beton's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Na eindeloos gezaag van ne maat toch nog is geresubbed ...

Rogue (main since vanilla) opzij geschoven ( kan ik echt niet meer spelen in pve content = inslaap vallen) en shadowpriest beginnen te levellen vanaf 110 .... heel plezant terug ^^
    welcome back!

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beton Bekijk bericht
    welcome back!
    Merci , iemand toevalig Alliance ? Fanta#2259
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Nog es 30 dagen gezet, was nu toch al van in November geleden en had een hoop gratis bnet balance dus kost me eig niks.
    Wel sinds cataclysm nog es Horde begonnen nu met een Orc Shaman, heb eigenlijk de Horde side qua ''verhaal'' niet meer gespeeld sinds early Cata, natuurlijk wel wat gezien aan de hand van cinematics tussen Thrall en Garrosh en siege on Ogrimmar etc maar bv doorheen Legion en nu BFA heb ik de Horde kant van het questen niet gezien, dus hopelijk houd dat het toch ff ''fresh''

Eenmaal op 120 zien we wel, zandalari trolls zien er wel cool uit als allied race dus als ik dan nog speel miss eens switchen qua race, maar nog te vroeg om te zeggen of ik lang op 120 ga teren, ook al is het voor mij op de ''nieuwe'' Horde side of things in 8 jaar.
    Want iets als 8.2 zal ook wel van in Maart of April tot ver in de zomer op PTR gaan staan want er is een nieuwe zone, nieuwe raid, geloof ook nieuwe dungeon dus dan is het nog lang om te teren op 8.1 nu of 8.1.5 binnenkort.

Want 8.1.5 zijn eig gewoon 2 nieuwe allied races en een raid van 2 bosses, maar daar doe je het weer mee voor een maand of 3-4, voor de rest heb je hetzelfde als je nu al hebt in 8.1

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Nog es 30 dagen gezet, was nu toch al van in November geleden en had een hoop gratis bnet balance dus kost me eig niks.
    Wel sinds cataclysm nog es Horde begonnen nu met een Orc Shaman, heb eigenlijk de Horde side qua ''verhaal'' niet meer gespeeld sinds early Cata, natuurlijk wel wat gezien aan de hand van cinematics tussen Thrall en Garrosh en siege on Ogrimmar etc maar bv doorheen Legion en nu BFA heb ik de Horde kant van het questen niet gezien, dus hopelijk houd dat het toch ff ''fresh''

Eenmaal op 120 zien we wel, zandalari trolls zien er wel cool uit als allied race dus als ik dan nog speel miss eens switchen qua race, maar nog te vroeg om te zeggen of ik lang op 120 ga teren, ook al is het voor mij op de ''nieuwe'' Horde side of things in 8 jaar.
    Want iets als 8.2 zal ook wel van in Maart of April tot ver in de zomer op PTR gaan staan want er is een nieuwe zone, nieuwe raid, geloof ook nieuwe dungeon dus dan is het nog lang om te teren op 8.1 nu of 8.1.5 binnenkort.

Want 8.1.5 zijn eig gewoon 2 nieuwe allied races en een raid van 2 bosses, maar daar doe je het weer mee voor een maand of 3-4, voor de rest heb je hetzelfde als je nu al hebt in 8.1
    Naar raids moet ik me altijd sleuren , dus nah
    ik doe veel BGs =)
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

beton's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hey guys!

<The Dutch Destroyers> Horde (Doomhammer) (4/9 HC, 9/9 N) is nog op zoek naar een aantal semi-casual raiders om ons team te vergroten. We zijn een NL guild (zowel Belgen als Nederlanders) met main (progress) raiddagen op Woensdag en Zondag (van 20h - 23h). Op Maandag staat een alt/normal run op het programma.
    We zijn vooral op zoek naar healers, maar er is sowieso ruimte voor alle roles, classes en specs.

Aangezien we het semi-casual karakter willen bewaken zijn er geen attendance requirements.

Indien je een server transfer niet ziet zitten, of je wilt even voelen hoe je in de groep ligt, zijn er ook opties om via onze community mee te raiden.

Ping me gerust op bnet op beton#2477

Pagina 175 van 175 Eerste ... 75125165171172173174175

Regels voor berichten