen.
    Gemiddeld 30-35ms
    Alsook Steady 50-60 fps graphics performance , en wanneer heel crowded drops tot 25-30 fps, maar niet merkbaar in mijn gameplay.

Content gewijs zal het afwachten zijn met wat voor development team we te maken hebben.
    Ik maak mezelf al lang niets meer wijs op dat gebied, maar ik maak me me er ook niet druk in.
    Het gemiddelde single player game dat ik speel en waar ik soms 40-50 euro voor betaal ligt ook meestal na een week uitgespeeld in een donker hoekje, dus dat relativeer ik al lang allemaal.

Als je een player bent die 99% solo speelt en/of kikt op constant dungeons en raids runnen via een dungeon search tool, en/of diversiteit wiltin equipment drops, dan ga je je hier mispakken.
    Begin je eraan met de mindset van een teamspeler, pvp en crafting minded zal je niet ontgoocheld zijn.

Er zijn vele klachten over de prijzen van cosmetics in de shop, maar eerlijk gezegd zegt me dat persoonlijk niets.
    Ik doe zelden een cash shop open, zelfs niet in andere games.
    Ik ga zodanig op in mijn game dat ik er meestal geen seconde stil bij sta dat ik op level 20 nog steeds in grijze lompen rondloop (zoals ook in dit geval)

Ik heb een wizard gemaakt en tot level 20 gespeeld.
    Mijn ervaring is dat het nogal makkelijk is tot nu toe.
    Ik ben geen enkele keer doodgegaan en kon alle groepen mobs aan met enkel mijn standaar magic arrow en mijn lighting spell iets later.
    Fireball heb ik niet eens aangeraakt, behalve om eens te testen.

Craften vond ik al iets minder voor de hand liggend om alles te vinden, maar dat is net wat ik wel een pro vind, geen vendor waar alles te koop is dat je nodig hebt.
    PvP heb ik nog niet gedaan, omdat ik tot nu toe enkel die arenas tegengekomen ben en dat zeg me niets.
    Ik kijk wel uit om me in de GvG te smijten na release.

Ik stel me toch wel vragen bij de paniek dat menig gamer heeft mbt de schortcuts om je skills te activeren.
    Het is inderdaad wel zo dat je inderdaad der een aantal zal moeten gebruiken, omdat je op later level te weinig shortcuts zal hebben met de ene bar die er is op dit moment.
    Maar tot level 20 heb ik gespeeld met al skills + potions and food via 0-9.
    Maar ondertussen heb ik wel die shortcuts wat gebruikt en het is geen rocket science he... de meeste ken ik ondertussen perfect uit mijn hoofd.
    Maar ik vind het ook geen overbodige luxe om te zorgen voor een extra shortcutbar.

En ja dit zal een niche mmo blijven, waar de playerbase nooit enorm zal blijven/zijn, daar is het niet casual genoeg voor, maar zie niet in waarom dat nodig is.
    Als ik wil mindless rushen/dungeons runnen of afk raiden voor wat extra equipment, dan start ik ook mijn +10 jaar oude wow account op
    Laatst gewijzigd door SusieQ; 19 februari 2016 om 18:56

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Lvl 13 en alles gaat vlot en ik mag naar het volgende stadje. Eens daar zeggen ze dat ik niet genoeg experience heb
    Effe wa miner imps gegrind tot 14 en 't was nog niet genoeg
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Lvl 13 en alles gaat vlot en ik mag naar het volgende stadje. Eens daar zeggen ze dat ik niet genoeg experience heb
    Effe wa miner imps gegrind tot 14 en 't was nog niet genoeg
    Raar, heb ik op geen enkel moment gehad.
    En ik heb nooit moeten grinden, naast de mobs die nodig waren voor quests, en dat tot level 20.
    Ik heb iedere keer gewoon de black spirit zijn quests gevolgd en tegen alle mensen met knowlegde gepraat.
    Ook die die je unlocked door op "guides" te klikken in het black spirit menu (craften, traden, fishing etc...)
    Ik heb niet eens alle andere quests genomen die ik tegenkwam buiten die van black spirit.

Maar als je zegt dat je naar het volgende stadje mag, bedoel je dan dat je tot dit level in en rond eerste stad zijt gebleven?
    Ik had op level 15 al mijn tweede woning. (het is maar 1 contribution point voor een standaard huisje)
    Eerste in Velia en tweede in Hidel.
    En dat waren al stadjes 3 en 4 als ik me niet vergis. (of eigenlijk toch maar de eerste twee echte steden, de andere waren eerder kleine dorpjes)

Ik ben wat links aan het verzamelen die ik tegenkom op de officiele fora, waaronder deze:

1 - 60 Leveling Guide - Guides - The Black Desert Online

Misschien dat dat wat extra input geeft voor mensen die "vast zitten".

Map:

Map | BDFoundry

Thinks i wish i knew before, ook altijd handig voordat je begint aan een nieuw spel:

BDO Need to Know Guide - Guides - The Black Desert Online --> AANRADER

Je hebt toegang tot GRATIS cash shop pearls in betam hier staat uitgelegd hoe je eraan komt:
    Buy Pearls with 5K Money GM's give for CBT2 - Guides - The Black Desert Online

Nog een goede starter guide:

Starter/Launch Guide | BDFoundry
    Laatst gewijzigd door SusieQ; 19 februari 2016 om 12:28

Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ok... Deze wordt het dus niet voor mij (ben ik effe blij met de gratis key te kunnen proberen hebben)... Ik geraak er niet op. Na 2 minuten valt het spel telkens uit wegens : 'virus waarschuwing van het spel zelf'... Oorzaak met foutcode opgezocht : al maanden (van in het begin) incompatibel met bitdefender av... Dus niks virus... Als ze dat na maanden nog niet opgelost hebben (en kom mij niet zeggen dat bitdef dat moet oplossen want de foutmelding komt van het spel en NIET van bitdefender (die ook geen probleem detecteert...)) dan ga ik er zeker en vast mijn centen niet insteken.

Pagina 4 van 35 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten