Pagina 9 van 10 Eerste ... 5678910 Laatste
    Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Veel mmo's komen er niet meer uit, ik zie wel dat Arpgs het goed doen en gewild zijn.

Poe, grim dawn, lost ark die moet uitkomen, torchlight 3 die uitkomt, pagan online die nu in early acces is.
    Moet wel zeggen dat ik het ook liever speel zo een gengre.

Zelf terug even ESO opgepikt en in combo met zygor hun leveling guide is het wel fun.
    Voor hoelang ik het ga spelen weet ik niet.
    @Fantasmo71 als je is wil samen spelen
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Is er nog volk die dat speelt? Ik ben gestopt denk ik na die 1ste expansion.
    Was wel inderdaad een leuke MMO ik denk dat ik die MMO samen met WoW het langst heb gespeeld.

Ivm deze thread, MMO’s zijn gewoon denk ik niet meer zo populair. Ik heb de indruk dat mensen meer terug een SP game willen.
    Of games gelijk Division 2 met loot fever.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik ben gestopt enkele maanden na launch, dus het was lang geleden voor mij. Ondertussen zijn alle servers gemerged tot 1 EU server per taal (EN/FR/DE) en 2 of 3 Amerikaanse servers. Daardoor is er wel genoeg volk op die ene Engelstalige server, maar globaal gezien denk ik niet dat ze enorme subscriber aantallen hebben.
    Het spel is helaas wel enorm gestroomlijnd en versimpeld tov vroeger, terwijl het toen al niet echt moeilijk was. Ik ben een jedi guardian gestart tijdens dubbel xp week en door gewoon alle quests te doen op de startplaneet was ik al lvl 18. Normaal eindig je daar op lvl 6-7...
    What a difference indifference can make.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Speel er nog volk FF XIV Online?
    Ik heb echt zin om daarmee verder te doen. Ik heb een kort periode gespeeld en dunno ik heb er terug zin in.

Boing's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik hoop al een tijdje op een goeie MMO.

Shoot me, maar ik ben (zoals vele) Vanilla WoW fan, het was ook mijn eerste echte PC game.
    Geen idee als de vernieuwde versie van Vanilla hetzelfde gevoel teweeg brengt, i do hope so.

City of Heroes was mijn 2e MMO, zeer blij deze terug te zien door de Score server.

een nieuw CoH project kijk ik wel naar uit, de beloofde project titans en ship of heroes?
    maar die laten al een tijd op zich wachten zoals project phoenix. dus tot zover super hero mmo's, behalve DCUO & Champions Online, leuke titels, maarja...
    Keep it co-op!
    Boing co-op Gaming @Youtube:
    https://youtu.be/eCpxSedzplY

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archangelus Bekijk bericht
    Een tijd geleden heb ik Knights of the Old Republic 2 uitgespeeld en daardoor ineens weer goesting gekregen om nog eens SWTOR te spelen. Het was van 2012 ofzo geleden dat ik nog SWTOR gespeeld had en ik heb de indruk dat er ondertussen veeeel veranderd is.Het grootste deel van mijn tijd tot nu toe werd gespendeerd aan uitzoeken waarover mijn class story nu weer ging, de huidige builds, UI en quickbars weer goed proberen zetten, uitdokteren welke abilities wat doen en een ton andere info opzoeken over god weet wat allemaal

Tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met de class stories, maar ik hoop dat de community nog vriendelijk is want ik ben terug een totale noob
    Kben nu een preferred speler op Darth Malgus server, zijn er hier nog mensen met een sub? If so, PM ff uw referral link als ge wilt.
    Heb dit weekend gesubbed, zit ook op darth Malgus. Zal vanavond eens zien voor de referal link als ge er nog ene nodig hebt

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Speel er nog volk FF XIV Online?
    Ik heb echt zin om daarmee verder te doen. Ik heb een kort periode gespeeld en dunno ik heb er terug zin in.
    is nog steeds de nummer 2 na wow qua spelers. qua kwaliteit kan die gerust naast wow staan, of er zelf boven. laatste expansion is best gereviewde mmo expansion van de voorbije 6-7 jaar.

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sinds gisteren ook via steam blijkbaar, voor 26 euro

Archage unchained is ook uit, Archage zonder p2w model.
    Eenmalige kost voor het spel te kopen, geen monthly en wel een cash shop, maar enkel cosmetics in tegenstelling tot het zwaar originele p2w model.
    (goedkoopste start pakket is 28 euro incl vat, andere paketten bevatten cosmetics en meer credits om ingame cosmetics aan te schaffen)

Spel heeft ook de typische battle pass.
    Die wel nuttige items kan bevatten maar die kan je betalen met ingame credits, die niet zo overdreven duur zijn, ook niet voor een casual.

Alsook heeft het spel een cryengine overhaul gekregen en ziet het imo beter uit dan de meeste huidige mmo's, en dat voor een spel van bijna 10 jaar oud.

De land grab is nog niet uit omdat men de kans wou geven aan iedereen voor een mooi stuk grond, niet enkel aan die die meest konden levellen. (ik denk morgen of maandag)
    Want ook hier zijn er veeel traantjes van spelers die de eerste 2 dagen niet konden spelen door de queues op de meest beheerde server.

Laatst gewijzigd door Hoffman; 18 oktober 2019 om 07:08
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht

Eenmalige kost voor het spel te kopen, geen monthly en wel een cash shop, maar enkel cosmetics in tegenstelling tot het zwaar originele p2w model.
    (goedkoopste start pakket is 28 euro incl vat, andere paketten bevatten cosmetics en meer credits om ingame cosmetics aan te schaffen)

Die wel nuttige items kan bevatten maar die kan je betalen met ingame credits, die niet zo overdreven duur zijn, ook niet voor een casual.

Alsook heeft het spel een cryengine overhaul gekregen en ziet het imo beter uit dan de meeste huidige mmo's, en dat voor een spel van bijna 10 jaar oud.

De land grab is nog niet uit omdat men de kans wou geven aan iedereen voor een mooi stuk grond, niet enkel aan die die meest konden levellen. (ik denk morgen of maandag)
    Want ook hier zijn er veeel traantjes van spelers die de eerste 2 dagen niet konden spelen door de queues op de meest beheerde server.

Veel spelers dat naar deze unchained servers gekomen zijn? Ziet er wel goed uit, ga ik zeker proberen

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja zijn van basis 2 al naar 4-5 euservers denk ik
    Tis ook zonder monthly dus voor 25 euro kan je doen wat je wil wanneer je wil.
    En ik denk met de steam release van gisteren dat er een pak meer spelers zullen zijn sinds vandaag.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht

ziet er naar mijn mening echt niet mooi uit. die grond textures en rotsen zien er uit als een spel van 2005...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    ziet er naar mijn mening echt niet mooi uit. die grond textures en rotsen zien er uit als een spel van 2005...
    Graphics zijn imho beter dan Wow, en natuurlijk ook niet te vergelijken met high end games van tegenwoordig. Zelf keek ik ook hard naar graphics maar hier stoort het me niet dus zal het niet zo erg zijn

Heb het spel nu een uurtje of 6 gespeelt en het kan me wel boeien. Enkel is die steam updater fcking irritant en begint vaak opnieuw. Zo ben ik gisteren 1uur bezig geweest met patchen om dan net voor hij bijna klaar was te stoppen en opnieuw te beginnen :/

Dus als je via steam gekocht hebt gewoon de launcher van het spel zelf nemen en niet via steam opstarten, update duurde ook nog wel lang genoeg maar zonder te stoppen

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Floyd Bekijk bericht
    Graphics zijn imho beter dan Wow, en natuurlijk ook niet te vergelijken met high end games van tegenwoordig. Zelf keek ik ook hard naar graphics maar hier stoort het me niet dus zal het niet zo erg zijn

Heb het spel nu een uurtje of 6 gespeelt en het kan me wel boeien. Enkel is die steam updater fcking irritant en begint vaak opnieuw. Zo ben ik gisteren 1uur bezig geweest met patchen om dan net voor hij bijna klaar was te stoppen en opnieuw te beginnen :/

Dus als je via steam gekocht hebt gewoon de launcher van het spel zelf nemen en niet via steam opstarten, update duurde ook nog wel lang genoeg maar zonder te stoppen

beter? ziet er uit als een geupscaldede ps2 game. alles behalve de karakter models zien er uit als een oeroud spel :/

ze hebben een hogere resolutie dan wow maar qua details en designs zitten ze 15jaar achter op wow. laat staan als je beide in beweging ziet. dan zie je pas dat het een houterige remaster is...

https://i.imgur.com/7DavhLc.png dit komt toch niet in de buurt van :

https://i.ytimg.com/vi/EHo_WscmbHA/maxresdefault.jpg

bon ja, mensen spelen nu meestal geen mmo's voor de graphics. hopelijk doet die mmo het goed. 2 van de top 3 mmo's zijn wow op dit momen :')
    Laatst gewijzigd door zaj; 24 oktober 2019 om 11:58

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    beter? ziet er uit als een geupscaldede ps2 game. alles behalve de karakter models zien er uit als een oeroud spel :/

ze hebben een hogere resolutie dan wow maar qua details en designs zitten ze 15jaar achter op wow. laat staan als je beide in beweging ziet. dan zie je pas dat het een houterige remaster is...

https://i.imgur.com/7DavhLc.png dit komt toch niet in de buurt van :

https://i.ytimg.com/vi/EHo_WscmbHA/maxresdefault.jpg

bon ja, mensen spelen nu meestal geen mmo's voor de graphics. hopelijk doet die mmo het goed. 2 van de top 3 mmo's zijn wow op dit momen :')
    Als ge u mening baseerd op die 2 screenshots dan zulde wel gelijk hebben... maar zo kan ik ook altijd gelijk hebben. Als ik alles op max zet ziet AA er beter uit dan die vage screenshot van die streamer.

Maar anywho zoals je zei: de meeste spelen mmo’s niet voor de graphics.
    Wow heeft altijd op nr1 gestaan, kan ook niet anders als ge ziet wat geld daar achter schuil gaat en hoeveel volk dat speelt.
    Nevertheless zijn er best nog wel wat degelijke mmo’s (geweest) die super veel potentieel hadden maar niet genoeg funds/backing/etc hadden.
    Heb nog altijd spijt van Warhammer online, daar heb ik toch het meeste fun mee gehad.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Floyd Bekijk bericht
    Als ge u mening baseerd op die 2 screenshots dan zulde wel gelijk hebben... maar zo kan ik ook altijd gelijk hebben. Als ik alles op max zet ziet AA er beter uit dan die vage screenshot van die streamer.

Maar anywho zoals je zei: de meeste spelen mmo’s niet voor de graphics.
    Wow heeft altijd op nr1 gestaan, kan ook niet anders als ge ziet wat geld daar achter schuil gaat en hoeveel volk dat speelt.
    Nevertheless zijn er best nog wel wat degelijke mmo’s (geweest) die super veel potentieel hadden maar niet genoeg funds/backing/etc hadden.
    Heb nog altijd spijt van Warhammer online, daar heb ik toch het meeste fun mee gehad.

ik heb alle "wow killers gespeeld" jammer genoeg hadden die games wel 1 of 2 leuke dingen maar werden dan compleet verpest door onderstaande zaken ( of 1 van):

-ofwel te houterig/ saaie combat
    -ofwel geen content/weinig content
    -ongeinspireerde wereld
    -aziatische grinder
    -sandbox met geen pve content. enkel PVP + mobs om te grinden.

Final fantasy XIV is de enige mmo die volgens mij "af" is en naast wow kan staan op al die vlakken (behalve op pvp vlak). jammer genoeg heb ik niemand om er samen mee te spelen en gaat heel mijn vriendenkring altijd terug naar wow( classic nu). en heb ik te weinig tijd om beide te spelen

er is spijtig genoeg geen enkele AAA studio in staat om iets op de schaal van wow op de markt te zetten. square enix heeft geluk met ffxiv dat ze al jaren RPG en mmo experience hebben van voor wow uit kwam enige wat we nu nog krijgen zijn ports van chinese/koreanse grinders... langs de andere kant heb je nog kickstarters, met grote ideeën maar geen euro om die ideeen uit te werken, dat is hopeloos imo. tegen dat die games uitkomen zijn ze verouderd en zit er geen nieuwe content in de pipeline. toen wow uit kwam waren ze al aan TBC aan het werken bijvoorbeeld. meeste andere mmo devs zijn nog meer dan een jaar hun gerushte games aan het polishen en tegen dat de polish er is , is iedereen het beu omdat er in de eerste 1 a 2 jaar niets nieuw uitgekomen is.

enige bedrijven die ik zo nog iets zie pushen is valve, ea, of ubisoft. maar laat ons eerlijk zijn. valve maakt al jaren geen games meer, en ea en ubisoft zijn te druk bezig met hun franchises te recycleren en uit te melken met lootboxes.

misschien ooit een first party console mmo van sony/nintendo gezien wow niet beschikbaar is op die platformen.
    Laatst gewijzigd door zaj; 24 oktober 2019 om 13:28

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    toen wow uit kwam waren ze al aan TBC aan het werken bijvoorbeeld. meeste andere mmo devs zijn nog meer dan een jaar hun gerushte games aan het polishen en tegen dat de polish er is , is iedereen het beu omdat er in de eerste 1 a 2 jaar niets nieuw uitgekomen is.

Toen WoW uitkwam zat die vol met bugs, ellenlange queues en waren een buggy Onyxia en MC de enige endgame-content (Blackwing Lair kwam bvb pas een jaar na launch) . Dat heeft ook een dik jaar geduurd eer dat allemaal opgelost was. Het beeld van WoW vanilla dat wij allemaal hebben, is niet dat van WoW bij launch maar al van een dik jaar verder. TBC was er pas meer dan 2 jaar na de launch van WoW.

En voor het grootste deel van de playerbase was WoW toen hun allereerste MMO, waarbij enkel de EQ-veteranen zo snel mogelijk naar max-lvl probeerden te gaan. Nu doet iedereen dat.

Nu na 15 jaar is het gewoon onmogelijk om te wedijveren met WoW qua content en polish. Dat ligt heus niet (alleen) aan developers die hun games rushen. Da's ook de reden waarom Blizzard zelf al hun andere MMO's in de koelkast heeft gestoken. Zolang WoW in de lucht is en goed onderhouden wordt, gaat er geen WoW-killer komen.

Er zijn sinds WoW trouwens echt wel al zeer goeie MMO's de revue gepasseerd, maar als enkel end-game content je ding is, dan blijf je inderdaad best gewoon bij WoW. Ik was WoW, ondanks alle polish en fantastische wereld, nog voor TBC gewoon kotsbeu omdat raiden en item fever voor mij het gewoon niet doen.

Ik heb mij nadien ook nog rot geamuseerd met LOTRO, Age of Conan, City of Heroes, Warhammer Online (wel heel kortstondig), The Secret World, ESO, ... Allemaal heel fijne games in hun eigen recht, maar als je meteen naar de end-game wou rushen ... tja, dan was er daar niets voor jou te vinden.
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 24 oktober 2019 om 14:46
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 9 van 10 Eerste ... 5678910 Laatste

Regels voor berichten