Pagina 2 van 2 Eerste 12
    desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Amerikanen hebben van nonkel Trump een dikke cheque gekregen, waardoor er daar zotte bedragen worden gegeven

N64 Supergroup
    Gamecube Enthusiasts
    Gamecube Collectors
    Dreamcast collectors & modders

zijn maar een paar voorbeelden.

Zet uw boxed DC's op 2ehands voor 150 EUR en ik ben er zo goed als zeker van dat ze verkocht zijn op korte tijd.
    Ebay is naar de kloten, als ge wilt spreken van debiele prijzen moet ge daar zijn want iedereen lapt er 20-25% bij om de degoutante verkoopsmarge van Ebay te dekken
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ik het geluk dat ik al veel had toen ik 25j was,die achterlijke prijzen vandaag,dan begint ge toch ni meer te collecten zeker.
    Allez,wie kan da nu nog betalen.
    Ik wil een fm towns marty,allez,als ge het al vind,7a 800 euro,in geen 7 a 800 jaar.

iTrader
    660 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Newsflash: 2 weken terug mijn boxed DC verkocht voor 150 EUR. VMU er bij gegeven.

9lives zit precies gewoon vol met armoezaaiers die alleen maar kunnen roepen dat het "geschifte prijzen zijn" omdat ze het zich niet kunnen permitteren
    De waarheid van de prijzen zal wel ergens in het midden liggen, uw prijzen zijn te hoog en hier prijzen komen vraag waarderen de meeste iets te laag.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fille007 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb ik het geluk dat ik al veel had toen ik 25j was,die achterlijke prijzen vandaag,dan begint ge toch ni meer te collecten zeker.
    Allez,wie kan da nu nog betalen.
    Ik wil een fm towns marty,allez,als ge het al vind,7a 800 euro,in geen 7 a 800 jaar.
    Die waren al 700 USD toen ze uitkwamen, tis een mirakel dat ge die zo goedkoop kunt vinden.
    Verzamelen is geen poor man's game.

Alleman denkt er het zijne van, ik krijg idd berichten genoeg van mensen die het "doen voor het plezier" of vinden dat "ge toch een prijsje kunt maken voor liefhebbers"
    Maar om Eddy Wally te citeren "Laat iedereen maar lachen, want op het einde van de dag tel ik de euros"
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tel jij je euro's maar,het zal me worst wezen.
    Die prijs is idd 700$,maar nieuw,de geen je vind op ebay zijn verre van nieuw,dus scalpers a volante daar.
    Ze doen maar,ik koop het toch niet,zal wel wachten tot het op de MISTer er is,en dan veelal nog beter als het originele.
    Want uiteindelijk gaat die hardware allemaal kapot,en daar gaan je euro's,of je moest het kunnen repareren.
    Maar wie kan het hier op het forum eerlijk gezegd,mss een handje vol,als het er al zoveel zijn.
    Collecteren is leuk,allez,was leuk,nu denkt IEDEREEN dat ze een goudklomp in hun pollekes hebben omdat het retro is.
    Laatst gewijzigd door fille007; 2 juni 2020 om 13:21

Regels voor berichten