iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    .
    En ik stelde een duidelijke vraag: Denk je dat je het probleem kunt oplossen met mìnder geld ipv meer?
    .
    Ja. Maar ik denk niet dat de oplossingen u zouden aanstaan.
    Het begint al met dat papiertje uit Genève dat geschreven is in een andere eeuw, in de vuilbak te gooien.

De meeste opvattingen uit dien tijd beschouwen we nu als achterhaald, maar dat papier blijft de heilige graal. Compleet achterhaald en niet aangepast aan de huidige geopolitieke realiteit.

Maar dat is natuurlijk niet politiek correct om te zeggen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Waaruit concludeer jij dat? Als die man het niet met eigen ogen heeft zien gebeuren zou hij geen actie ondernomen hebben, de verdachte haalde zelfs de gestolen spullen uit zijn zakken... Hoe kan je het zonlicht nog verder ontkennen....
    Ik concludeer dat niet. Ik zeg dat jouw conclusies "toevallig" er twee zijn die in jouw kraam passen. Ik zeg dat je tientallen andere conclusies eraan kunt verbinden, en geef een paar mogelijke voorbeelden.
    Het enige wat ik zeg, is dat jouw conclusies op basis van dit voorbeeld misschien niet de enige zijn die je zou kunnen trekken.

Nee dat zeg of denk ik niet, waar haal je dit. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze uitspraak? "Laat ze maar doen" ?
    Met jou is het ALTIJD hetzelfde, je gaat hier gewoon andermaal los voorbij aan de feiten maar begint de boodschapper weer op de korrel te nemen.
    Beetje agressief, ik ga dus niet voorbij aan de feiten, het is toch winkeldiefstal? Ik vraag me echt af hoe je tot de conclusie komt dat ik zou bedoelen "laat ze maar doen".
    Ik snap alleen niet wat het met racisme te maken heeft, dus vandaar die vraag. En gezien Kay-gell al positief antwoordt, lijkt het me ook niet zo'n vergezochte vraag dat je plots totaal geschokt moet zijn erdoor, of je aangevallen voelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Ja. Maar ik denk niet dat de oplossingen u zouden aanstaan.
    Het begint al met dat papiertje uit Genève dat geschreven is in een andere eeuw, in de vuilbak te gooien.

De meeste opvattingen uit dien tijd beschouwen we nu als achterhaald, maar dat papier blijft de heilige graal. Compleet achterhaald en niet aangepast aan de huidige geopolitieke realiteit.

Maar dat is natuurlijk niet politiek correct om te zeggen
    Je bedoelt dat papier dat in 2005 nog de laatste keer herzien is? Zijn meningen van 2005 achterhaald
    Maar dat kan, hè. Dat mag je oplossing zijn. Alleen: Denk je dat dat minder gaat kosten?
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

beryl's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)

En wat betreft het west romeinse rijk, de paralellen zijn duidelijk: corruptie en eigenbelang aan de top, decadentie en genoegzaamheid onder de bevolking en dan de influx aan barbaren in de samenleving door een combinatie van gevraagde migratie (de barbaren deden massaal dienst als soldaten) als ongevraagde migratie (volksverhuizingen onder externe druk)

Merkels wir schaffen das en een migratiebeleid dat al decennia quasi uitnodigd (ontmoedigen doen we zeker niet, das racistisch) en de oorlogen in midden-oosten en broederstrijden in Afrika, en recent klimaatvluchtelingen...

Parallel genoeg. Je moet het wel willen zien natuurlijk. Is moeilijk met uw hoofd in het zand, dat begrijp ik wel.
    Da's een nogal simplistische benadering van de val van het Romeinse rijk. Stammen van buiten het Romeinse rijk naar het Romeinse rijk waren altijd al een deel van de Romeinse realiteit en strategie, da's niet pas naar het einde toe begonnen. Bovendien gebeurde dat net zowel in het Oost Romeinse Rijk, dat desondanks nog een millennium langer is blijven bestaan.

Er zijn mensen die hun halve carrière hebben gewijd aan het proberen te verklaren van de neergang van het Romeinse rijk maar echt sluitende antwoorden zijn er nog niet. Deel van het probleem is dat , net zoals jij nu doet, veel mensen de val het Romeinse rijk proberen te verklaren vanuit wat ze nu zien als risico's voor de huidige maatschappij. Iemand die nu hard bezig is met het klimaat zal rapper geloven dat klimatologische problemen de val van de Romeinen veroorzaakt heeft, tegenstanders van immigratie zullen het aannemelijk vinden dat immigratie de oorzaak was, Atheïsten beweren dan weer (al is dat iets dat je nu wel minder leest) dat de opkomst van het Christendom de oorzaak was van de val.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beryl Bekijk bericht
    Da's een nogal simplistische benadering van de val van het Romeinse rijk. Stammen van buiten het Romeinse rijk naar het Romeinse rijk waren altijd al een deel van de Romeinse strategie, da's niet naar het einde toe begonnen. Bovendien gebeurde dat net zowel in het Oost Romeinse Rijk, dat desondanks nog een duizendtal jaar langer is blijven bestaan.

Er zijn mensen die hun halve carrière hebben gewijd aan het proberen te verklaren van de neergang van het Romeinse rijk maar echt sluitende antwoorden zijn er nog niet. Deel van het probleem is dat , net zoals jij nu doet, veel mensen de val het Romeinse rijk proberen te verklaren vanuit wat ze nu zien als risico's voor de huidige maatschappij. Iemand die nu hard bezig is met het klimaat zal rapper geloven dat klimatologische problemen de val van de Romeinen veroorzaakt heeft, tegenstanders van immigratie zullen het aannemelijk vinden dat immigratie de oorzaak was, Atheïsten beweren dan weer (al is dat iets dat je nu wel minder leest) dat de opkomst van het Christendom de oorzaak was van de val.
    De strategie van de Romeinen draaide zeer zeker niet om het binnenhalen van vreemde stammen. Waar haal je zoiets in godsnaam?

De reden dat men in het oosten langer overleefde heeft zijn redenen. Maar dat is hier niet aan de orde.

Ma bon het is hier geen geschiedenisles

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    1. LIDL doet zelfs de moeite niet meer om de politie te bellen, want dit blijft toch zonder gevolgen, en zo blijft winkeldiefstal dus keer op keer ongestraft.
    Want laat ons eerlijk zijn: Denk je écht dat er geen winkeldiefstal meer zou zijn en niemand meer bedreigt zou zijn als hier geen Afrikanen meer rondliepen?
    Nee dat zeg of denk ik niet, waar haal je dit. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen met deze uitspraak? "Laat ze maar doen" ?
    Ik vraag me echt af hoe je tot de conclusie komt dat ik zou bedoelen "laat ze maar doen".
    Aaaaaaah, een blauwdruk van de typische 9lives pol&actua verdraaidiscussie van de laatste tijd, gespot in het wild op een vrijdagmorgen.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Aaaaaaah, een blauwdruk van de typische 9lives pol&actua verdraaidiscussie van de laatste tijd, gespot in het wild op een vrijdagmorgen.
    Maar ik snap het echt niet? Je haalt er natuurlijk een paar zinnen uit, zo lijkt alles verdraaien, hè.
    Kelderke ziet een winkeldiefstal door Afrikaanse jongeren en post het in het racismetopic. En verbindt daar twee conclusies aan die niets met racisme te maken hebben. Daarop vraag ik hem waarom het dan racisme is volgens hem. Want in het racismetopic lijkt het me redelijk logisch dat ik dan daarnaar kijk. Hij noemt maar één ras, de Afrikaanse jongeren die stelen. Is het dan echt zo'n sprong, zo'n schokkende vraag van mij, dat ik vraag of er geen winkeldiefstallen meer zouden zijn als er hier geen Afrikaanse jongeren meer zijn?

Nee, dat is het niet. Want bijvoorbeeld aan het antwoord van Kay-Gell zie je dat het wel een mogelijk antwoord is. Daarom is dat niet het antwoord van Kelderke, maar mag ik het nog vragen in een gesprek over racisme en vooral specifiek de problemen van migratie? Ik wil het daarmee ergens over laten gaan, iets wat we kunnen bespreken en waar we iets mee kunnen, in plaats van aannames over één of andere winkeldiefstal. Want daarover valt niet zo heel veel te zeggen. Waarover wel iets te zeggen valt, is over wat je eraan zou kunnen doen of moeten doen.

Dat ik ook letterlijk heb geschreven dat het dan wel geen racisme is, maar wel bedreigen, dat wordt hier van in het begin genegeerd en er wordt gedaan alsof ik het goedkeur en goedpraat. Wat expliciet niét is gebeurd. Dan is het wel heel moeilijk praten, hè.

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het is natuurlijk zéér moeilijk te voorspellen wat de criminaliteitscijfers zouden zijn geweest zonder de massamigratie van de afgelopen decennia. Feit is wel dat een zeer maar dan ook zeer groot deel van de huidige cijfers allesbehalve van autochtone origine zijn. Zou er géén misdaad meer zijn geweest zonder die migratie? Vanzelfsprekend niet, maar daarmee leg je de lat ook absurd hoog. De vraag is of er (nog) minder misdaad zou zijn geweest zonder die migratie of niet?

