Pagina 2 van 180 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    Nyamh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet iedereen. Er zijn top50 guilds die het niet hebben gekregen, lijkt nogal random, echt weird.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bijna iedereen , zijn ongeveer 15k players bijgekomen op Alpha met de laatste wave, maar naar typische Blizzard normen zit er geen controle of logica in. ( maw sommige officers of hele guilds met 13/13m hebben niks en andere met 1/13m die een Archi boost hebben gekocht zijn binnen )

Nexus24's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik denk dat hij gaat uit komen na de warcraft film ergens.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn vrees is dat hij redelijk dicht gaat uitkomen op Overwatch -_-, deze week weer een build gehad en pas vorige week een gehad en suramar is al redelijk getextured, ontbreken enkel nog een paar specs en 1 zone.

Eerst bijna 1.5 jaar niets deftig van Blizzard ( WoD is niet deftig ) en nu 2 dingen die ik echt wil kort op elkaar -_-, zo ziet het toch er naar uit met hoe de beta verloopt van beide games, hopen dat er toch een maand tussen zit.

Etersil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mij altijd aan dood geërgerd de laatste 2 expansies.
    Alles uitbrengen kort na elkaar.
    De ene raid is nog maar 2-3 maanden uit of de volgende staat al klaar.
    En dan plotseling 1 jaar niets van content

Imo zal de expansie uitkomen in de buurt van de warcraft film. PUUR om de hype te vergroten en de verkoop te stimuleren.
    Met de gekende gevolgen van dien: ellenlange queue's, servers die voortduren crashen ...

Ook met al die streamers/youtube filmpjes over de alpha is er ook niet veel meer 'nieuw' aan. Ze hebben bijna al het volledige nieuwe gefileerd en ontleed. Niet meer de 'WAUW, WHOOO, AMAI', dat we wel hadden bij WoW in 2005.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Je 2de punt kan je wel nog altijd vermijden he, kijk geen WoW streams/WoW YouTube vids en blijf van MMO Champion en Wowhead af, je gaat wss niet elke spoiler kunnen vermijden maar als je wilt kan je echt wel tot release raken zonder alles gefileerd en ontleed te zien

2005 was ook een andere tijd, streamen bestond pas echt in 2009 met own3d.tv en mensen zaten ook niet op YouTube om geld binnen te halen maar om zelf gefilmde content te delen.
    Spoiler free ga je echt niet meer hebben anno 2016, of je moet echt alles vermijden dat met WoW te maken heeft tot release.

Ik bekijk meestal wel eens de dungeon runs en voor de rest lees ik gewoon class changes, de play through video's van zones probeer ik ook te vermijden ( heb enkel die van Stormheim gezien omdat ik echt curious was ) maar dat was het, voor de rest enkel de artefact quests bekeken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die artefact quest gaan de nieuwe apexi grind worden
    Kan je nu al van aannemen. Met een systeem ingebouwd dat je iedere dag moet inloggen (dailies?) om u bepaalde coins te verkrijgen om daarmee dan de artefact te kopen

Meh

Het grootte probleem: Silvermoon, staat ondanks de meest laagste sub count ooit nog altijd op high/full status.
    Dit gaat echt een ramp worden, als legion uitkomt.
    Ik herinner me nog queue's van 1 uur in november in 2014 toen Warlord uitkwam.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Legion (Release: Summer 2016)

1uur, zijde serieus

Ik moest vanop het werk via teamviewer smorgens inloggen om savonds te kunnen spelen.

Queue's van 12-13u. Stormscale was dat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bah, gaat alleen nog maar erger worden.
    Nu zie je al veel topic verschijnen van mensen die het beu zijn om op een 'dode' server te spelen en vragen achter goeie PVE alliance side server.
    Njah, dan is er maar één die er uitschiet: Silvermoon

Feit dat er een nieuwe coole class komt (beetje in gerne of DK kwa populariteit) zie ik toch wel zeer hoge queue's en onstabiele servers bij release.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gohja mss wel... Ik denk dat ik niet meer herbegin nu. Zal wss de leeftijd zijn xD heb al 10 jaar on and off WoW gespeeld

Trolle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gohja mss wel... Ik denk dat ik niet meer herbegin nu. Zal wss de leeftijd zijn xD heb al 10 jaar on and off WoW gespeeld

ik dacht ook dat ik niemeer ging herbeginnen,na een break van 6yr ben ik een paar maand geleden weer begonnen lol

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trolle Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik dacht ook dat ik niemeer ging herbeginnen,na een break van 6yr ben ik een paar maand geleden weer begonnen lol
    Ik denk dat dit veel mensen overkomt.
    Ik heb WoW beta gespeeld in 2004-2005.
    Dan gekocht, eerste MMORPG ervaring, maar al snel door dat je vele uren online moest doorbrengen om 'ergens' te komen in dit spel.
    Een paar maand gespeeld, hoogste lvl was iets van lvl35 (druid).

Gestopt, terug begonnen in 2012. Nu kan je veel meer doen in een kortere tijd.
    Neen ik vind de vanilla gameplay nog altijd slecht. In vergelijking met nu. Wat toen wel beter was, was de community.

Vele zullen terug komen voor die DH te spelen. Ik verwacht Affinity hier ook, na de release.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hahaha bij mij ist zo dat ik mij op 1 game focus. Voorlopig ben ik nie weg te slaan van PoE maar dat is al eerder gebeurd en dan ben ik daarna terug hardcore gaan wowen. Maar ik denk dat het nu echt wel anders zal zijn. Hoewel ik mss beter zwijg xD

CryTeX's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagje boost gebruiken aan lvl 60 of een andere class aan lvl1? Nu bezig met warlock vroeg me dat af.

iTrader
    4 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lvl 60 ben je zo,voordeel als je een boost gebruikt op een lvl60 is dat als je die 2 proffesions leert dat ze 700 worden als je die boost naar 100.

Pagina 2 van 180 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten