Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678
    Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De server merges in wow fucked the community up .
    In vanilla moest je ni de clown uit hangen in dungeons of je had een slechte reputatie en dan ging her de server rond en geraakt Je moeilijker in groups
    Nu kan je wilekeurig eruitstappwn en je zit Elkaar waarschijnlojk nimeer terug
    Mwah, da's gewoon dungeon finders in't algemeen he, in elk spel. Vroeger moest je de chat op als je een groep wou vinden, nu klik je op een knop en behandel je spelers in pugs alsof het npc's zijn. Het sociale aspect is volledig verdwenen uit de meeste mmo's, tenzij je in een guild zit.

Er is maar 1 spel waar ik momenteel naar uitkijk. En uitkijken is niet echt het goeie woord, eerder benieuwd naar ben. En dat is Ashes of Creation. Het concept klinkt veelbelovend, maar voorlopig blijft het ook daarbij. Zeer benieuwd of ze hun beloftes gaan kunnen waarmaken en of het ook effectief een goed spel wordt.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Meeste huidige mmo's uiteraard.
    je bedoelt dan toch niet die aziatische buttonbashers zoals terra en black dessert online . als dat de toekomst is van mmo combat dan mag het genre doodbloeden van mij. wow combat is niet snel maar het is zoals een dans. de flow zit gewoon goed.

die snellere games voelen aan als herenloze buttonbash musou games. krijg ik vierkant het schijt van. voelt allemaal aan als op levenloze poppen slaan en het is niet dat ik er te traag voor ben. heb alle dark soul games en sekiro uitgespeeld .

misschien dat VR het genre ooit zal doen heropleven. niet de huidige generatie, niet de volgende, maar ergens 4-5 generaties verder zouden ze misschien een levensechte medieval/fantasy setting mmo kunnen maken?

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alé, meeste huidige Westerse mmo's.

Ik heb recent WoW nog eens opgestart en dat ging mij toch echt te traag in vergelijking met de andere MMO's die ik recent heb gespeeld (AoC, ESO, zelfs TSW en SW:TOR). Terwijl ik vroeger de combat van WoW net roemde

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    De server merges in wow fucked the community up .
    In vanilla moest je ni de clown uit hangen in dungeons of je had een slechte reputatie en dan ging her de server rond en geraakt Je moeilijker in groups
    Nu kan je wilekeurig eruitstappwn en je zit Elkaar waarschijnlojk nimeer terug
    Het nadeel was wel dat bepaalde dungeons moeilijk te bezoeken waren, doordat ze slecht gelegen lagen en er amper volk in die zones passeerde. De Dungeon finder heeft hier wel een verbetering in gebracht en gaf je gemakkelijker de kans om die dungeons uit te spelen.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door khendro Bekijk bericht
    Het nadeel was wel dat bepaalde dungeons moeilijk te bezoeken waren, doordat ze slecht gelegen lagen en er amper volk in die zones passeerde. De Dungeon finder heeft hier wel een verbetering in gebracht en gaf je gemakkelijker de kans om die dungeons uit te spelen.
    Tuurlijk maar gemakkelijker is niet altijd goed ^^
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    43 (100%)
    Een kruising van guild wars 2 en wow zou voor mij de perfecte mmo zijn.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Denk niet dat er voor mij nog ooit een MMO moment zal zijn zoals bv WoW launch of de eerste paar jaar van dat spel, voor de simpele reden dat mensen hun gedrag te hard is veranderd online anno 2019.
    Enige wat je nu hebt zijn gewoon een bende memelords die tegelijk ook elitist zijn en waar je nooit veel hulp of sociale interactie van moet verwachten.

Denk dat iedereen hier die al sinds 2000 ofzo op het internet zit wel weet wat ik bedoel.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Denk niet dat er voor mij nog ooit een MMO moment zal zijn zoals bv WoW launch of de eerste paar jaar van dat spel, voor de simpele reden dat mensen hun gedrag te hard is veranderd online anno 2019.
    Enige wat je nu hebt zijn gewoon een bende memelords die tegelijk ook elitist zijn en waar je nooit veel hulp of sociale interactie van moet verwachten.

Denk dat iedereen hier die al sinds 2000 ofzo op het internet zit wel weet wat ik bedoel.
    Ja jong we worden oud

Aprella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Accurate beschrijving van een persoon die ik ken. Als ik vertel wat ik in wow doe dan lacht hij mij uit.

Ik probeer altijd vriendelijk te zijn en hulpvaardig (als ik hiervoor de tijd heb) maar helaas is het steeds meer ieder voor zichzelf. Ik vind het ook enorm moeilijk om waardevolle contacten te leggen met mensen buiten mijn guild. Er is een persoon die ik in wow ben tegen gekomen waar ik vaak en sommige periodes elke keer als ik speel, mee praat. De mentaliteit van de spelers is ook zo hard veranderd over de jaren.

Vreemde praten ook bijna niet in dungeons of weet ik veel wat. Tenzij er iets misloopt, uiteraard. Zonde. Ik zeg altijd "hey" maar meestal stopt het met een begroeting.

Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een tijd geleden heb ik Knights of the Old Republic 2 uitgespeeld en daardoor ineens weer goesting gekregen om nog eens SWTOR te spelen. Het was van 2012 ofzo geleden dat ik nog SWTOR gespeeld had en ik heb de indruk dat er ondertussen veeeel veranderd is.Het grootste deel van mijn tijd tot nu toe werd gespendeerd aan uitzoeken waarover mijn class story nu weer ging, de huidige builds, UI en quickbars weer goed proberen zetten, uitdokteren welke abilities wat doen en een ton andere info opzoeken over god weet wat allemaal

Tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met de class stories, maar ik hoop dat de community nog vriendelijk is want ik ben terug een totale noob
    Kben nu een preferred speler op Darth Malgus server, zijn er hier nog mensen met een sub? If so, PM ff uw referral link als ge wilt.
    What a difference indifference can make.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aprella Bekijk bericht
    Accurate beschrijving van een persoon die ik ken. Als ik vertel wat ik in wow doe dan lacht hij mij uit.

Ik probeer altijd vriendelijk te zijn en hulpvaardig (als ik hiervoor de tijd heb) maar helaas is het steeds meer ieder voor zichzelf. Ik vind het ook enorm moeilijk om waardevolle contacten te leggen met mensen buiten mijn guild. Er is een persoon die ik in wow ben tegen gekomen waar ik vaak en sommige periodes elke keer als ik speel, mee praat. De mentaliteit van de spelers is ook zo hard veranderd over de jaren.

Vreemde praten ook bijna niet in dungeons of weet ik veel wat. Tenzij er iets misloopt, uiteraard. Zonde. Ik zeg altijd "hey" maar meestal stopt het met een begroeting.
    Yup dat is pretty much een dungeon in WoW in een nutshell, iemand zegt hey en ofwel volgt dan gewoon stilte ofwel zeggen 1-3 personen hey terug.
    Af en toe nog eens gevolgd door de '' do you need that ? '' als het een undergeared persoon is en er dropt loot.

Ik weet nog in de begintijd van dit spel dat mensen gewoon zaten te lullen in elwynn forest of tijdens dungeons, of je had een actieve /1 met questhulp, nu teleport gewoon iedereen de wereld rond met pre placed portals en hulp in /1 mag je ook vergeten '' go read wowhead you noob ''

Daarmee maakt het ook geen hol uit welke MMO er nog uit komt, het probleem ligt niet bij het spel maar bij de playerbase, net zoals ook bijna iedereen een toxic piece of crap zal zijn in een MOBA zoals League of Legends, het type game ''breed'' ook gewoon het type playerbase, en zeker anno 2019 met heel die retarded meme's en catch phrases.

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Yup dat is pretty much een dungeon in WoW in een nutshell, iemand zegt hey en ofwel volgt dan gewoon stilte ofwel zeggen 1-3 personen hey terug.
    Af en toe nog eens gevolgd door de '' do you need that ? '' als het een undergeared persoon is en er dropt loot.

Ik weet nog in de begintijd van dit spel dat mensen gewoon zaten te lullen in elwynn forest of tijdens dungeons, of je had een actieve /1 met questhulp, nu teleport gewoon iedereen de wereld rond met pre placed portals en hulp in /1 mag je ook vergeten '' go read wowhead you noob ''

Daarmee maakt het ook geen hol uit welke MMO er nog uit komt, het probleem ligt niet bij het spel maar bij de playerbase, net zoals ook bijna iedereen een toxic piece of crap zal zijn in een MOBA zoals League of Legends, het type game ''breed'' ook gewoon het type playerbase, en zeker anno 2019 met heel die retarded meme's en catch phrases.
    De eso community is wel nog vriendelijk en chatty

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Ben sinds een paar weken ook nog eens met ESO begonnen, heeft idd een van de vriendelijkste en meeste behulpzame communities in een MMO op dit moment. En het spel zelf is er ook goed op vooruit gegaan sinds launch, amuseer me er goed mee. De anniversary event is nu ook 5 weken lang bezig met een double XP boost, ideale moment om opnieuw te beginnen dus.

Sommige hier kijken trouwens door een roze bril terug naar de jonge dagen van WoW, ik ben tijdens classic beginnen spelen als complete noob aangezien dit mijn eerste MMO was en geloof me er zaten toen ook al veel assholes en trolls in dat spel. Of de befaamde barrens chat bijvoorbeeld zat ook gewoon vol "memelords".
    Approved

Pagina 8 van 8 Eerste ... 45678

Regels voor berichten