Dat heeft wat mij betreft ook weinig te maken met ras, want misdaad is niet biologisch aan ras gebonden lijkt me. Eventueel wel aan geslacht, maar zeker ook aan cultuur en economische omstandigheden.

Feit is dat recente migranten onderaan de maatschappelijke ladder beginnen. Het draagvlak voor een samenleving voor zo'n onderkant is ook beperkt. Wanneer mensen daar dan uit de boot vallen, grijpen sommigen naar de misdaad.

Cultuur speelt daarbij overigens ook een rol, maar dan kom je natuurlijk ook weer op het gevaarlijke terrein waarbij het volgens sommigen "racistisch" is om te stellen dat de ene cultuur of religie superieur is aan de andere, ook al is dat overduidelijk zo.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) met Tapatalk

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Het is natuurlijk zéér moeilijk te voorspellen wat de criminaliteitscijfers zouden zijn geweest zonder de massamigratie van de afgelopen decennia. Feit is wel dat een zeer maar dan ook zeer groot deel van de huidige cijfers allesbehalve van autochtone origine zijn. Zou er géén misdaad meer zijn geweest zonder die migratie? Vanzelfsprekend niet, maar daarmee leg je de lat ook absurd hoog. De vraag is of er (nog) minder misdaad zou zijn geweest zonder die migratie of niet?

Dat heeft wat mij betreft ook weinig te maken met ras, want misdaad is niet biologisch aan ras gebonden lijkt me. Eventueel wel aan geslacht, maar zeker ook aan cultuur en economische omstandigheden.

Feit is dat recente migranten onderaan de maatschappelijke ladder beginnen. Het draagvlak voor een samenleving voor zo'n onderkant is ook beperkt. Wanneer mensen daar dan uit de boot vallen, grijpen sommigen naar de misdaad.

Cultuur speelt daarbij overigens ook een rol, maar dan kom je natuurlijk ook weer op het gevaarlijke terrein waarbij het volgens sommigen "racistisch" is om te stellen dat de ene cultuur of religie superieur is aan de andere, ook al is dat overduidelijk zo.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) met Tapatalk
    Ik kan me redelijk vinden in je post. Behalve -uiteraard- in je laatste zin, want die is niet "racistisch" maar gewoon racistisch als idee.
    Maar bon. Ik kan me vinden in het idee dat het ligt aan culturele, sociale en economische omstandigheden. Daar ging het een paar pagina's geleden over, vond ik een heel zinnige discussie. Maar als je zegt dat recente migranten onderaan de ladder beginnen, kun je die onderkant niet weghalen door de migranten weg te halen, hè. Daarmee bedoel ik: Als je de onderste trap van een ladder eraf zaagt, staat de tweede trap gewoon onderaan.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik kan me redelijk vinden in je post. Behalve -uiteraard- in je laatste zin, want die is niet "racistisch" maar gewoon racistisch als idee.
    .
    Daar loopt het dan ook mis eh.

Een cultuur waar vrouwen ondergeschikt zijn, verminkt worden, als neo-slaven behandelt worden, waar kinderen moeten trouwen met hun verkrachters en waar liegen tegen kuffars toegelaten is, is wel degelijk minderwaardig. En je kan die mening verbieden met racisme wetgeving maar daar gaat die mening niet mee verdwijnen.

En zeker niet als je dagelijks de krant leest en ziet wat er dagelijks gebeurt.

De realiteit is die idealistische insteken al lang voorbij.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Maar als je zegt dat recente migranten onderaan de ladder beginnen, kun je die onderkant niet weghalen door de migranten weg te halen, hè. Daarmee bedoel ik: Als je de onderste trap van een ladder eraf zaagt, staat de tweede trap gewoon onderaan.
    het doel is natuurlijk om het aantal mensen op die onderste ladder zo laag mogelijk te houden en dat wordt moeilijk bij die enorme import. in 1e instantie de directe import en een paar jaar later komt de hele familie er dan bij.

50%, in sommige steden/gemeenten een pak meer, vd leeflonen gaat vandaag naar allochtonen. dat is gewoon veel te veel. Jou kennende zal er nu eens statische discussie opgestart worden dat het geen 50 maar hooguit 30 of 35% is. Uiteraard wordt die Vlaamse leefloner er ook bij gesleurd.

