Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910
    zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Toen WoW uitkwam zat die vol met bugs, ellenlange queues en waren een buggy Onyxia en MC de enige endgame-content (Blackwing Lair kwam bvb pas een jaar na launch) . Dat heeft ook een dik jaar geduurd eer dat allemaal opgelost was. Het beeld van WoW vanilla dat wij allemaal hebben, is niet dat van WoW bij launch maar al van een dik jaar verder. TBC was er pas meer dan 2 jaar na de launch van WoW.

En voor het grootste deel van de playerbase was WoW toen hun allereerste MMO, waarbij enkel de EQ-veteranen zo snel mogelijk naar max-lvl probeerden te gaan. Nu doet iedereen dat.

Nu na 15 jaar is het gewoon onmogelijk om te wedijveren met WoW qua content en polish. Dat ligt heus niet (alleen) aan developers die hun games rushen. Da's ook de reden waarom Blizzard zelf al hun andere MMO's in de koelkast heeft gestoken. Zolang WoW in de lucht is en goed onderhouden wordt, gaat er geen WoW-killer komen.

Er zijn sinds WoW trouwens echt wel al zeer goeie MMO's de revue gepasseerd, maar als enkel end-game content je ding is, dan blijf je inderdaad best gewoon bij WoW. Ik was WoW, ondanks alle polish en fantastische wereld, nog voor TBC gewoon kotsbeu omdat raiden en item fever voor mij het gewoon niet doen.

Ik heb mij nadien ook nog rot geamuseerd met LOTRO, Age of Conan, City of Heroes, Warhammer Online (wel heel kortstondig), The Secret World, ESO, ... Allemaal heel fijne games in hun eigen recht, maar als je meteen naar de end-game wou rushen ... tja, dan was er daar niets voor jou te vinden.

ik heb voor wow ook EQ1 en SWG gespeeld. wow sinds beta gespeeld. Ik moet zeggen, de eerste weken wow met zelf de bugs en de queue's ware voor mij veel leuker dan gelijk wat ik in EQ en SWG gedaan heb. Het was niet vernieuwend maar het voelde allemaal heel next gen aan en veel beter afgewerkt. super vloeiende combat en animaties, fantastische setting en quests, geen omslachtige menu's, een wereld waar elke hoekje tot in het detail is uitgewerkt. want face it, wow krijgt veel kritiek voor onafgewerkte zones zoals silithius en blasted lands maar voor elke voorganger was dat de standaard. een relatief kaal gebied in een kleurtje, met wat zone specifieke mobs en 5 quests om mobs te grinden en voor de rest kon je uren verder grinden tot je klaar was voor het volgende gebied. zelf in wow 1.0 kon je 1-60 halen zonder te grinden als je gewoon elke dungeon minstens 1 keer deed en bereid was wat te hoppen tussen de verschillende. dat was echt nieuw en ongehoord in die tijd.

instances met hun eigen thema waarin je een soort ongesproken verhaaltje doorliep a la deadmines werden nooit eerder gedaan. bosses in EQ en SWG waren gewoon gigantische kolossen zoals kazak die gewoon rondliepen op de world map.

De bugs vielen heus wel mee hoor... en het heeft zeker geen jaar geduurt voor er nieuwe content was. eerste paar nieuwe dungeons waren er al na slechts enkele weken. BWL duurde inderdaad wel ff maar gezien 90% van de playerbase er meer dan 4 maand over deed om te levelen en alles uit te zoeken kwam die helemaal niet te vroeg. ik zat in de top 2 guild van mijn server en wij hadden zelf nog maar enkele weken mc en ony op farm voor BWL er was.

lotro was trouwens ook een possible wow killer moesten ze het niet volledig verneukt hebben na de mines of moria expansion. dat is een prototype voorbeeld van zalige setting, goeie gameplay, goede hoeveelheid content maar bar slecht management en decision making.

IK kom hier wss over als een enorme fanboy maar ben het allesbehalve, IK WIL een nieuwe mmo die de volgende standaard zet. maar het lukt gewoon niemand.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik speel nu ARcheage Unchained : 220 verschillende classes , jezus !!
    veel wpvp , vrij weinig uitleg hoe je moet gearen , je vind ook "bijna" niets terug op het net .
    Maar heel leuke mmo , no subs , 26 eurokes /)

Heb classic gespeeld , werd 60 en nooit meer ingelogged lol
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    veel wpvp , vrij weinig uitleg hoe je moet gearen , je vind ook "bijna" niets terug op het net .

Tip: https://www.paradoxgaming.net/archeage-101

Voor mij is het ook allemaal nieuw en zoals voor de meeste noob archage spelers heel verwarrend.
    Maar dit is imo 1 van de beste resources voor nieuwe spelers.

Sommige youtube stukken zijn nog niet van toepassing op de unchained versie (vooral mbt de verschillen tss vanilla/unchained store)
    Laatst gewijzigd door Hoffman; 27 oktober 2019 om 10:32

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht

Ook echt gewoon leuk dat ge van class kunt wisselen wanneer ge wilt, ok dat kost geld maar ik heb de indruk dat dat eenvoudig te betalen is.

Waar spelen jullie?
    Ik ben firran op Giliander

Hoffman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Floyd Bekijk bericht
    Ook echt gewoon leuk dat ge van class kunt wisselen wanneer ge wilt, ok dat kost geld maar ik heb de indruk dat dat eenvoudig te betalen is.

Waar spelen jullie?
    Ik ben firran op Giliander
    Ge bedoeld wellicht Gildaron?
    Ik zit op Tinnereph.

Zijn de 2 EU servers met minder spelers.

The_Floyd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja idd, ik wist het niet goed meer en te tam om op te zoeken

Zacharus's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Ge bedoeld wellicht Gildaron?
    Ik zit op Tinnereph.

Zijn de 2 EU servers met minder spelers.
    Ik op Belstrom die al 39u offline is FML.
    Heb destijds de Alpha gespeeld en kort na release gerefund omdat het van dag op dag duidelijk werd dat het heel p2w ging worden.
    Dan na een tijdje nog eens geprobeerd, maar d p2w was toen al zo hard dat het onmogelijk was om bij te benen als nieuwe speler.

Vrees dat ik mij een derde keer laten vangen heb :-(

Hiram gear is niet meer en niet minder dan een catch up mechanic, crafting van armor en wapens is gewoon useless op dit moment, de hele game is gebalanced rond 1 server met whales in Korea, trade runs zijn waardeloos, exploits are rampant en het enige dat er te doen is is pvp en dailies, ik vrees dat de game opnieuw een kort leven zal hebben hier.

Archeage is een heel goeie MMO, maar de devs hebben er een zootje van gemaakt en het lijkt alsof deze heruitvoering niks meer of minder is dan een laatste cash grab door de nieuwste publisher.
    Intel Core i7 4790K - 16GB HyperX - EVGA GTX 1070 FTW - 256gb Samsung SSD - 2TB Seagate SSHD - Corsair H100i - EVGA 850 SuperNova - Corsair Carbide air 540
    Ducky Mini MX Red - Logitech G502 - Razer Tartarus - BenQ BL3200PT - iiyama ProLite X4071UHSU
    Beyerdynamic Custom One Pro Plus - Behringer Xenyx 502 - Behringer xm8500
    Dxracer King series

Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Regels voor berichten