Pagina 2 van 9 Eerste 123456 ... Laatste
    Avalius's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Black desert komt hier toch ook uit? Dacht ergens dit jaar nog

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
    Case: Antec Six Hundred v2 Mobo: ASROCK Z75 Pro3 PSU: Corsair TX 750W
    CPU: i7 3770K @ 4.4Ghz + Scythe Mugen 3 GPU: GTX 980ti
    RAM: Kingston HyperX 16GB DDR3 1600mhz SSD: Samsung 840 Series 500gb HDD: WD Caviar Green 2TBx2

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Hopelijk mogen we nog een coole VR-MMO verwachten.

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik zeg het en ik blijf het zeggen: De beste MMO's stammen nog altijd terug uit de tijd van het maandelijks subscription model.
    En ik ga met veel plezier terug naar die tijd als dat een heropleving van kwalitatieve MMO's zou betekenen, want al die F2P microtransaction games hebben mij alleen maar teleurgesteld.

Maar ik vrees dat k in die stelling zowat alleen ben.

Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Decade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zeg het en ik blijf het zeggen: De beste MMO's stammen nog altijd terug uit de tijd van het maandelijks subscription model.
    En ik ga met veel plezier terug naar die tijd als dat een heropleving van kwalitatieve MMO's zou betekenen, want al die F2P microtransaction games hebben mij alleen maar teleurgesteld.

Helemaal niet, ik (en ongetwijfeld vele anderen) denken er ook zo over. Een maandelijkse fee voor een kwalitatieve MMO met bakken content en die constant in de gaten gehouden en bijgestuurd wordt door de devs, dat lijkt me ook het ideale model.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nariwari Bekijk bericht
    Helemaal niet, ik (en ongetwijfeld vele anderen) denken er ook zo over. Een maandelijkse fee voor een kwalitatieve MMO met bakken content en die constant in de gaten gehouden en bijgestuurd wordt door de devs, dat lijkt me ook het ideale model.
    Yups.
    Zijn we al met drie.

Eve is daar goed in. Elke maand 13 euro en een boel updates. Via ingame currency kun je ook subben als je ingame rijk genoeg bent.
    Wil je de dev wat steunen, koop u dan wat aurum zodat je je schip een nieuw kleurtje kunt geven of u avatar een andere blouse. Volledig vrijblijvend en 2 zaken dat niets doet aan de gameplay en puur cosmetisch is.
    ...Ω...

CroW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ikzelf zit ook al een tijdje vast qua mmorpgs ben nu aant wachten op https://albiononline.com/en/ wat denken jullie over deze?
    Earth: Home to millions of species, including humans.

Zacharus's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Algorithm Bekijk bericht
    Hangt ook weer van regio af. Korea heeft Black Desert sinds vorig jaar, wat een énorm succes is. Alsook is Aion daar ook een geweldig succes nog steeds samen met Blades & Soul.

Zijn MMORPG's die hier in EU en NA totaal geen succes kennen, in het aziatische gedeelte van de wereld daarintegen ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalius Bekijk bericht
    Black desert komt hier toch ook uit? Dacht ergens dit jaar nog

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
    Black desert zal eerder Q1/2 2016 zijn in eu, ze hebben vorige maand hun EU afdeling geopend en RU closed beta gaat binnenkort van start, is zowat de laatste strohalm voor mij qua MMO's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Yups.
    Zijn we al met drie.

Eve is daar goed in. Elke maand 13 euro en een boel updates. Via ingame currency kun je ook subben als je ingame rijk genoeg bent.
    Wil je de dev wat steunen, koop u dan wat aurum zodat je je schip een nieuw kleurtje kunt geven of u avatar een andere blouse. Volledig vrijblijvend en 2 zaken dat niets doet aan de gameplay en puur cosmetisch is.
    Ben ook nog altijd voorstander van het subscription model, maar denk dat het spelers vooral afschrikt om een game te kopen en een maand subscription, is meteen al een grote investering voor iets dat slecht kan uitpakken.

EVE heeft een grote aanhang sinds jaaaaren, maar voor nieuwe spelers is het een spel waar je niet makkelijk in betrokken raakt, je moet al echt vrienden gaan hebben die het spelen.
    Ik heb het geprobeerd, 1 van die training corps gejoined maar kon me niet boeien, hoewel het spel op zich aangenaam was had ik toch het gevoel dat ik veel alleen was, wat nu niet echt het doel is van een mmo, voor mij toch althans, en met de paranoia die er heerst rond spionnen enzo is een degelijk corp joinen praktisch onmogelijk zonder een degelijk track record.

Het grootste probleems voor mmo's is idd de tijd die je er moet in investeren, je kan niet casual style 6 uurtjes in de week spelen en hopen dat je even ver raakt als iemand anders. En dat schrikt veel spelers toch wel af, ook het feit dat er weinig echt goeie releases zijn geweest die het kunnen opnemen tegen de grotere titels als GW2 en WoW.
    heb zelf WoW gespeeld sinds 2005, en na BC was het beste er al af, vanalles gespeeld om het te "vervangen" maar toch telkens weer terug gegaan naar wow.

Titels als AoC, Aion, Archeage, Neverwinter konden gewoon niet lang genoeg boeien of in het geval van Aion bvb net niet genoeg gecatered naar de westerse markt.
    Het hele P2W model van sommige games, ik heb geen probleem met cosmetische cash-shop items, maar betalen voor extra bag space (die meestal heel gelimiteerd is bij het begin) en items om sneller progress te boeken vind ik toch net iets te ver gaan.
    Intel Core i7 4790K - 16GB HyperX - EVGA GTX 1070 FTW - 256gb Samsung SSD - 2TB Seagate SSHD - Corsair H100i - EVGA 850 SuperNova - Corsair Carbide air 540
    Ducky Mini MX Red - Logitech G502 - Razer Tartarus - BenQ BL3200PT - iiyama ProLite X4071UHSU
    Beyerdynamic Custom One Pro Plus - Behringer Xenyx 502 - Behringer xm8500
    Dxracer King series

Smokingnoob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ArcheAge.. Tot 50 lvlen, ondertussen trade runs doen en zo'n " subscription " krijgen, om dan Nergens nog grond te kunnen vinden voor een huis. Nergens, en dan met 20+ aan 1 staan da zen belastingen ni betaald had om dat te krijgen, kwam er gewoon een hacker die het zo nam. Niks van support (heb daar echt ticket over gemaakt) die er iets aan deed.. Nochtans het concept leek nice, en de naval battles enzo die ik heb gedaan als piraat ook.

Blijf toch ook steeds terugkeren naar WoW, en heb daar nu ook (terug) een sub lopen om rustig door hellfire te gaan..
    Probeer zoals vele wel recente MMO's enzo ma niets springt er uit voor mij..

Eve ook al paar keer gespeeld, ofwel in een battlecruiser ofwel een battleship (of sparen voor), ma niemand da ik ken speelt da dusja.. Vind het dijk van een spel, ma zonder vrienden is het enorm saai..

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smokingnoob Bekijk bericht
    ArcheAge.. Tot 50 lvlen, ondertussen trade runs doen en zo'n " subscription " krijgen, om dan Nergens nog grond te kunnen vinden voor een huis. Nergens, en dan met 20+ aan 1 staan da zen belastingen ni betaald had om dat te krijgen, kwam er gewoon een hacker die het zo nam. Niks van support (heb daar echt ticket over gemaakt) die er iets aan deed.. Nochtans het concept leek nice, en de naval battles enzo die ik heb gedaan als piraat ook.

Blijf toch ook steeds terugkeren naar WoW, en heb daar nu ook (terug) een sub lopen om rustig door hellfire te gaan..
    Probeer zoals vele wel recente MMO's enzo ma niets springt er uit voor mij..

Eve ook al paar keer gespeeld, ofwel in een battlecruiser ofwel een battleship (of sparen voor), ma niemand da ik ken speelt da dusja.. Vind het dijk van een spel, ma zonder vrienden is het enorm saai..
    Archeage was goed, tot Trion het verne*kt heeft, daarom dat mijn hoop gevestigd is op BD Daum neemt de EU en NA publishing zelf op zich, en het spel zelf ziet er ook heel erg goed uit.

Ik weet niet of we ooit nog een triple A mmo title kunnen verwachten, de verwachtingen bij het publiek zijn te hoog en de wil om vele uren in een spel te steken om wat progress te krijgen is er bij velen niet meer, en als de wil er is is de tijd er niet altijd.
    Intel Core i7 4790K - 16GB HyperX - EVGA GTX 1070 FTW - 256gb Samsung SSD - 2TB Seagate SSHD - Corsair H100i - EVGA 850 SuperNova - Corsair Carbide air 540
    Ducky Mini MX Red - Logitech G502 - Razer Tartarus - BenQ BL3200PT - iiyama ProLite X4071UHSU
    Dxracer King series

WillemVM's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Games als Age Of Conan, ArchAge, ROSE online,.. zijn die dan ook gewoon dood nu?

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillemVM Bekijk bericht
    Games als Age Of Conan, ArchAge, ROSE online,.. zijn die dan ook gewoon dood nu?
    Age of Conan geen idee, ik ben beginnen spelen op release, maar het zat zo vol met bugs enzo dat ik er gewoon mee gestopt ben, kon mij ook niet zo neig boeien en dan maar terug gegaan naar wow.
    Archeage is redelijk fatsoenlijk qua population maar om nu als starter nog aan grond te raken om te bouwen is praktisch onmogelijk, niet strikt p2w maar je kan ook weken/maanden/ grinden vermijden als je ff de cc boven wil halen.

ROSE online heb ik geen idee van.

Denk dat de meeste "grote" mmo releases zoals Aion en archeage wel nog een redelijke basis hebben maar dat het heel moeilijk is om up to par te komen.
    Dxracer King series

Saint's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillemVM Bekijk bericht
    ROSE online,.. zijn die dan ook gewoon dood nu?
    Gohja, je hebt Arua Rose en ik denk dat die nog vrij goed gaat.
    Ik heb mij er jaren terug nog rot mee geamuseerd.
    When the last light warms the rocks and the rattlesnakes unfold

Bexorcist's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Wicked_ Bekijk bericht
    FFIXV doet het volgens mij ook niet slecht? Speelt super op PS4 ook.
    Kheb net 2 maanden FFXIV gespeeld. Leek mee te vallen in het begin maar je begint je op den duur toch te ergeren aan bepaalde zaken, zoals het feit dat alles 'zoned' is. Je hebt niet echt het gevoel dat je een levende wereld aan het verkennen bent maar eerder een computergame. Mechanics waren best OK imo maar de wereld op zich komt nog niet aan de enkels van Azeroth imo.
    PC: ASUS Maximus VIII Hero Alpha//i7-6700K @ 4,50Ghz//EVGA GTX1070 FTW//2x8 GB Corsair DDR4 Vengeance LPX @ 2666 Mhz RAM//1x512Gb Samsung 850EVO M.2 SSD //1x256Gb Samsung 850EVO SSD//3x3TB Seagate Barracuda HDD//Corsiar H115i Hydro Cooler//Corsair RM650X

Bexorcist's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Decade Bekijk bericht

Elke kritische gamer met ervaring denkt zo. Het is immers niet overal zulk een verzameling van bronstig tienergeweld als op 9lives.
    PC: ASUS Maximus VIII Hero Alpha//i7-6700K @ 4,50Ghz//EVGA GTX1070 FTW//2x8 GB Corsair DDR4 Vengeance LPX @ 2666 Mhz RAM//1x512Gb Samsung 850EVO M.2 SSD //1x256Gb Samsung 850EVO SSD//3x3TB Seagate Barracuda HDD//Corsiar H115i Hydro Cooler//Corsair RM650X

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik blijf terugkomen naar WoW en guildwars2 omdat ik dat de leukste pvp vind =)

2 die ik in het oog houd zijn
    - Camelot Unchained
    - https://www.everquestnext.com/home
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Pagina 2 van 9 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten