Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb er toch wel weer zin in. Er is weer een hoop te doen. Beetje meer van hetzelfde. Dingen verzamelen etc... maar toch.
    Ik speel voornamelijk voor het sociale aspect. Ik heb een leuke guild en dat maakt het game veel toffer.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Morgen nieuwe raid ma na 40min online vandaag had ik er geen zin meer in, Nazjatar en Mechagon dailies heb ik na 3 dagen de brui aan gegeven, ik hou heel Bfa en Ep curve voor bekeken en wacht rustig classic af.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Same here maar dan volgende expansie afwachten, Classic is geen speelstijl die me in 2019 nog ligt ( clown outfit, weapon skills, fire res gear farmen voor je zelfs nog maar aan Ragnaros kan denken, total unbalanced pvp , etc )

Lijkt erop dat zelfs Blizzard zich zo ver mogelijk van BFA wil weg trekken, het icon voor de game is op Twitch veranderd naar Ragnaros ipv die human vs orc face gelijk op de BFA doos

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij Golden Times zijn er toch al een 120tal Discord members die de dagen aan het af tellen zijn voor classic

Huidige speelstijl van Mmo's zijn nu ook niet zo denderend, en al zeker die van WoW, fire ress gear grinden voor MC is nog logisch, Azerite grind is onnozel, nuja als je graag elke dag 20x dezelfde Wq loopt....
    Laatst gewijzigd door Funky22; 3 augustus 2019 om 08:57

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tis net die progressie mechanics die ik zo mis van het vroegere game.
    Je had tenminste dat constante progressie gevoel, of het nu voor een wapen was of voor de toegang tot een dungeon/raid.
    Dat gevoel dat je er inderdaad veel moeite voor moest doen, ook voor de content die men tegenwoordig als "casual" zou omschrijven.

Ik kan niet wachten om terug traag vooruit te gaan.
    Moeite te moeten doen voor dat ene wapen dat in huidige game/mechanics als trash zou beschouwd worden.
    Om een dungeon run te joinen EN te completen ipv erdoor te runnen met heel de instance pulled achter je gat.
    Moeite te moeten doen om cash te maken van de AH.
    Etc...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Lijkt erop dat zelfs Blizzard zich zo ver mogelijk van BFA wil weg trekken, het icon voor de game is op Twitch veranderd naar Ragnaros ipv die human vs orc face gelijk op de BFA doos
    Ja dat is waarom ze dat icoontje gebruiken...
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 3 augustus 2019 om 13:01

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Sorry vergeten dat sarcasme op het internet niet werkt, mijn post was sarcastisch gezien al de posts online over hoe blizzard bfa pretty much al heeft opgegeven qua class balance en speelstijl.

Progression mechanics heb ik niets op tegen, maar zien dat je hele raid fire res heeft of anders cancelen is anno 2019 een belachelijke mechanic.
    Dat werkte in 2006 voor mij omdat ik thuis kwam van school om half 5 en moest geen reet doen tot bedtijd om half 11.

Nu kom ik thuis tegen 19u, moet nog koken en om 5.30 gaat mijn wekker alweer dus ja even lekker outdated na outdated grind mechanic in classic doen 2 uurtjes per avond

Ik kijk met fun en nostalgie terug naar die versie van wow maar die mechanics of skills doen het voor mij niet meer anno 2019, uiteraard ook verwend door polished mmos die tussen toen en nu zijn uitgekomen.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Paar dagen wat op private server gespeeld, heb op die paar dagen meer wow plezier gehad met questen dan in heel Bfa...
    Laatst gewijzigd door Funky22; 5 augustus 2019 om 10:58

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind bfa atm wel tof
    Die essences zijn oke maar wel erg alt onvriendelijk (al speel ik zoiezo heel zelden alts). Ik denk wel dat het in mijn voordeel speelt dat ik een beetje van alles leuk vind. Het enige dat ik niet doe is rated pvp/ arenas.
    Het leukste vind ik nog wel steeds het raiden. Al vind ik Eternal Palace wel net een beetje te makkelijk.

Ik denk dat een groot deel van mijn drive om te blijven spelen wel heb van de guild waar ik in zit. Ik kijk elke week weer uit naar de raids om samen met die mensen te kunnen spelen en te lachen.

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Iemand nog aan het cringen dat Sylvannas, een simpele banshee, the LK omlegt op 30 seconden tijd notabene in Icecrown op the frozen throne ?

Anyway er zijn 3 versies voor pre-purchase, 40 - 55 - 75 Euro, de 40 Euro versie heeft zelfs geen lvl 120 boost deze keer, moet je al naar de 55 Euro optie.
    Dat + de price increase van de Virtual ticket dit jaar en tis weer kassa bij Activision-Blizzard.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu maar hopen dat ze die character models die op mongolen lijken eruit zwieren, wtf is dat met humans/gnomes tegenwoordig van gezichten daar kan je toch niet mee spelen als normaal mens, en dat achterlijk gehuppel als je loopt mogen ze er ook uithalen
    Laatst gewijzigd door Funky22; 1 november 2019 om 21:43

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dunno ik zie nooit het gezicht van mijn char buiten op het char creation screen of als ik ingame eens mijn gear langs de voorkan bekijk als ik afk sta, heb je toch in de heat of action geen last van + zet een helm op :P

Char models gaan niets aan veranderen, die zijn een paar jaar geleden pas helemaal op de schop genomen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Iemand nog aan het cringen dat Sylvannas, een simpele banshee, the LK omlegt op 30 seconden tijd notabene in Icecrown op the frozen throne ?
    'simpele banshee'.... duidelijk dat ze met iemand een deal heeft gemaakt voor wat meer krachten.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aprella Bekijk bericht
    'simpele banshee'.... duidelijk dat ze met iemand een deal heeft gemaakt voor wat meer krachten.
    Euhm ze heeft niet meer gedaan in dat gevecht dan dat ze al kan sinds ze een banshee is.... aka haar arrows met dark energy of whatever het is, phase shiften zodat je obstacles kan ontwijken en gewoon wat rond gesprongen.
    En om een helm van iemand zijn hoofd te trekken die in chains vast zit heb je geen extra krachten nodig, mijn nichtje van 9 jaar zou dat ook nog kunnen want die helm zat niet vast op een speciale manier op Bolvar zijn hoofd.

Alles wat Sylvannas in die trailer deed om Bolvar te verslaan was gewoon simpel banshee stuff, abilities die jij of ik ook kunnen in Heroes of the Storm als je met Sylvannas speelt, of heb jij 1 of andere vorm van enorme energy gezien die wij allemaal hebben gemist ?

Als ze al een deal had gemaakt dan was het om de shadowlands te ''unlocken'' of zoals in 8.3.5 om N'zoth onze wereld in te brengen, Sylvannas heeft nooit een bargain gemaakt voor extra powers of abilities en ze heeft ook niets nieuw of speciaal gebruikt in die trailer om Bolvar te verslaan.

Sylvannas vuurt flashy paarse arrows in enemy = > al noemloze keren gezien in WoW cinematics
    Sylvannas gaat in ''phase shift vorm om iets te ontwijken of weg te vliegen => al ontelbare keren gezien in WoW cinematics, nog onlangs in de laatste BFA cinematic aan de Ogrimmar gate
    Sylvannas springt wat rond met incredible agility => ook al zo oud als de straat

Dus welke krachten heb jij dan gezien in deze trailer ?
    Het feit dat de LK zogezegd de hele scourge controlled met zijn helm en dat niemand naar de frozen throne durft te gaan sinds Bolvar er zit zou immense power moeten uitstralen, nu had hij 3 rijtjes van undead als ''first line defense'' en dan 1v1 wint Sylvannas met niets speciaal in 30 seconden ? in icecrown ? op de frozen throne ?

De kerel is in feite gewoon defeated door een paar pijlen in zijn armor waar opeens chains uitkomen die hem vast zetten….
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 1 november 2019 om 22:50

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom dan cringe omdat ze de LK zo gemakkelijk af kan? Tis toch duidelijk dat ze recent een stuk sterker is geworden of dat ze haar echte kracht altijd verbogen heeft gehouden.

Pagina 179 van 180 Eerste ... 79129169175176177178179180 Laatste

Regels voor berichten