Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: Arcade Machines !

cervantes666's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben zelf op zoek naar een KI of KI2 kast, of een MK2 of MK3 kast, moest er iemand zo een te koop hebben staan, of weten staan.

Ik ben bereid er aardig wat voor te geven als de staat nog goed is. Zelfs wat voor de eerlijke vinder !
    sep

red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    339 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cervantes666 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik ben zelf op zoek naar een KI of KI2 kast, of een MK2 of MK3 kast, moest er iemand zo een te koop hebben staan, of weten staan.

Ik ben bereid er aardig wat voor te geven als de staat nog goed is. Zelfs wat voor de eerlijke vinder !
    Mijn MKII kast + Ultimate MK3 board is toevallig vorige week geleverd Heeft op 2dehands gestaan trouwens, dus daar regelmatig checken zou ik zeggen

[Bonbon]'s schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    ieder zijn zin maar hier zo een specifiek game kast toch maar wat stof happen denk ik
    =)

Yappy's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Goedemiddag, ik stond op punt een Arcade kast met prints van 1942 aan te kopen. Maar plotseling heeft de verkoper zich terug getrokken, weet niet wat er juist aan de hand is, maar website en FB is allemaal off line gehaald.
    Nu is men vraag, of dat er iemand een andere verkoper weet, die een Arcade kast met prints van 1942 zou verkopen, liefst met meer spellen dan de 60 standaard erbij geleverd ?

Toine79's schermafbeelding
    iTrader
    108 (98%)
    Ik zoek een originele SF2 arcade kast of een arcade kast met SF2 print.

Bedoeling is om alle arcade toppers te spelen: Street fighter, Mortal kombat, KI, Final fight, 1942, Metal Slug.
    Is het mogelijk om dit in een jamma board te krijgen?

Zie de foto's voor de 2 types van kasten.

https://photos.app.goo.gl/syKV79S2p8xNN8Ef2

https://photos.app.goo.gl/psi7eJdhGz7ryUd12

Ik vind de tweede kast ( niet origineel) persoonlijk mooier dan de eerste (originele SF) maar maak mij wat zorgen over de hellingshoek van de monitor. Heb angst dat je na een tijd last van nek en rugklachten hebt bij het spelen op dergelijke kast.
    Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
    PSN ID: Toine79
    YELLOW RED ARMY...COME ON MALINWA

iTrader
    0
    Hallo allen!

Eerst en vooral mijn excuses als dit in het verkeerde topic staat.

Ik ben van plan, ooit als ik eens meer vrije tijd heb, zelf een arcadekast in elkaar te steken.
    Voorlopig komt dit er nog niet van dus ben ik op zoek naar een bartop model om toch al op te kunnen gamen.

Heb me tot hiertoe beholpen met de Pandora's Box 5 maar wil nu graag ook games van andere consoles kunnen spelen (tot zover mogelijk natuurlijk).

Omdat ik een pure leek ben op dit vlak misschien eerst de vraag: wat is het verschil tussen een bartop die draait op RaspberryPi en een met een PC met daarop Hyperspin? Wat is de beste optie?

Ik heb reeds 2 advertenties gevonden, misschien kan iemand hier me zeggen welke ik best koop (of een ander voorstel uiteraard). Handig zou zijn als de kast geleverd kan worden, of op te halen is in de Rupelstreek.

Hieronder de 2 advertenties die ik vond:

https://www.marktplaats.nl/a/verzame...reviousPage=lr

Deze is van iemand genaamd 'eend86', zag zijn naam op een ander forum al eens passeren maar niet altijd in positieve zin (al was niet duidelijk waarom).

https://www.2dehands.be/verzamelen/s...382815379.html
    Deze draait op RaspberryPi.

Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door Inoob; 28 augustus 2018 om 11:48

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten