Pagina 5 van 167 Eerste 1234567891555105 ... Laatste
    Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    da is zo een dikke ² waard :'(
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

Firedwarf's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    ben al plannen aan het maken voor mijn gameroomzolder
    zijn al vanplan alles goed te isoleren en zelfs geluidsdicht proberen te maken
    [xfire=os]firedwarf[/xfire]

Kill Them All... Let God Sort His Own!

dafran's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Het zijn er wel geen 5000 zoals sommige US verzamelaars, maar met een 2500 zit ik toch al aan de helft hé

Ik heb wat fotootjes van m'n gameroom op mijn website staan. Ze zijn ondertussen al bijna een jaartje oud (oa alweer een andere tv -> Samsung LED LCD LE46A956 (eindelijk een deftige zwartwaarde) en een deel nieuwe Limited editions van Xbox360 en PS3 games. Alhoewel dat die Limited tegenwoordig niet te letterlijk mag genomen worden)

Het is de laatste tijd wel een stuk kalmer met de retrogames, maar ik heb mij onlangs toch die speciale editie van Megadrive Pier Solar (Pier Solar - The new Sega Megadrive/Sega Genesis and Mega CD/Sega CD RPG) gekocht waarbij je naam in de manual komt te staan

In mijn geval moet ik wel tegenspreken dat mijn budget nu lager is dan in mijn studententijd, want ik durf soms wel heel wat uitgeven aan games etc op een maand.
    Zelfs met 2 kleine kinderen en een huis heb ik toch nog een redelijk budget over elke maand.
    Maar ik geef wel toe dat wij ons huis nog hebben kunnen kopen toen de prijzen nog redelijk waren (een 10 jaar geleden) met als gevolg dat wij geen enorm bedrag hebben moeten lenen zoals dat tegenwoordig wel nodig is om iets deftig te kopen.

iTrader
    104 (100%)
    hmmm zit hier met ne playstation 2 neonreclame , zoek xbox gerief, iemand ruilen?

KennyB2's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firedwarf Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    hmmm zit hier met ne playstation 2 neonreclame , zoek xbox gerief, iemand ruilen?
    Pictures van die neon ?

red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    367 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dafran Bekijk bericht
    Het zijn er wel geen 5000 zoals sommige US verzamelaars, maar met een 2500 zit ik toch al aan de helft hé

Ik heb wat fotootjes van m'n gameroom op mijn website staan. Ze zijn ondertussen al bijna een jaartje oud (oa alweer een andere tv -> Samsung LED LCD LE46A956 (eindelijk een deftige zwartwaarde) en een deel nieuwe Limited editions van Xbox360 en PS3 games. Alhoewel dat die Limited tegenwoordig niet te letterlijk mag genomen worden)

Het is de laatste tijd wel een stuk kalmer met de retrogames, maar ik heb mij onlangs toch die speciale editie van Megadrive Pier Solar (Pier Solar - The new Sega Megadrive/Sega Genesis and Mega CD/Sega CD RPG) gekocht waarbij je naam in de manual komt te staan

In mijn geval moet ik wel tegenspreken dat mijn budget nu lager is dan in mijn studententijd, want ik durf soms wel heel wat uitgeven aan games etc op een maand.
    Zelfs met 2 kleine kinderen en een huis heb ik toch nog een redelijk budget over elke maand.
    Maar ik geef wel toe dat wij ons huis nog hebben kunnen kopen toen de prijzen nog redelijk waren (een 10 jaar geleden) met als gevolg dat wij geen enorm bedrag hebben moeten lenen zoals dat tegenwoordig wel nodig is om iets deftig te kopen.

You sir, are a god amongst men
    Volledig akkoord over die woningprijzen... aankoop van onze woning viel al bij al goe mee, maar als ik daar het prijskaartje van de renovatie erbij tel.... Anyway, 't is misschien door de zure appel bijten maar 't is nog altijd stukken beter dan maandelijks 600 euro huurgeld wegsmijten (gezwegen over de fiscale voordelen)...

iTrader
    104 (100%)
    nja ik zen 170 000 euries kwijt aan mijn huis zonder notaris kosten

iTrader
    1 (100%)
    redelijk hilarisch als mensen zo een kamer vol games consoles en bakskes hebben en dan zo een 1persoon zetel, beetje zielig want meeste games op console zijn alleen leuk met vrienden...
    #TOF#TOF#TOF#TOF#TOF#TOF

iTrader
    104 (100%)
    whiiii ik heb 2 gaming zetels ben dus niet zielig

Blacky69's schermafbeelding
    iTrader
    54 (97%)
    1 voor je voeten in te leggen?
    Masuka - "Science is one cold hearted bitch with a 14" strap-on"
    PSN: Petterken

Panzer_Mike's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mico Bekijk bericht
    redelijk hilarisch als mensen zo een kamer vol games consoles en bakskes hebben en dan zo een 1persoon zetel, beetje zielig want meeste games op console zijn alleen leuk met vrienden...
    Oei dan ben ik dus een zieligaard .

Zieliger vind ik al die saaie mensen die ofwel geen games spelen ofwel niet eens weten dat er ook videogames waren vóór de "Pleestation" of de "Wie", niet iedereen is een casual gamer m.a.w. Of al mijn generatiegenoten die nu ex-gamers zijn en "gezellig en sociaal" in een lederen zetel zitten voor de TV en ... naar idiote programma's zitten te kijken.

Liever alleen aan het gamen op de TV dan sociaal naar de "idiot box" te kijken hoor. Veel games zijn trouwens ook een prima 1-persoonservaring, dit was zeker zo in "de goeie oude tijd". En dit is trouwens een thread op de retrosectie van 9lives.
    Laatst gewijzigd door Panzer_Mike; 3 december 2008 om 15:33
    Mijn collectie/website: www.retrocorner.net

iTrader
    104 (100%)
    sluit zich volledig aan bij Panzer Mike, Zelf ben ik van de nintendo age , zijnde de NES 8bit, ma ik wil er graag even bij vermelden. Liever uren op een zelda zitten of een super mario dan weer de zoveelste spin off van FC De kampioenen of boer zoekt vee te moeten zien !

duo014's schermafbeelding
    iTrader
    22 (90%)
    godja starcraft en css spelen we ook allemaal gezelig samen in de zetel...
    gamertag 360: Duorox
    www.duo014.be mijn collectie
    www.pushstart.be Retro meeting site + nieuwtjes + compo's

red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    367 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mico Bekijk bericht
    Beetje zielig als je een groot hoeksalon hebt maar geen vrienden hebt om hem gevuld te krijgen

hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    2-persoons zetel is meer dan genoeg. dan kan je nog de occasionele elleboog geven aan u gebuur als em te goed bezig is

Pagina 5 van 167 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten