iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

MSI Gaming PC Infinite X (8RF-036EU)

Ben benieuwd wat mijn desktop na 1 jaar gebruik nog waard is, aangezien ik via het werk een nieuwe kan krijgen, en hij staat trouwens al op 2dehands. Nog weinig animo aldaar precies.

Processor: Intel Core i7-8700K (3.7 Ghz, Turbo 4.7Ghz, 12 MB cache)
    Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti Armor
    Grafisch geheugen: 11GB
    RAM geheugen: 16GB
    Capaciteit HD1: 512GB SSD
    Capaciteit HD2: 3TB

Vond hem net nog terug op coolblue (nooit meer leverbaar uiteraard), voor een prijs van 2.599 euro. Dit zal ongeveer een jaar geleden geweest zijn, want toen heb ik er volgens mij ook zoiets voor betaald.

Indien meer info gewenst, shoot!

Alvast bedankt voor de reacties!

Michiel

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Neem aan nog een moederbord en voeding ook ? ik zou zeggen toch nog zeker richting 1.000 , de waarde zit hem meer in de waarde van de onderdelen 2dehands dan dat het een MSI gaming X pc is, een deel van die prijs betaal je ook door heel de MSI branding en case design en een 2dehands koper heeft daar weinig waarde aan en zo iets houd ook de waarde niet.

Die pc's zijn enorm overpriced door de MSI Branding tbh, ik zie hier een model met een i5 en een gtx 1050 op art en craft voor 1055 euro en qua specs is dat helemaal niets speciaal en zou je zelf kunnen bouwen voor 500 euro, ik zie er ook een met een rtx 2070 en I7 voor 2.4k ook totaal overpriced en kan je zelf bouwen voor max 1.250 tot 1.400 Euro.

Jouw specs zijn uiteraard een stuk beter maar zelfs een jaar terug was die pc geen 2.5k waard gebaseerd op de onderdelen die erin zitten, zeker 35% van die prijs zit in de MSI branding en dat die pre build is door MSI en dat vertaald niet naar 2dehands value.

jee's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Neem aan nog een moederbord en voeding ook ? ik zou zeggen toch nog zeker richting 1.000 , de waarde zit hem meer in de waarde van de onderdelen 2dehands dan dat het een MSI gaming X pc is, een deel van die prijs betaal je ook door heel de MSI branding en case design en een 2dehands koper heeft daar weinig waarde aan en zo iets houd ook de waarde niet.

Die pc's zijn enorm overpriced door de MSI Branding tbh, ik zie hier een model met een i5 en een gtx 1050 op art en craft voor 1055 euro en qua specs is dat helemaal niets speciaal en zou je zelf kunnen bouwen voor 500 euro, ik zie er ook een met een rtx 2070 en I7 voor 2.4k ook totaal overpriced en kan je zelf bouwen voor max 1.250 tot 1.400 Euro.

Jouw specs zijn uiteraard een stuk beter maar zelfs een jaar terug was die pc geen 2.5k waard gebaseerd op de onderdelen die erin zitten, zeker 35% van die prijs zit in de MSI branding en dat die pre build is door MSI en dat vertaald niet naar 2dehands value.
    kan je voor mij zo is een samenstellen? ik kom niet verder dan een i5 met rtx 2070 voor 1400. miss zet ik verkeerde stukken in elkaar
    Mvg Jee

2.DIE.4's schermafbeelding
    iTrader
    97 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou ook rond de 1.000 EUR schatten.

Regels voor berichten