Pagina 6 van 9 Eerste ... 23456789 Laatste
    Nicolazz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze jongeman legt het goed uit wat nu net het probleem is met (Oosterse) MMORPGS:

Aansluitend één van de vele Oosterse MMORPGs die binnenkort naar het Westen komt, maar waar velen wel zeer positief over zijn (Revelation Online):

https://www.youtube.com/watch?v=FnVARwA0Kcs
    Xbox Live ID: Yajirushiii

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik speel al wow sinds Vanilla. Af en toe ben ik wel gesidetracked naar andere MMORPG maar meestal gewoon voor single players.. degene die ik geprobeert hebt zijn Tes online maar ik vind de single players leuker. Dan was er ook nog Aion waarvan ik de chars wel super mooi gedaan vind maar te veel grind. Perfect world vond ik ook leuk maar dat is meer een pay to win geworden..dan is er ook nog tibia van heel vroeger maar die zit vol bots nu

Dectoru's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb alle MMO's geprobeerd die tussen 2004 en 2016 uitgekomen zijn.... Vroeger was L2 enorm leuk, WoW was fantastisch, EvE kende ongelofelijk zalige gevechten en GW1 (eerste 2 jaar) was zo geweldig dat er superveel mensen naar GW1 afgekomen zijn....

Wat NCsoft, Blizzard nooit begrepen hebben zijn wij - spelers.
    In mijn ogen hebben ze de mooiste MMO's verpest met hun nieuwe updates en patches en xpacs..... L2 is na C5 zo goed als dood... GW1 na eerste fantastische xpac heeft ons enorm teleurgesteld met Nightfall... Eve online heeft veel te lang gewacht met hun betere updates.....

Tera, BDO, Perfect World, Forsaken World en zo veel andere mmo's..... ze zouden gewoon hun krachten moeten bundelen en 1 deftig MMO maken die in heel de wereld gespeeld kan worden....
    guess who's back

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb nog een doos van Guild Wars, zou dat nog werken nu ?

Mischien zijn die servers al lang offline.

Op een vrije avond moet ik maar 1 ding. grinden en stuff looten
    Quests doen houdt mij ook wel bezig, af en toe een boss killen met een hoop vrienden.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

EvilSwordfish's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb nog een doos van Guild Wars, zou dat nog werken nu ?

Mischien zijn die servers al lang offline.

Op een vrije avond moet ik maar 1 ding. grinden en stuff looten
    Quests doen houdt mij ook wel bezig, af en toe een boss killen met een hoop vrienden.
    Guild wars 1 is nog altijd up en running. 2 ook
    --Because I can--

Dectoru's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EvilSwordfish Bekijk bericht
    Guild wars 1 is nog altijd up en running. 2 ook
    GW2 heeft vandaag een nieuwe xpac uitgebracht.
    guess who's back

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wacht op DAOC unchained , Dark Age of Camelot was men eerste mmo , best moment in my gaming career
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Goofke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb eens een vraagske,
    Ik ga me volgende maand ne degelijke pc aanschaffen en wil een deftige mmo spele, nu heb ik er 2 op het oog: WoW en ff online
    Is het nog de moeite om aan deze te beginnen of zeggen jullie van wacht er zijn er betere op komst?
    Alvast bedankt
    PSN (PS4): Goofke

Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goofke Bekijk bericht
    Heb eens een vraagske,
    Ik ga me volgende maand ne degelijke pc aanschaffen en wil een deftige mmo spele, nu heb ik er 2 op het oog: WoW en ff online
    Is het nog de moeite om aan deze te beginnen of zeggen jullie van wacht er zijn er betere op komst?
    Alvast bedankt ������
    Sowiezo wow, er is geen andere MMO die zo polished is en zo veel features heeft als wow. Ze maken het bijvoorbeeld enorm gemakkelijk om terug in te pikken (je krijgt een gratis lvl 100 bij aankoop van spel) maar ik zou u toch aanraden van het begin te beginnen (het levelen naar 110 gaat echt belachelijk snel en zo leer je uw personnage toch beter kennen. Er zal trouwens volgende maand een nieuwe expansie worden aangekondigd dus dan kan je ineens mee.

Verwacht wel geen geweldige graphics met uw nieuwe PC. Als het voor de looks is zijn GW2, Black Desert en FF betere opties.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_reloaded Bekijk bericht
    Sowiezo wow, er is geen andere MMO die zo polished is en zo veel features heeft als wow. Ze maken het bijvoorbeeld enorm gemakkelijk om terug in te pikken (je krijgt een gratis lvl 100 bij aankoop van spel) maar ik zou u toch aanraden van het begin te beginnen (het levelen naar 110 gaat echt belachelijk snel en zo leer je uw personnage toch beter kennen. Er zal trouwens volgende maand een nieuwe expansie worden aangekondigd dus dan kan je ineens mee.

Verwacht wel geen geweldige graphics met uw nieuwe PC. Als het voor de looks is zijn GW2, Black Desert en FF betere opties.
    Had ik al gedacht maar het enigste dat me dan een beetje tegenslaat is dat er van WoW al veel expansies zijn dat ik op de duur de bomen door het bos niet meer zien want ik speel graag een spel en volg ook graag het verhaal.
    En GFX doet er voor mij niet toe, liever een afgewerkt spel dan

iTrader
    0
    Wat hierboven werd gezegd is wel waar...
    Het hangt erg hard af van de mensen met wie je samen speelt.
    Tijdens de eerste jaren van mijn WoW carrière zat ik in een guild waar de band met de mensen zeer sterk was. Ookal was ik de enige Belg tussen voornamelijk Engelsen en Zuid Afrikanen, dat voelde erg vertrouwd.
    Maar aan alle mooie liedjes komt een einde. Op den duur was ik meer alleen aan het spelen dan wat anders, en dat is niet tof.
    Ben gestopt omdat het grinden voor die artifact shit me te veel werd, en ook omdat ik geen toffe guild kon vinden voor raids enz.

De GFX van WoW trekken op geen kloten, maar ik speel geen games voor de gfx.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valyra Bekijk bericht
    Wat hierboven werd gezegd is wel waar...
    Het hangt erg hard af van de mensen met wie je samen speelt.
    Tijdens de eerste jaren van mijn WoW carrière zat ik in een guild waar de band met de mensen zeer sterk was. Ookal was ik de enige Belg tussen voornamelijk Engelsen en Zuid Afrikanen, dat voelde erg vertrouwd.
    Maar aan alle mooie liedjes komt een einde. Op den duur was ik meer alleen aan het spelen dan wat anders, en dat is niet tof.
    Ben gestopt omdat het grinden voor die artifact shit me te veel werd, en ook omdat ik geen toffe guild kon vinden voor raids enz.

De GFX van WoW trekken op geen kloten, maar ik speel geen games voor de gfx.
    Hier van ga ik ook wat bang hebben dat ik te veel alleen ga spelen...
    Dat je uiteindelijk geen dunguens kan gaan doen en geen gepaste guild ga vinden enzo...
    Ben zelf ook maar een casual gamer dus ben ook niet elke avond online.
    Daarom dat ik wat op zoek ben naar een goed mmo die niet leeg is en waar er nog een sociaal contact is tussen random mensen online.

Smokingnoob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Black desert zou ik ook zeggen om te proberen.. Kdenk da er 7d trials zijn om gwn te proberen.. T'is ni zoals WoW, volledig ni, mo speel da toch al een half jaar ofzo op men gemak en nog héél veel te doen

(maar als ge zoals WoW raids en dungeons wilt dan ist al zeker niks voor u)

Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goofke Bekijk bericht
    Hier van ga ik ook wat bang hebben dat ik te veel alleen ga spelen...
    Dat je uiteindelijk geen dunguens kan gaan doen en geen gepaste guild ga vinden enzo...
    Ben zelf ook maar een casual gamer dus ben ook niet elke avond online.
    Daarom dat ik wat op zoek ben naar een goed mmo die niet leeg is en waar er nog een sociaal contact is tussen random mensen online.
    Ik zou eens rondkijken op het wow forum en de guild recruitment kanalen afgaan op de verschillende server fora en u gewoon een guild zoeken die echt 100% met uw verwachtingen en speelstijl overeen komen. Zoals gezegd bepaalt in welke guild je zit een heel groot deel van je spelervaring!

Je moet je ook niet laten afschrikken door alle expansion packs. Daar vlieg je echt door en je bent in no time mee met de rest!

Micheal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    OldSchool Runescape!

Pagina 6 van 9 Eerste ... 23456789 Laatste

Regels voor berichten