Discussie: Retro PC games

thugman's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Retro PC games

Ik ga hier eens een vraagje stellen waar ik misschien wel de echte retro liefhebbers doe

Maar ik heb nog een grote verzameling oudere pc games welke ik zou willen wegdoen.
    Het betreft allemaal games uit mijn jeugd.
    Enkele voorbeelden van Titels:
    -The Sims met uitbreidingspakketten
    -Medal of Honour
    -Soldier of fortune
    -Red Alert 2
    -...
    Sommige waren wel toptitels, andere waren wat minder

Persoonlijk ben ik er niet veel meer mee en nemen ze vooral plaats in, echter heb ik het enorm moeilijk met ze gewoon weg te gooien...

Kan ik deze nog ergens aanbieden voor verzamelaars of dergelijke?
    Bestaat er eigenlijk een markt voor retro Pc games?

Moet er zeker niet teveel geld van hebben wil gewoon dat ik er een eventuele verzamelaar blij mee kan maken.
    Alvast bedankt!
    pain is temporary, quitting lasts forever!

red Bulleke's schermafbeelding
    iTrader
    357 (100%)
    Er is in het algemeen weinig liefde voor retro pc games tenzij het big boxes zijn...
    Ik ben ze echter wel beginnen verzamelen sinds vorig jaar. Je mag me altijd een pm sturen wanneer je ze aanbiedt op b&s :-)

Thorstein84's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je komt ze veel tegen in kringwinkels , soms met dvd box of big , maar ook vaak als Jewel case tussen de cd's.
    Ik breng er vaak mee aan de prijs van 1.5 tot 2 euro.
    Nooit weggooien maar gewoon naar de kringwinkel.
    Tenzij de moderne met steam codes of andere online activatie codes die mag je weggooien wegens onbruikbaar voor andere.
    Gaming Geek since 8 BIT

Murugan's schermafbeelding
    iTrader
    138 (99%)
    Echt retro zou ik deze nog niet echt noemen

Verstuurd vanaf mijn MI 8 met Tapatalk
    Desktop: be quiet! Silent Base 601/6600K@4,3GHz/Gigabyte Z170X Gaming 3/Corsair H80i V2/16GB Corsair Vengeance/GTX 1070/Antec TruePower Quattro 850Watt/Samsung 850 EVO 500GB+3GB HD/Corsair K70/Corsair M65 RGB/Iiyama XUB2792QSU-B1
    Laptop: Dell Latitude E5520 / I3-2330M / 8GB RAM / Kingston SSDNow V300 120GB / Intel HD 3000
    Retro: 486SX-25/486DX-33/Socket 3-5-7 systems/Atari 2600 Junior/Atari 2600 4-switch/Atari 7800/Atari 1040STE/NES/Amstrad GX4000/Spectrum Vega/C64 Mini

iTrader
    7 (100%)
    Hey,

Probleem met jouw verzameling is dat ze niet oud genoeg zijn voor de verzamelaar. Een PC games verzamelaar wil zijn verzameling meestal in big box (kartonnen doos), en dan spreek je over de jaren 80 en 90, en een deel begin 2000. Het aanbod in jouw geval overstijgt de vraag vele malen, zeker met de Sims, Medal of Honour, SOF, Red Alert 2...die waren toen ook populair en werden dus massaal aangekocht. Meer dan enkele euro per game kan je er echt niet voor vragen, en zelfs dat zal waarschijnlijk al moeilijk te verkopen zijn.

Regels voor berichten