Pagina 2 van 11 Eerste 123456 ... Laatste
    Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Met uwe setup heb ik mijn tijd verbeterd naar 1:54.264 en zie ik mogelijk om mss net onder de 1:54 te geraken.
    Maar vlak na mijn tijd te verbeteren dan beslist om keer te zien hoe snel ik nu met de safe setup zou zijn en met safe setup een 1:54.570 gereden en er is nog tijd te vinden.
    Veel verschil lijken die setups toch niet te maken.

Met uwe setup ook de lange hotstint gedaan. Na 8-9 laps zakt de linker voorband naar 70° en eronder en beginnen de left turns riskant te worden voor een spin.

Tijden beneden de 1:53 zullen wellicht allemaal slidefests zoals dit zijn:
    https://www.youtube.com/watch?v=g9Pt_fX5dYs

Hier is een lap in de 1:52 en wel zeer mooi gereden. Bijna perfect zelfs, zo smooth.
    https://www.youtube.com/watch?v=Silj_1_magQ

Verder: mijn car control is plots naar 83 gestegen. Consistency is 91 momenteel.
    Al 19 uur time played. Nog 6 uur en ACC zal al onder de 1€/uur entertainment zakken.
    Laatst gewijzigd door Nesjamag; 19 september 2018 om 23:35
    Unlimited Potential!

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Haha nice Ge zijt ook vrij rap

Nog wat aanpassingen gedaan aan de setup:
    https://www.dropbox.com/s/wdkzhttjl0...20v2.json?dl=0

- agressieve camber settings toegepast
    - rijhoogte achteraan verhoogd met max wing erop (achterkant draait een pak sneller in de bochten vind ik persoonlijk)

Een tijd van 1.53.5 gereden. Momenteel P19 in de wereldranking Een lage 53 is mogelijk maar ik krijg de ronde niet bijeengereden -.-

ps: waar ik vooral mee sukkel is de limiet opzoeken in een bocht waarbij mijn banden niet beginnen slippen. Ik voel dat niet door de ffb, ik moet da echt horen aan dat "bandengeluid" :/

ps2: misschien dat ik ook de bump en rebound settings eens moet checken, ik weet dat dit te maken heeft met het chassis van de wagen bij het aanremmen en accelereren in en uit bochten. Ook invloed met het nemen van curbs.

Morgen deze video nog eens checken

Laatst gewijzigd door Scifo; 20 september 2018 om 00:26

iTrader
    0
    Mijn beste tijd met safe setup (met 6 liter) is nu 1:54.480 en ik denk dat ik voorlopig nog wat ga blijven rijden met die. Ik zal ook de aggressive setup beginnen gebruiken.
    Maar custom setups zal ik nog effkes laten omdat ik gewoon niet weet wat ik doe.

Met de safe setup was de linker voorband warm houden ook een probleem tijdens de nacht in het hotstint event, al leek het iets gemakkelijker dan met uw setup.
    Kheb kunnen verbeteren naar 11de plek in die lange hotstint. Gewoon de safe preset gebruikt ervoor.
    Unlimited Potential!

BelgianWolf's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    ik ga em waarschijnlijk vant weekend aanschaffen.
    al ga ik waarschijnlijk toch bij mijnen iracing blijven.
    Steek ik teveel tijd en plezier in. En ik heb toch het gevoel dat ze sterk uit hun pijp moeten komen.
    Aangezien de GT3 scene nu wordt gedaan op Iracing, rre en rfactor2.
    Nog eentje is echt niet nodig helaas.

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb ook alle sim race games in mijn bezit.

Eens da ge het iracing multiplayer platform ervaren hebt, is er inderdaad weinig andere optie Die ervaring is uniek. (pcars2, rre, rfactor2, ac... start ik al nimmer op)

Toch blijft deze ACC wel in mijn vizier. Grote fan van GT3 en ik kijk ernaar uit wat ze online gaan brengen. Heel veel hoop heb ik er wel niet in. Italiaans + klein team ...

iTrader
    0
    Ik heb ook interesse in iracing, maar het is toch zeer duur.
    Daarbij heb ik niet zoveel ervaring met sim racing. 92 uur AC en 22 uur ACC en dat is het.
    Stel dat iracing dan tegenvalt qua pace of moeilijkheid.
    Hopelijk wordt iracing goedkoper dankzij ACC en wordt ACC nog beter voor GT3.
    Unlimited Potential!

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Voor zo weinig ervaring, zedde toch verdomd snel 54'ers zijn toch al toptijden. Die gasten die 52 rijden zijn aliens in sim termen..

FF off topic:

Deze video van enkele dagen geleden van Christopher Zoechling, Kelvin Van der Linde en Lando Norris
    https://www.twitch.tv/videos/311437012

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor zo weinig ervaring, zedde toch verdomd snel 54'ers zijn toch al toptijden. Die gasten die 52 rijden zijn aliens in sim termen..
    Dat kan zijn, maar het enige dat ik zie is +2 s tegenover de snelsten en dat is echt veel.
    Unlimited Potential!

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Kdenk dat de meerderheid wel in de 56'ers zit te kloten (wat gemiddeld is)

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik krijg mijn stuur echt niet deftig afgesteld (Fanatec Porsche GT3). Vooral de feedback voelt echt niet OK aan en wanneer mijn stuur 'center' staat, heb ik een heel flauw gevoel van de wagen. Voor de rest wel veelbelovend

iTrader
    0
    Met de leaderboard reset wat getest met fuel.
    Beste lap met safe preset 60 l was 1:55.101 en dat was na ~40 laps waarbij ik geregeld tegen die 1:55.1 tot 1:55.3 stootte.
    Beste lap met safe preset 20 l was 1:54.528 maar wel maar met 4-5 laps gereden waarbij het elke lap sneller ging. Denk dat er nog paar tienden inzitten.
    Ik zou eruit afleiden dat 10 l = 0.15 s en mss max 0.2 s waard.

Hoe zit het daarmee in iracing?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Ik krijg mijn stuur echt niet deftig afgesteld (Fanatec Porsche GT3). Vooral de feedback voelt echt niet OK aan en wanneer mijn stuur 'center' staat, heb ik een heel flauw gevoel van de wagen. Voor de rest wel veelbelovend
    Ik moet zeggen dat ik dat de eerste dag of twee ook vond. Maar blijkbaar stuurde ik veel te hard in waardoor de banden hun natuurlijke grip niet konden vinden.
    Ofwel is het door dat probleem op te lossen dat ik nu wel vind dat het stuur een degelijk gewicht heeft, ofwel is het door gewenning.
    Het is iets dat wel door talloze mensen is aangehaald, maar het is niet duidelijk of dat het te maken heeft met oversteering of te zwakke feedback, of mss beiden.
    Volgens dat ik gelezen heb zouden ze dit voor versie 1.2 in oktober wel verbeteren.
    Laatst gewijzigd door Nesjamag; 21 september 2018 om 22:38
    Unlimited Potential!

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Hoe zit het daarmee in iracing?
    Same, vooral in endurance met volle tank is het altijd opletten dat op het einde van de stint de achterkant niet te "loose" wordt. (alé als de tank achteraan zit )

iTrader
    0
    1:54.903 met safe preset en 60 l fuel.
    En was geen perfecte lap.
    Gisteren was 1:55.1 dus de harde limiet, vandaag 2 tienden sneller met nog tijd te vinden.

Grappig hoe dat toch werkt.

In de lange hotstint reed ik gemiddeld mid 1:55, maar tijdens de nacht viel dat terug tot mid 1:56 en dat was toch grotendeels omdat ik inhield vanwege slechte zichtbaarheid in de donker.
    De snelsten in dat event momenteel doen 1:55.1 gemiddeld gans het event. Vraag mij of dat dan lage 1:54 tijdens avond is en laag-mid 1:55 tijdens de nacht, of dat die constanter gaan los van de zichtbaarheid.
    Unlimited Potential!

xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nesjamag Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik dat de eerste dag of twee ook vond. Maar blijkbaar stuurde ik veel te hard in waardoor de banden hun natuurlijke grip niet konden vinden.
    Ofwel is het door dat probleem op te lossen dat ik nu wel vind dat het stuur een degelijk gewicht heeft, ofwel is het door gewenning.
    Het is iets dat wel door talloze mensen is aangehaald, maar het is niet duidelijk of dat het te maken heeft met oversteering of te zwakke feedback, of mss beiden.
    Volgens dat ik gelezen heb zouden ze dit voor versie 1.2 in oktober wel verbeteren.
    Ondertussen eens de firmware en software geupdate van mijn stuur en 't is opgelost. Ondertussen een pak betere feeling! Maar feedback mag toch wat straffer. Op hoeveel zetten jullie die FFB gain?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Ondertussen eens de firmware en software geupdate van mijn stuur en 't is opgelost. Ondertussen een pak betere feeling! Maar feedback mag toch wat straffer. Op hoeveel zetten jullie die FFB gain?
    Bij mij staat het op default. Gewoon hetgeen het spel het zelf op heeft gezet.
    Unlimited Potential!

Pagina 2 van 11 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten