Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Discussie: F1 2017

GateWay.be's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    het spel is nu vrij goedkoop op steam gezien de nieuwe er bijna aankomt, nu wilde ik dit wel eens proberen om te kijken of me dit wat ligt. nu heb ik hier wat vraagjes over :

- kan je dit fatsoenlijk spelen zonder stuurtje ?
    - hoe werkt de multiplayer ongeveer, moet je dan wedstijden rijden op bepaalde uren of kan je zelf kiezen wanneer je wilt rijden ? en zijn dit dan volledige wedstrijden zoals op tv of eerder verkorte versies hiervan.
    Rentek bvba ~ Verhuur van licht, geluid, video en PA
    Gratis Bitcoins ? ~ Wil je gratis bitcoins verdienen ?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GateWay.be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    het spel is nu vrij goedkoop op steam gezien de nieuwe er bijna aankomt, nu wilde ik dit wel eens proberen om te kijken of me dit wat ligt. nu heb ik hier wat vraagjes over :

- kan je dit fatsoenlijk spelen zonder stuurtje ?
    - hoe werkt de multiplayer ongeveer, moet je dan wedstijden rijden op bepaalde uren of kan je zelf kiezen wanneer je wilt rijden ? en zijn dit dan volledige wedstrijden zoals op tv of eerder verkorte versies hiervan.
    Het is goed te spelen met controller, maar met stuur is natuurlijk veel leuker.

Multiplayer is afhankelijk van of ge in leagues speelt of niet. In leagues kunt ge volle races hebben, maar meestal is het 50%.
    Gewoon multiplayer met randoms is afhankelijk van de lobby. In custom lobbies is dat in te stellen. In public lobbies (voor multiplayer rank) is het meestal maar 5 laps. Er zijn altijd lobbies beschikbaar.
    Unlimited Potential!

GateWay.be's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    het zou voor pc zijn, dus het is zelfs maar een keyboard en geen controller.
    Rentek bvba ~ Verhuur van licht, geluid, video en PA
    Gratis Bitcoins ? ~ Wil je gratis bitcoins verdienen ?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GateWay.be Bekijk bericht
    het zou voor pc zijn, dus het is zelfs maar een keyboard en geen controller.
    Dan speelt ge beter geen racing games imo.
    Zelfs met stuur is zoveel leuker dan met controller voor racing game.
    Unlimited Potential!

6stwb's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Keyboard is echt bijna niet te doen. controller kan nog. stuur is echt fantastisch. ik speel met driving force gt op pc omdat ps4 die niet meer ondersteund. je kan deze normaal wel vinden voor 50 euro. Super tof.

Ander vraagje: Bij mij valt het geluid weg tijdens het racen. Soms is het ok. maar soms hoor ik het geluid van de motor niet meer. (de laatste tijd super vaak). gesprek met het team hoor ik wel nog. Iemand een idee waar dit aan ligt? gebruik windows 7

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6stwb Bekijk bericht
    Keyboard is echt bijna niet te doen. controller kan nog. stuur is echt fantastisch. ik speel met driving force gt op pc omdat ps4 die niet meer ondersteund. je kan deze normaal wel vinden voor 50 euro. Super tof.

Ander vraagje: Bij mij valt het geluid weg tijdens het racen. Soms is het ok. maar soms hoor ik het geluid van de motor niet meer. (de laatste tijd super vaak). gesprek met het team hoor ik wel nog. Iemand een idee waar dit aan ligt? gebruik windows 7
    Mss even de samplefrequentie en bitdiepte veranderen naar een lagere instelling.
    Ik had ongeveer hetzelfde probleem met het geluid van de game en Windows 7.
    Drager van het asperger syndroom, dus vergeef mij mijn typstijl en zinsbouw.
    Steam: Yvezzke //Origin: Yvezz_Wvl //GOG Galaxy: HELLSPAWN //Battletag: Yvezz2097#2750//UPlay: YvezzBE102
    Antec Truepower 650/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)/16GB Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Sounblaster ZX/256GB C:\-/1.5TB Games/2TB Opslag.
    Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Ik speel momenteel: GTR2, COD:BO MP, DOOM(2016), Black Mesa

Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Regels voor berichten