Sovereign's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mij na 10 jaar ook nog is aan WoW gewaagd. Nog volk actief op de Outland server?

Wou perse een void elf Rogue maken maar blijkbaar moest je daar een rep grind voor trotseren. Gewoon een human warrior geboost en ben daar nu mee bezig

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    M0 is piss easy, heb de helft gepugged en de helft met maten waarmee we in Legion M+ deden.
    Op tentacle boss (in Shrine?) hebben we veel wipes gehad omdat ze niet kunnen dodgen, maar voor de rest viel het heel goed mee.

Trouwens, kweet niet precies vanaf welk ilvl het is, maar je Emissary rewards worden 340 epics, is ook wel nice. Denk dat je minstens 325 moest hebben.
    M0 is altijd easy eenmaal je erin komt qua tactics, zeker met mensen die je kent, maar puggen blijft toch rng hoor, mn vriendin bv had gisteren avond een siege of boralus pug en toch x aantal wipes en duurde uiteindelijk toch ver een uur voor haar maar zowel de healer als replacement healer suckte met dispellen en de tank had het al eens gedaan zei em maar was zo lomp als een varken, alee waren haar woorden.

Ik ga uiteindelijk ook weinig mythics doen zonder mn 2 broers want met 4 randoms wil ik daar in dit gear echt nog niet terecht komen, tenzij je eens die once in a blue moon groep vind die er door vliegt maarja dat is gokken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KoeKaTsJoE Bekijk bericht
    Iemand een idee wat tegenwoordig voor de warrior het beste is? Arms of fury? 95% voor pve
    Arms, Fury heeft te weinig haste op gear momenteel, zelfs al heb je op elk blue stuk gear haste, zal niet snel veranderen voor je full ilvl 340+ bent, tegen dan zou het naar fury kunnen shiften maar arms heeft echt wel goede single target dmg momenteel en burst AoE, sustained AoE is a een beetje meh maar met whirlwind en bv cleave zodat je deep wounds op heel de trash pack zet valt het ook nog mee.

Fury herbekijk ik ook nog eens eenmaal ik mythic geared ben maar momenteel te weinig haste en ik ben zo goed als 325, maar arms doet het prima in dungeons momenteel.
    enige ambetante is dat Arms haste/crit gear wilt en bij Fury is crit je minste stat en is haste/mastery gear king, dus je gaat nooit voor beide tegelijk kunnen gearen en uiteindelijk moeten kiezen om je spec naar het beste niveau te spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ashuray Bekijk bericht
    En ne 340 epic belt van een wq..maar die heeft mijn ilvl niet omhoog gehaald
    Op een bepaald moment moet je al een redelijke ilvl upgrade krijgen van een stuk gear voor je algemeen ilvl stijgt, ik ben momenteel 323 en alles is 320+ buiten mn wep, maar als ik algemeen ilvl wil stijgen moet ik al een 320 vervangen met een 340, als ik een 330 vervang met een 340 gebeurd er wss ook niets omdat mn algemeen ilvl op hetzelfde staat als het gear wat ik aan heb.
    Ook niet al te blind op ilvl staren want secondary stats zijn ook belangrijk, als je bv een 320 hebt met haste op en haste is je beste stat dan kan een 330 of zelfs 340 zonder haste geen upgrade zijn dus altijd zien naar zowel ilvl als secondary stats als je een nieuw stuk krijgt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Vraagje, ik zie veel DH’s met warblades die er anders uitzien?
    Hoe pas je dat aan buiten bij die NPC om te transmorgen ofzo.
    Wat je ziet zijn wss demon hunters met een artifact skin, was te unlocken tijdens Legion want een look van een weapon aanpassen buiten transmog kan je niet, lijken de warblades alsof ze in vuur staan in het oranje/groen/paars ? if so dan is dat gewoon een artifact tint die ze hebben unlocked in Legion en waarin je nu kunt transmoggen als je het hebt.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht

Wat je ziet zijn wss demon hunters met een artifact skin, was te unlocken tijdens Legion want een look van een weapon aanpassen buiten transmog kan je niet, lijken de warblades alsof ze in vuur staan in het oranje/groen/paars ? if so dan is dat gewoon een artifact tint die ze hebben unlocked in Legion en waarin je nu kunt transmoggen als je het hebt.
    Yep dat.
    Hoe unlock je die artifacts tint.

En er droppen geen wapens precies voor ne DH?
    Blijf je heel legion met uw dezelfde warblades zitten als Havoc spec?

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    In je class hall van legion kan je dat doen.
    Tijdens legion blijf je inderdaad met dezelfde wapens zitten tenzij je van spec veranderd.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Yep dat.
    Hoe unlock je die artifacts tint.

En er droppen geen wapens precies voor ne DH?
    Blijf je heel legion met uw dezelfde warblades zitten als Havoc spec?
    Die warblades wat lijken alsof ze in vuur staan kan je niet meer halen, was tijdens legion in een persoonlijk scenario wat je moest verslaan met je class, andere tinten kan je wel nog unlocken maar imo heeft dat low priority nu die expansie voorbij.

En die weapons blijven idd bij je zolang je leveled naar 110, daarna kan je in BfA zones en dungeons andere vinden.

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben 325 dus dacht dat die 340 mij wel 1 ilvl zou geven ist waar dat mobs op ilvl scalen?

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Die warblades wat lijken alsof ze in vuur staan kan je niet meer halen, was tijdens legion in een persoonlijk scenario wat je moest verslaan met je class, andere tinten kan je wel nog unlocken maar imo heeft dat low priority nu die expansie voorbij.

En die weapons blijven idd bij je zolang je leveled naar 110, daarna kan je in BfA zones en dungeons andere vinden.
    Ik heb het gevonden
    Tis door het doen van de demon hunter class quests.
    Heb juist de 1ste appearance unlocked, zo de kleur veranderen.

Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze week vijf Mythic 0 gedaan en zit nu op 321 item lvl. Krijg steeds upgrades voor slots die al redelijk gear hebben en niets voor mijn trinkets of mijn offhand.

De raid leader heeft besloten om item lvl voor de raid op 330 te zetten dus hopelijk raakt iedereen daar. Nog maar iets meer als twee weken om haar bij elkaar te krijgen. Ik kijk wel uit naar de raid

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zo moeilijk is dat nu niet eh zit nu op 339
    wel alle mythics gedaan
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM

Pagina 142 van 142 Eerste ... 4292132138139140141142

Regels voor berichten