Pagina 5 van 5 Eerste 12345
    sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Emil Frey Jaguar & Circuit Zolder zijn vandaag uitgekomen in release 5
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ligt het aan mij, of krijg je in dit spel heel weinig feedback van de remmen? half de tijd merk ik nauwelijks dat ik rem. zeker tov iracing, waar de remmen toch een pak gevoeliger zijn?

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ga het hier heel ffkes kapen, omdat ik denk dat er hier meer kennis zit dan in bv aankoopadvies.
    ik zou mij graag de komende tijd ook (eindelijk) graag een stuur aanschaffen (maar er zit niet veel haast achter, dus kan mss nog wel een paar maanden duren vooraleer ik er een aanschaf)
    ik heb al ff zitten zoeken en ik kom op bijvoorbeeld Logitech G920 uit en een Thrustmaster TMX (pro)
    het zou enkel voor pc zijn (heb geen PS4 of Xbox) om oa. Assetto Corsa(Competizione),F1 2018/19 te spelen (en eventueel ook iRacing aanschaffen). ik speel al 20 jaar racegames op pc, maar dat was steeds met keyboard en later gamepad. dus ik kan wel aan een stuur draaien bij wijze van spreken

Logitech G920 lees ik dan weer dat de rempedaal te hard zou zijn, Thrustmaster TMX zit geen koppelingspedaal bij (denk ik)
    bij de TMX Pro dan weer wel en die heeft ook goede commentaren in het algemeen
    zijn er andere opties in die price range? wil niet veel hoger gaan qua prijs
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik denk dat je met beide een gelijkaardige kwaliteit hebt. Als ik zou moeten kiezen, zou ik voor de G920/G29 gaan. De stuurtjes zijn bij ok, zeker als 1e stuur. De pedalen gaan sowieso maar matig zijn. Als je echte sims gaat spelen zoals iRacing of ACC, dan ga je merken dat het remmen enorm belangrijk is. Ik zou nooit meer willen/kunnen rijden zonder een rem met op zijn minst een basic load-cell.

Als er geen druk achter zit, zou ik een tijdje 2dehands rondkijken tot je iets van Fanatec tegenkomt. Ik heb een Porsche GT3 stuur + CSR elite pedals voor 300EUR kunnen kopen. En die zijn toch aanzienlijk beter dan een G29 e.d.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik volg xDama

Pedalen zijn belangrijker dan het stuur. Ge gaat niet willen dat ge bij wijze in boter zit te trappen bij het aanremmen in sim's

Misschien ook eens kijken op 2de hands achter G27/G29/G920 voor 150€?

Als ge na een jaar echt de smaak te pakken hebt, kunde pedalen nog upgraden naar loadcel:
    https://www.fanatec.com/eu-en/pedals...als-lc-eu.html

Thrustmaster met T3PA pedalen :o
    https://www.2dehands.be/computer-gam...474209439.html

BelgianWolf's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik ben van zelfde mening.

Nu , moest je u een stuurtje aanschaffen.

Kan je ook altijd kijken voor een Wheelstand pro. Handig en neemt weinig plaats in, en je moet niet altijd alles aan je bureau zitten hangen.
    Ik heb er toevallig nog eentje aan de kant staan. Met shifter-houder bij. Dus moest je nu de g29 ofzo kopen dan heb je de shifter er ook automatisch bij dacht ik?

Allesinds. Pedalen zijn zeker belangrijker dan het stuur in cée. Remmen is al dan niet het moeilijkste onder de knie te krijgen en gaat alleen maar beter met de quality van pedalen.

Kan ik bevestigen aangezien ik pas ben gaan upgraden.

Ik kom van een wheelstand pro met ts-pc racer van thrustmaster & t3pa pro - pedalen ( degene jij was aan het bekijken maar deze kan je ook in GT-stijl monteren.) waar ik een loadcell heb in laten stoppen.
    De upgrade naar loadcell in die pedalen was al groots. En heeft me veel geholpen.
    Nu ben ik echter in volle upgrade. en verwacht ik morgen of overmorgen mijn fanatec clubsport V3's. En heb ik mij een SIM-lab racingrig gekocht.
    En geloof mij vrij. langzaam opbouwen is een plezier in simracen. telkens progressie zien zowel in racen als in equipment.
    Ik zou dus zeker niet te duur gaan meteen.

Moest je toch ergens een goedkoop thrustmaster basis en stuur te vinden zonder pedalen.
    Kan ik je altijd mijn t3pa pedalen MET loadcell aanbieden en een wheelstand is ook ter beschikking.
    Moest je natuurlijk intresse hebben want we zitten hier niet in de buy/sell.

allesinds. beide heren hebben het hierboven al gezegd. Altijd zeker zijn dat pedalen in orde zijn. want die maken of breken je setup.
    en moest ik misschien ergens een goedkope set te koop weten in mijn team ofzo dan zal ik het je laten weten

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianWolf Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Kan je ook altijd kijken voor een Wheelstand pro. Handig en neemt weinig plaats in, en je moet niet altijd alles aan je bureau zitten hangen.
    Ik heb er toevallig nog eentje aan de kant staan. Met shifter-houder bij. Dus moest je nu de g29 ofzo kopen dan heb je de shifter er ook automatisch bij dacht ik?

Allesinds. Pedalen zijn zeker belangrijker dan het stuur in cée. Remmen is al dan niet het moeilijkste onder de knie te krijgen en gaat alleen maar beter met de quality van pedalen.

Ik kom van een wheelstand pro met ts-pc racer van thrustmaster & t3pa pro - pedalen ( degene jij was aan het bekijken maar deze kan je ook in GT-stijl monteren.) waar ik een loadcell heb in laten stoppen.
    De upgrade naar loadcell in die pedalen was al groots. En heeft me veel geholpen.
    Nu ben ik echter in volle upgrade. en verwacht ik morgen of overmorgen mijn fanatec clubsport V3's. En heb ik mij een SIM-lab racingrig gekocht.
    En geloof mij vrij. langzaam opbouwen is een plezier in simracen. telkens progressie zien zowel in racen als in equipment.

Moest je toch ergens een goedkoop thrustmaster basis en stuur te vinden zonder pedalen.
    Kan ik je altijd mijn t3pa pedalen MET loadcell aanbieden en een wheelstand is ook ter beschikking.

allesinds. beide heren hebben het hierboven al gezegd. Altijd zeker zijn dat pedalen in orde zijn. want die maken of breken je setup.
    en moest ik misschien ergens een goedkope set te koop weten in mijn team ofzo dan zal ik het je laten weten
    geen shifter bij de G29, maar die mis ik eigenlijk niet.
    en ik kan ook beamen wat hier vertelt wordt: remmen zijn belangrijker, zeker bij consumer-systemen. FFB gaat pas écht een verschil maken met een Direct Drive wheel, maar dat is gewoon een hele investering: met wheelbase + wheel + een degelijke simrig die stevig genoeg is zit je gemakkelijk aan enkele duizenden euro's.

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BelgianWolf Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Is die wheelstand pro aan te raden? Heb eigenlijk gewoon geen plek voor een simrig.
    GT Omega Apex ziet er ook wel goed uit en is iets goedkoper met shifter mount bij: https://www.amazon.co.uk/GT-OMEGA-ST.../dp/B07HMVR6YX
    Laatst gewijzigd door Pana; 7 februari 2019 om 10:10

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb mij een Thrustmaster TMX Pro aangeschaft gisterenavond. Vandaag wsl al geleverd, dus mss vanavond of morgenavond eens installeren
    en van't weekend dan aan de slag

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Is er veel activiteit op ACC? Of werkt het nog niet deftig genoeg? Het volledige spel zou normaal in Q1 uitkomen en in deze zomer een gratis update naar het volledige seizoen van 2019.
    Ik ga hopelijk eind juni mij een computer aanschaffen vooral om dit spel te kunnen spelen in combinatie met iRacing.

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Officiële release 29/05/2019!
    Porsche, Audi en Mercedes zitten er ook in dan.

Pagina 5 van 5 Eerste 12345

Regels voor berichten