Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: F1 2018

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Done, wel onder nickname Tazz: )

ps. kheb al meer met de classic cars gereden dan met de gewone
    zaligste bakken zijn nog steeds de 88 McLaren en de 03 BMW en 04 Ferrari. Die topsnelheid, tractiecontrole

Het verschil trouwens tussen de 17 en 18 cars is eigenlijk ook best groot imo. Die van dit jaar voelen imo nog een stuk sneller aan
    Ze voelen meer zoals de wagens in Assetto Corsa aan, realistischer.
    Ze voelen ook meer alsof ze effectief op de baan zijn, ipv zweven zoals in F1 2017.

Ik vind het super tot nu toe, enorme verbetering tegenover F1 2017.

Was serieus wennen eerst, maar nu voel ik alsof ik de wagens echt kan pushen en het is zalig. Veel leuker dan in F1 2017.

Heb vandaag het event gedaan (op Spa, met Sainz in de top 8 geraken) en was echt zalig om te pushen op Spa.
    In F1 2017 vond ik Spa een pak minder aangenaam, maar deze versie merk ik al dat ik Spa even leuk ga vinden als Japan in F1 2017.

Al 23u gespeeld sinds vrijdag.
    Unlimited Potential!

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In de event met Sainz op Spa had ik gewonnen, maar stond wel maar op easy(20). Mss nog eens proberen op grotere difficulty
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

RiCOManiaC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In de event met Sainz op Spa had ik gewonnen, maar stond wel maar op easy(20). Mss nog eens proberen op grotere difficulty
    Ja dan ist nie moeilijk eh hahahhaahaha. Probeert maar eens op meer dan 101

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ja, i know
    maar ik doe meestal gewoon time trial met alle verschillende classic cars en modern cars en af en toe eens een grand prix weekend. Dat slorpt al genoeg van mijn tijd op en dan wil ik het mezelf niet te moeilijk maken
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Nesjamag's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn beste run, met 105 AI.

Unlimited Potential!

Elke1988's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Multiplayer sorry ma dat ze echt iets gaan doen.
    Steeds in een lobby. Is er 1 noob die je van de baan ramt!

En veel last van lag spike's

Voor de rest een aanrader
    http://www.twitch.tv/elkegaming

Stream/Game Pc: Intel 6800K, MSI X99A Raider, Kingston HyperX Fury 16GB, Cooler Master Storm Trooper, Crosair H110i, Asus Strix OC 1080TI, Samsung S24D300, Samsung 2233sn, AOC G2460F, Logitech G19, Logitech G502, logitech G920, Crosair 1000w, PS4 Controller,

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In Februari heb ik mij een Thrustmaster TMX Pro gekocht, en na een tijdje Assetto Corsa Competizione heb ik dit weekend mij eindelijk eens toegelegd op F1 2018
    maar pff, ACC ging nog steeds niet zo vlot, en F1 2018 is alweer helemaal iets anders. Heb toch lang moeten zoeken naar de juiste settings, en dan toch een paar uurtjes moeten oefenen om Baku rond te geraken zonder de muur te raken en een tijd van minder dan 1.45 te rijden
    Anywayz, tzal wel lukken denk ik, nog veel oefenen

maar ander vraagje; ik zit wel nog steeds te sukkelen met een goede zitpositie. Mijn pedalen schuiven telkens weg (gladde vloer) en ik heb niets om ervoor/achter te zetten.
    Ik zou daarom een Wheel Stand (Pro?) overwegen aan te schaffen. Nog iemand die dat gebruikt of zou aanraden?

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    In Februari heb ik mij een Thrustmaster TMX Pro gekocht, en na een tijdje Assetto Corsa Competizione heb ik dit weekend mij eindelijk eens toegelegd op F1 2018
    maar pff, ACC ging nog steeds niet zo vlot, en F1 2018 is alweer helemaal iets anders. Heb toch lang moeten zoeken naar de juiste settings, en dan toch een paar uurtjes moeten oefenen om Baku rond te geraken zonder de muur te raken en een tijd van minder dan 1.45 te rijden

maar ander vraagje; ik zit wel nog steeds te sukkelen met een goede zitpositie. Mijn pedalen schuiven telkens weg (gladde vloer) en ik heb niets om ervoor/achter te zetten.
    Ik zou daarom een Wheel Stand (Pro?) overwegen aan te schaffen. Nog iemand die dat gebruikt of zou aanraden?
    Anti slip matje?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)

Eerst hoe bevalt die tmx pro u ? Ben namelijk ook aan het twijfelen voor deze in huis te halen.
    Voor dat slippen zijn er 2 mogelijkheden.

Je pedalen tegen de muur zetten of ne wheelstand.
    Mooie aan die wheelstand is dat alles erop staat, pedalen en stuur en je gewoon makkelijk in een hoek kan zetten.

Nu is dat meestal afbreken en terug opzetten als je nog dingen op je computer wil doen.
    Zo anti slip mat raad ik af, je blijft daar mee glijden.
    Je zet redelijk wat kracht op die rem dus dat gaat niet houden.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ja, goed denk ik
    ik heb nooit andere stuurtjes gehad dus ik kan niet echt met andere vergelijken

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mijn pedalen staan gewoon tegen de muur. benen zijn lang genoeg

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wel damn, maandagavond heb ik een wheel stand pro besteld, ging geleverd worden 2 mei maar deze middag stond PostNL hier al plots voor deur.
    Meteen geinstalleerd dus
    Pedalen en stuur zitten idd muurvast, en de wheelstand zelf is ook geen beweging in te krijgen tijdens het rijden, fantastisch. Daarna gewoon opplooien en langs de kanz zetten.
    en doordat alles mooi vastzit en in een ideale positie kan gezet worden, maakt het voor mij althans imo een wereld van verschil qua rijden. F1 2018 gaat heel erg goed nu, goed stuurgevoel en relatief goede tijden, en mits nog een paar dagen/weken/maanden oefenen komt dat wel goed

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Wel damn, maandagavond heb ik een wheel stand pro besteld, ging geleverd worden 2 mei maar deze middag stond PostNL hier al plots voor deur.
    Meteen geinstalleerd dus
    Pedalen en stuur zitten idd muurvast, en de wheelstand zelf is ook geen beweging in te krijgen tijdens het rijden, fantastisch. Daarna gewoon opplooien en langs de kanz zetten.
    en doordat alles mooi vastzit en in een ideale positie kan gezet worden, maakt het voor mij althans imo een wereld van verschil qua rijden. F1 2018 gaat heel erg goed nu, goed stuurgevoel en relatief goede tijden, en mits nog een paar dagen/weken/maanden oefenen komt dat wel goed

ik heb gewoon onder mijn bureau een plaat gelegd in +- dezelfde houtsoort als mijn bureau, een alu afwerkingslatje eronder en mijn pedalen dan maar op vast gevezen, vooral met een loadcell en brake mod heb je wat degelijke kracht nodig om te remmen. achter mijn bureaustoel plaats ik dan 2 kunststoffen spietjes, zodat mijn stoel niet verschuift.

werkt wel perfect moet ik zeggen.
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Focuskn's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    TMX PRO bevalt mij goed.. nu al even in gebruik.
    Op termijn ga ik wel upgraden naar de hoogste versie van Thrustmaster of Fanatec.
    En mannekes..nog efkes en tis 2019 e
    Be victorious...crush them!

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten