Discussie: iRacing (Deel 2)

squize me BE's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Log in | iRacing.com™ Motorsport Simulations ?

Goe bezig! Zeker niet teveel focussen op irating nu. Vooral die SR proberen omhoog te krikken. Veilig rondrijde en ge zijt zo C-class.

Als ge tips nodig hebt, vraag het hier ma. Ik ben al van 2010 actief in iracing Wat ik zeker aanraad, is een team joinen. Ervaren mensen kunnen je leerproces versnellen.
    Ja dat ben ik . Daarnet mijn eerste race gewonnen haha. Ik zou evt wel bij een team willen maar momenteel heb ik er de tijd niet voor...

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    mijn persoonlijke mening? focus op irating. zie dat ge uit de bottom splits weg komt, want daar zitten -zeker in de sneller klassen- mensen die met réden lage iratings hebben. eens je in de hogere splits komt, en je racet serieus, zal je SR natuurlijker mee-evolueren.
    Ik doe mijn best! Als dit seizoen over is ben ik van plan om echte races te rijden en de mazda even zo te laten

BelgianWolf's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Yo squize,

Ik zit nu terug 2 jaar actief op Iracing ook.
    Wat de heren hierboven zeggen? Meh. Safetyrating is inderdaad iets waardoor je snel kan walsen door gewoon veilig achteraan te rijden.
    En Irating is misschien wel iets waar je ook op moet letten om uit die onderste splits te raken.

Zoals Scifo aanhaalde is echter wel iets waar je ( of toch ik zeker toen ik begon) HEEL veel uit kan halen. En dat is een team.
    Je hebt geen super actieve racingcarreer nodig om zulk team te joinen. Maar belangrijk dat je een team vind waar je weet dat je een vraag kan stellen en info krijgt.

Voor de rest. is het voor Ipractice . en je wil echte races? Geloof mij maar die mx5 racen kunnen absoluut ook wel close combat zijn hoor .
    alvast succes jongeman!

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ik ben vandaag begonnen met iracing.

Elke Dirickx noem ik op het spel.
    http://www.twitch.tv/elkegaming

Stream/Game Pc: Intel 6800K, MSI X99A Raider, Kingston HyperX Fury 16GB, Cooler Master Storm Trooper, Crosair H110i, Asus Strix OC 1080TI, Samsung S24D300, Samsung 2233sn, AOC G2460F, Logitech G19, Logitech G502, logitech G920, Crosair 1000w, PS4 Controller,

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianWolf Bekijk bericht
    Yo squize,

Ik zit nu terug 2 jaar actief op Iracing ook.
    Wat de heren hierboven zeggen? Meh. Safetyrating is inderdaad iets waardoor je snel kan walsen door gewoon veilig achteraan te rijden.
    En Irating is misschien wel iets waar je ook op moet letten om uit die onderste splits te raken.

Zoals Scifo aanhaalde is echter wel iets waar je ( of toch ik zeker toen ik begon) HEEL veel uit kan halen. En dat is een team.
    Je hebt geen super actieve racingcarreer nodig om zulk team te joinen. Maar belangrijk dat je een team vind waar je weet dat je een vraag kan stellen en info krijgt.

Voor de rest. is het voor Ipractice . en je wil echte races? Geloof mij maar die mx5 racen kunnen absoluut ook wel close combat zijn hoor .
    alvast succes jongeman!
    Bedankt! Ja heb al gemerkt dat de mx5 races echt spannend zijn tot de laatste meters.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik dacht ook es te streamen.

https://www.twitch.tv/videos/384517807?t=00h20m22s

Was nog wel een toffe race Ik heb wel meer CPU power nodig om 4 schermen te draaien en dan nog obs dat resources pakt. Pfuh

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Wat aan het oefenen op de Nordschleife 24h met een Ferrari 488 GT3, niet simpel. Foutjes zijn snel gemaakt met fatale gevolgen voor de wagen .
    Stellen jullie zelf een setup samen of kan je deze ergens vinden? Tot nu toe voornamelijk betalende sites tegengekomen...
    Met de Ferrari nu voornamelijk last van onderstuur.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb een account bij puredrivingschool en craig williams setup shop (alé wel gedeeld met anderen)

Ik kan me met setups nimmer mee bezighouden, ik wil gewoon racen

Als ge enkel interesse hebt in GT wagens zoals GT3 of GTE zijde altij welkom. We rijden niets anders. De meeste hebben ook een gezin en kinderen, dus tis ook meer voor de fun. Vooral specials events staan altijd hoog genoteerd zoals nu 2 maart (12uur van Sebring)
    Laatst gewijzigd door Scifo; Gisteren om 20:07

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Voorlopig heb ik nog geen eigen sim-setup maar in de nabije toekomst hoop ik er toch ook een te kunnen zetten. In tussentijd rij ik bij een vriend die een setup heeft staan. We waren van plan de 24h op de nordschleife mee te rijden. Alleen lukt het nu nog niet om deftig 2 rondes aan elkaar te rijden ...

Pagina 589 van 589 Eerste ... 89489539579585586587588589

Tags for this Thread

Regels voor berichten