Pagina 89 van 89 Eerste ... 39798586878889
    Apple's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Etersil Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik wil eigenlijk spelen met een andere class.
    Want na 6 maand druid ben ik die wel beu.
    Ik heb echter, toen ik lvl110 was een 3tal weken na release, niet Suramar willen doen.
    Omdat ik het een zeer langdradige, saaie questzone vind, met vooral veel mobs die je niet met gerust laten.
    Als je main een healer is, dan moest je al, je AP gaan verdelen tussen 2 verschillende classes. Zodoende je eigenlijk 2 keer zoveel werk moest doen dan een DPS speler.

En nu zou ik natuurlijk willen kunnen vliegen.
    Spijtig genoeg, staat de suramar questline voor mij, nog altijd op 10%.
    Dus voor ik kan vliegen, moet ik eerst weken aan een stuk een hele questzone doen (250 quests) en tijdsgebonden evenementen.
    In WoD, die kwa expansie echt heel mager was, was het toch eenvoudiger om een alt te lvl'en. En daarom heb ik al meer uren gespendeerd in WoD dan in Legion.
    Legion is één van de betere expansie's, sinds jaren voor de WoW mmorpg, echter teveel core content dat je MOET behalen om iets te kunnen doen.
    Als altoholic is dit wel een ramp.
    Maat van mij stond op 2/11 bij suramar. Die was het ook beu dat die niet kon vliegen dus zei hem nu ga ik eens doortrekken.
    Sinds de patch 7.2 zijn er uitroeptekens gekomen (of tenzij jij dat anders zou noemen), mijne maat hoefde niet eens te zoeken, toen ik dat deed mocht ik alles zelf gaan uitzoeken dus ze hebben het makkelijker gemaakt.
    In 3 dagen tijd heeft hem van 2/11 naar 11/11 gegaan. Zal ong 24 uren geduurd hebben zegt hem over de 3 dagen, dus per dag ong 8 uren. De ene kan dat sneller dan den andere ook, mss jij het nog sneller kan .

PS; zorg ervoor dat je 2000 mana hebt, ga je nodig hebben voor quests .

En vooral uw portals veel gebruiken die al vrij zijn of je nog zal vrijspelen; dat is daar in de grot in meredil.
    Apple is back in de voetbalthread dankzij Arevee.

BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Tijd voor een noob-vraag:

Ik ben terug begonnen met WoW en ben ondertussen level 79. Tijdens het levelen doe ik ook heel wat dungeons en ik heb altijd zo dat need/greed/enchant scherm gekregen indien er iets was van loot. Zowel bij gewone drops als bij de boss drops. Nu zet ik mij altijd in die random dungeon que en ik kom ook in de heroic en timewalker versies terecht. Nu is het zo dat ik dan soms wel zo'n need/greed scherm krijg, maar vaak krijg ik dat scherm niet en lijkt het gewoon naar iemand toe te gaan. Bij andere drops enzo komt dat scherm dan weer wel.

Heeft iemand een idee waarom dat is?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Tijd voor een noob-vraag:

Ik ben terug begonnen met WoW en ben ondertussen level 79. Tijdens het levelen doe ik ook heel wat dungeons en ik heb altijd zo dat need/greed/enchant scherm gekregen indien er iets was van loot. Zowel bij gewone drops als bij de boss drops. Nu zet ik mij altijd in die random dungeon que en ik kom ook in de heroic en timewalker versies terecht. Nu is het zo dat ik dan soms wel zo'n need/greed scherm krijg, maar vaak krijg ik dat scherm niet en lijkt het gewoon naar iemand toe te gaan. Bij andere drops enzo komt dat scherm dan weer wel.

Heeft iemand een idee waarom dat is?
    Personel loot sinds legion (geloof ik) is dat zo in dungeons

iTrader
    15 (100%)
    waar zit al da volk dat ging meedoen met een nieuw ventje enzo ?
    21 man gestart en nu spoorloos

Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wss zoals de vorige keren, volle moed gestart en dan druipen ze allemaal af, terug naar hun main ^^.
    PSN: Piekatsjoe

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piekatsjoe Bekijk bericht
    Wss zoals de vorige keren, volle moed gestart en dan druipen ze allemaal af, terug naar hun main ^^.
    Idd, heb vroeger ook een paar keer meegedaan aan van die reroll guilds, soms met 100-200 man maar 2 maanden later blijft daar niets van over.
    Approved

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Idd, heb vroeger ook een paar keer meegedaan aan van die reroll guilds, soms met 100-200 man maar 2 maanden later blijft daar niets van over.
    het heeft zelfs geen 2 maand geduurd
    wel jammer dat er zelfs tussen zaten van ja..... als er wa volk is dan doe ik mee

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    elke keer begin ik opnieuw en elke keer denk ik : man die fucking WQ's , die repgrind , het word een job ... ( ga terug naar het begin van de zin )
    ik ga die flying nog halen en dan denk ik dak ik het stilletjes aan naast me leg en terug wat FFXIV ga spelen
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    elke keer begin ik opnieuw en elke keer denk ik : man die fucking WQ's , die repgrind , het word een job ... ( ga terug naar het begin van de zin )
    ik ga die flying nog halen en dan denk ik dak ik het stilletjes aan naast me leg en terug wat FFXIV ga spelen
    misschien moet je het eens bij 1 ventje houden ofzo dan moet je niet steeds herhalend werk leveren

wqs doe ik gewoon diegene voor mijn kistjes te unlocken
    repgrind / flying is idd effe doorzetten maar dat is account bound

iTrader
    0
    Zelf op 1 ventje is het een saaie grind boel...

CoxM's schermafbeelding
    iTrader
    53 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zinno23 Bekijk bericht
    Zelf op 1 ventje is het een saaie grind boel...
    Stop dan met spelen? Er is letterlijk zoveel te doen, als daar niets tussen zit wat je interesseert moet je de game aan de kant leggen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Leuke blog voor koppels, families en vrienden op zoek naar ontspanning!
    EatPlayWorld

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoxM Bekijk bericht
    Stop dan met spelen? Er is letterlijk zoveel te doen, als daar niets tussen zit wat je interesseert moet je de game aan de kant leggen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik vind dit ook een van de betere expansions, world quests zijn 1000 keer leuker om te doen dan de daily quests vroeger, en installeer world quest group finder moest je dat nog niet hebben. Rep "grind" is ook bijna onbestaande, op een weekje of twee ben je toch met alles exalted zonder moeite, enkel the nightfallen kan wat langer duren maar ik vond dat nog wel een leuke zone om te doen.
    Approved

iTrader
    0
    De raids en mythic +15 keys runnen boeien me nog, maar voor de rest veel te doen? lol Wq nr zoveel, nethershard grind, invasion voor de 100 x doen noem ik niet veel zinnigs te doen, valt voor mij toch echt niet onder het betere qua expansion, qua gebied vind ik het ook maar teleurstellend met veel veel poeha is broken ilse aangekondigd en ontvangen, gebied is ocharme een scheet groot en na 2 weken grind heb je het daar ook wel gezien.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

^^VooDoo^^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gamers zijn zo verwend tegewoordig

iTrader
    15 (100%)
    Veel te veel kak aan hun gat

Pagina 89 van 89 Eerste ... 39798586878889

Regels voor berichten