Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Jammer dat 8.1 nog tot 11 December duurt, vind nu game time zetten wat zonde want als ik het een maand geleden beu was is er nu niets anders.
    Likewise zijn de XP nerfs om te levelen heel leuk maar de kul tiran humans als allied race is pas na dat 8.1.5 ergens uitkomt, wat na de nieuwe raid is dus kan ergens in Januari zijn maar even goed pas Maart want de raid release en de launch van 8.1.5 gaan niet hand in hand.... dus aan de XP nerfs heb ik de eerste weken of zelfs maanden ook niks…

Dan maar de eerste maand tevreden zijn met ''account wide rep'' van Champions of Azeroth I guess, misschien eens net voor de patch game time zetten en dan na de patch zien wat die account wide rep precies inhoud op mn alts.

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

World of Warcraft: Battle for Azeroth

Ja jammer dat het wat lang duurt.

Gisteren 3 upgrades van onze mythic raid, te zot (lucky?) voor woorden

Kheb ook wel zin om nog eens iets anders te spelen, misschien mijn disc priest maar voortlevelen, die is momenteel al enkele weken 118 en staat stof te eten

Kul Tiran humans kijk ik precies wel naar uit. Die zien er zalig uit.
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    al weer ge unsubt en al meer dan 3 weken niet ingelogd. wow is voor mij dood. de gear threadmill is nog erger dan vroeger... en voor alts te levelen heb ik de tijd/zin niet meer. jammer.

character customisation is ook nonbestaande . ik mis de tijd van profession buffs + alle slots enchanten en gemmen/ reforging. daarmee had je tenminste nog iets of wat zicht op wat je kon builden. ik mis mijn warlock met 0.7 sec cast time op fear na haste capped te zijn.

wow is geen rpg meer maar aan het evolueren naar een een 3D mmo diablo 3. met al die random roll bullshit en trukjes om jezelf bezig te houden. dat systeem werkt niet in een game waar je dezelfde run geen 20 keer op een uur kunt doen. allemaal trukken om mensen zolang mogelijk gesubt te houden.

elke expansion houd het mij minder en minder lang geboeid. zelf pvp doet het niet meer...

en raids.... ik heb heel vanilla t.e.m heroic lich king geraid. nu doe ik een raid 3 keer en heb ik het gezien . maak niet uit of het lfr of mythic is... die fights heb je toch door op 5-6 tries. daarna is het wachten op gear of de 4-5 retards in uw raidgroep die niet meekunnen en progression weken achterhouden.

amuzeer me nu veel harder met games zoals dark souls 3. super challenging maar zonder dat je 1000 keer dezelfde grind hoeft te doen.
    Laatst gewijzigd door zaj; 16 november 2018 om 12:07

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Clear maar eerst eens Naxx en dan zien we wel verder...
    allemaal overhyped. ik ben een vanilla nax raider. mechanic wise is die raid 90% zelfde als nax in wotlk. en dat was de entry level raid die iedereen en zijn oma kon clearen in blue dungeon gear. nu , original nax was wel wat moeilijker getuned en classes hadden minder defensives, bosses hadden in verhouding ook meer hp enz. maar vanilla nax is niet moeilijk dan een hedendaagse raid clearen op heroic.

mechanisch zijn al die fights veel makkelijker dan nu. zelf de grootste scrubs op private servers clearen nu nax.

wat maakte vanilla moeilijk?

-geen datamining
    - classes/specs die gewoon nutteloos waren voor ze hun patch kregen
    -gearchecks zoals 4hm waarin je 8 tanks in 4/8 t3 moet hebben

nu dat vanilla start op 1.12 gaan jullie nooit de vanilla experience hebben.

je gaat molten core beginnen met meer dan 10 patches aan class buffs. en raid nerfs. alls up to nax gaat iedereen clearen met 2 vingers in de neus.

na 4-5 maand is nax op farm bij 80% van de guilds en ondergaan servers een stille dood.

oh ja en 90% van de spelers gaan fury warrior of combat rogue rollen omdat die meters compleet wrecken in de laatste 2 vanilla patches. doen letterlijk meer dan dubbele dps van alle andere classes.

https://www.youtube.com/watch?v=vxdbQ2mgUfQ

check die meters maar eens
    Laatst gewijzigd door zaj; 16 november 2018 om 12:30

iTrader
    4 (100%)
    Uldir is idd niet zo’n topraid :/ behalve Ghuun imo, dat is een zalige fight waarbij 20 man geen fout mag maken of je wiped.

Hopelijk is de volgende leuker.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM

iTrader
    3 (100%)
    Het probleem wat ik heb met raids als uldir is dat ik geen connectie voel met de zone noch met de bosses, bosses zoals vectis of g huun of eigenlijk al de rest is dat ze aanvoelen als unknown lootbags.

Je hebt niet het gevoel van bv "oh yeah this is naxxramas of ice crown citadel en soon killen we Kel thuszad of the lich king " of dergelijke zones en bosses, uldir voelt gewoon alsof je random dingen killed die geen betekenis hebben.
    Zelfde probleem had ik met de eerste mop raid bv.

Neemt voor mij ook al een stuk weg van hoelang een raid mij boeit.

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb ook nog maar is geunsubbed..ik was vrolijk men worgen druid aant lvle omdat die nieuwe models en glowing eyes krijgen en kul tiran toch geen skinny form krijgt en ik geen dikke human met een wannabe dwarve dwarf stem wil. Toen las ik van de xp nerf. Ik had zoiets van "kan eigenlijk beter wachten tot dan met lvlen.." gisteren exalted met kirin tor assault en hodir gehaald..en nu zit ik weer met niks te doen

iTrader
    4 (100%)
    Voor M+ is het ook alvast geen goede week :P
    PC Specs:

iTrader
    0
    Wth de anniversary..nog maar is daily quests toegevoegd en ik kan er nx van gebruiken want heb alles al..lame

iTrader
    3 (100%)
    Anniversary events zijn nooit huge, enkel toen in WoD omdat het 10 jaar was met de Molten core LFR en de core hound mount en volgend jaar als het 15 jaar is.
    Je kan een toy kopen met badges en dan een paar items/costumes en er zijn world bosses met 350 loot ( voor alts of fresh 120's ), voor een event wat ze helemaal niet verplicht zijn om te doen is er imo genoeg.

Van andere holidays zoals brewfest etc kan ik ook niks gebruiken want heb de mounts al 7 jaar ofzo en dat is ok, dan doe ik het gewoon niet en laat het voorbij gaan.
    Afgelopen jaren zijn er zelfs gewoon anniversary's geweest waar je inlogged en je kreeg een achievement en pet in the mail and that's it.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Anniversary events zijn nooit huge, enkel toen in WoD omdat het 10 jaar was met de Molten core LFR en de core hound mount en volgend jaar als het 15 jaar is.
    Je kan een toy kopen met badges en dan een paar items/costumes en er zijn world bosses met 350 loot ( voor alts of fresh 120's ), voor een event wat ze helemaal niet verplicht zijn om te doen is er imo genoeg.

Van andere holidays zoals brewfest etc kan ik ook niks gebruiken want heb de mounts al 7 jaar ofzo en dat is ok, dan doe ik het gewoon niet en laat het voorbij gaan.
    Afgelopen jaren zijn er zelfs gewoon anniversary's geweest waar je inlogged en je kreeg een achievement en pet in the mail and that's it.
    Ja een pet in mijn mail en een achiev was goed genoeg voor mij die daily quests en currency verzamelen hoeft niet voor mij

iTrader
    3 (100%)
    bwa je krijgt 200 currency in een box bij inloggen en dat is genoeg voor de nieuwe toy, verder heb je die timewalking badges wss in overvloed op een main dus echt farmen is het niet.
    Maar voor mij moet zo een anniversary event ook niet elk jaar, liever elke 5 jaar 1 groot ding zoals toen met die core hound mount.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    bwa je krijgt 200 currency in een box bij inloggen en dat is genoeg voor de nieuwe toy, verder heb je die timewalking badges wss in overvloed op een main dus echt farmen is het niet.
    Maar voor mij moet zo een anniversary event ook niet elk jaar, liever elke 5 jaar 1 groot ding zoals toen met die core hound mount.
    Die onyxia pet was ook nice. Ik gebruik die heel vaak. Of toen met die shield en staff transmog was ook wel leuk

Pagina 164 van 164 Eerste ... 64114154160161162163164

Regels voor berichten