maximus3678's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Xbox original bevat fatale design fout!

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met Xbox games te verzamelen.Als standaard console gebruik ik een crystal Xbox.
    Een maand terug botste ik toevallig op een youtube filmpje waarin ze een grote design fout van de Xbox uit de doeken deden.
    Er zit nl.een batterij op de meeste moederborden die na verloop van tijd begint te lekken en uw moederbord ombruikbaar maakt.(klock capacitor)
    Na het zien van dat bericht was ik natuurlijk wel direct ongerust over mijn Xbox.
    Onmiddellijk mijn moederbord nagezien en nergens een lek te vinden.Ik maakte gebruik van een tutorial om dit probleem op te zoeken,maar mijn moederbord ziet er totaal anders uit.
    Blijkbaar zijn de laatste aanpassingen van het mobo wel een oplossing voor dat probleem.
    Nu zijn er veel tutorials te vinden rond dit probleem,maar het gaat mij vooral om het signaal de wereld in te sturen voor mensen die hun Xbox futureproof willen houden en dit niet weten.
    Veel consoles gaan de geest geven door dit probleem,alhoewel het relatief eenvoudig op te lossen is.
    Bij deze dus ook een waarschuwing op dit forum.
    Laatst gewijzigd door maximus3678; 18 november 2019 om 14:47
    http://www.plotstrips.be/nl/

Those who believe in telekinetics, raise my hand.
    —Kurt Vonnegut

fille1976's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb ne nieuwe clock capacitor erin gesoldeerd.
    Werkt nog zoals nieuw.

Regels voor berichten