Jij kiest dan vooral voor de oplossingen die we al 5 decennia gebruiken, zonder succes. Het concept effectief sanctioneren is onmiddellijk symptoombestrijding en dus neit echt een optie
    de insteek vd afgelopen 5 decennia was vooral om de verantwoordelijkheid bij de overheid te leggen. Tem het idiote:" ik kan geen NDl leren omdat er wachtlijsten bij de taal- en inburgeringslessen zijn"

eergisteren slaat een afghaan een gepensioneerde in coma. vandaag vraagt Lennik om gas-boetes ook aan kinderen te kunnen geven. Wat lees je? DE afghaan was verward en de kinderrechtencommissaris is tegen gas boetes. Lennik moet vanalles doen wat er dan op neerkomt dat de verantwoordelijkheid bij hen ligt. Over welke jongeren men het in Lennik het heeft weet ik niet, wil de pers niet vermelden. Als je weet waar Lennik ligt ga ik dus zelf aan inlegkunde doen hé.

racistisch?

Lothiriel1996's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het hele idee dat alle culturen gelijkwaardig zijn is inderdaad een belangrijke oorzaak van de slappe houding ten opzichte van (fundamentalistisch) islamisme. Op één of andere manier wordt het tegendeel altijd gelinkt aan racisme, terwijl iemand die geen achterlijke cultuur aanhangt maar wel een ander kleurtje heeft prima gelijkwaardig kunt vinden aan eender wie in de samenleving.

Je hebt natuurlijk die hard racisten die een of andere vorm van rassentheorie aanhangen e.d. en dat slaat imo nergens op, maar het feit dat je elke vreemde cultuur moet respecteren "omdat je anders een white supremacist" bent is natuurlijk onzin.

Natuurlijk ga je nooit iedereen kunnen overtuigen van het feit dat sommige gebruiken gewoon achterlijk zijn, en dat is ook niet erg. Zolang we er hier niet mee geconfronteerd worden. Daar zit het addertje natuurlijk, want mensen met deze denkbeelden moeten volgens velen in de samenleving gewoon binnengelaten en geaccepteerd worden. Het hoeft zelfs niet zo ver te gaan als vrouwenbesnijdenis en andere ziekelijke praktijken, gewoon een fenomeen als Turks-nationalisme, waarvan een alarmerend groot deel van de Belgische Turken aanhanger is, is al een reden om zulke mensen niet binnen te willen hebben. Dan gaat het niet om hun kleurtje, "van Turkse afkomst zijn", maar gewoon om hun maatschappij-ontwrichtende achterlijke denkbeelden.
    _/﹋\_
    (҂`_´)
    <,︻╦╤─ ҉ - -
    _/﹋\_

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Maar ik snap het echt niet? Je haalt er natuurlijk een paar zinnen uit, zo lijkt alles verdraaien, hè.
    Kelderke ziet een winkeldiefstal door Afrikaanse jongeren en post het in het racismetopic. En verbindt daar twee conclusies aan die niets met racisme te maken hebben. Daarop vraag ik hem waarom het dan racisme is volgens hem. Want in het racismetopic lijkt het me redelijk logisch dat ik dan daarnaar kijk. Hij noemt maar één ras, de Afrikaanse jongeren die stelen. Is het dan echt zo'n sprong, zo'n schokkende vraag van mij, dat ik vraag of er geen winkeldiefstallen meer zouden zijn als er hier geen Afrikaanse jongeren meer zijn?

Nee, dat is het niet. Want bijvoorbeeld aan het antwoord van Kay-Gell zie je dat het wel een mogelijk antwoord is. Daarom is dat niet het antwoord van Kelderke, maar mag ik het nog vragen in een gesprek over racisme en vooral specifiek de problemen van migratie? Ik wil het daarmee ergens over laten gaan, iets wat we kunnen bespreken en waar we iets mee kunnen, in plaats van aannames over één of andere winkeldiefstal. Want daarover valt niet zo heel veel te zeggen. Waarover wel iets te zeggen valt, is over wat je eraan zou kunnen doen of moeten doen.

Dat ik ook letterlijk heb geschreven dat het dan wel geen racisme is, maar wel bedreigen, dat wordt hier van in het begin genegeerd en er wordt gedaan alsof ik het goedkeur en goedpraat. Wat expliciet niét is gebeurd. Dan is het wel heel moeilijk praten, hè.
    Het leek me nochtans duidelijk wat Kelderke wou zeggen. Ge hebt hem gevraagd wat het met racisme te maken heeft en hij heeft geantwoord, iedereen begreep dat wel, of iemand daar nu mee akkoord gaat of niet.

En dan begint het spelletje weer met semantische discussies of metavragen om het in een andere richting te duwen. Nu dat Kelderke hetzelfde deed met "laat ze maar doen???" was een goede insteek om dat type posts/zinnen eruit te halen en na elkaar te citeren. Misschien vindt ge dat geen probleem of correct, kan alleen maar zeggen dat ik die wending zo ervaar in tal van discussies hier.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Daar loopt het dan ook mis eh.

Een cultuur waar vrouwen ondergeschikt zijn, verminkt worden, als neo-slaven behandelt worden, waar kinderen moeten trouwen met hun verkrachters en waar liegen tegen kuffars toegelaten is, is wel degelijk minderwaardig. En je kan die mening verbieden met racisme wetgeving maar daar gaat die mening niet mee verdwijnen.

En zeker niet als je dagelijks de krant leest en ziet wat er dagelijks gebeurt.

De realiteit is die idealistische insteken al lang voorbij.

Wat je opsomt, is ook geen cultuur. Dat afkeuren of proberen tegen te gaan is ook geen racisme.
    Niemand, maar dan ook niemand pleit ervoor dat die zaken wel zouden mogen, of dat die mooi binnen onze waarden passen. Maar zeggen "moslims zijn minderwaardig tov de superieure christenen", veel dichter bij de definitie van racisme kun je niet komen, hè.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    eergisteren slaat een afghaan een gepensioneerde in coma. vandaag vraagt Lennik om gas-boetes ook aan kinderen te kunnen geven. Wat lees je? DE afghaan was verward en de kinderrechtencommissaris is tegen gas boetes. Lennik moet vanalles doen wat er dan op neerkomt dat de verantwoordelijkheid bij hen ligt. Over welke jongeren men het in Lennik het heeft weet ik niet, wil de pers niet vermelden. Als je weet waar Lennik ligt ga ik dus zelf aan inlegkunde doen hé.

racistisch?
    Je herhaalt nu gewoon dingen die een paar pagina's geleden letterlijk heb tegengesproken: Nee, sanctioneren is niet automatisch symptoombestrijding. Maar wanneer het dat wel is, is het dat wel.
    Van je laatste zin snap ik niets. Ik snap niet wat "zelf aan inlegkunde doen" te maken moet hebben met de ligging van Lennik, ik snap niet waar er iemand zegt dat de verantwoordelijkheid bij Lennik zou liggen. Dus ik zou niet weten wat er racistisch is of niet. Je zult duidelijker moeten zijn, in plaats van die verholen toespelingen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Het leek me nochtans duidelijk wat Kelderke wou zeggen. Ge hebt hem gevraagd wat het met racisme te maken heeft en hij heeft geantwoord, iedereen begreep dat wel, of iemand daar nu mee akkoord gaat of niet.

En dan begint het spelletje weer met semantische discussies of metavragen om het in een andere richting te duwen. Nu dat Kelderke hetzelfde deed met "laat ze maar doen???" was een goede insteek om dat type posts/zinnen eruit te halen en na elkaar te citeren. Misschien vindt ge dat geen probleem of correct, kan alleen maar zeggen dat ik die wending zo ervaar in tal van discussies hier.
    Heel eerlijk, maar dat is dus de metadiscussie: Ik snap nog altijd niet wat daar verdraaien aan zou zijn. Of een semantische discussie. En zelfs nog altijd niet wat Kelderke vindt dat het met racisme te maken heeft. Op voorhand was me dat in ieder geval allesbehalve duidelijk, jou misschien wel. Ik heb er wel een probleem mee dat mij woorden in de mond gelegd worden, alsof ik het zou goedpraten. Maar ik weet niet waar ik iets verdraait heb van wat hij zei, en al zeker niet door een vraag te stellen om verduidelijking.

Maar dat is inderdaad een metadiscussie, en brengt ons niet veel verder.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wat je opsomt, is ook geen cultuur. Dat afkeuren of proberen tegen te gaan is ook geen racisme.
    Niemand, maar dan ook niemand pleit ervoor dat die zaken wel zouden mogen, of dat die mooi binnen onze waarden passen. Maar zeggen "moslims zijn minderwaardig tov de superieure christenen", veel dichter bij de definitie van racisme kun je niet komen, hè.
    .
    Hoezo is wat ik opsom geen cultuur? Dat is het wel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Je herhaalt nu gewoon dingen die een paar pagina's geleden letterlijk heb tegengesproken: Nee, sanctioneren is niet automatisch symptoombestrijding. Maar wanneer het dat wel is, is het dat wel.
    een paar pagina's geleden hadden we het heel eventjes over de stok en alles heb je consequent afgeblokt als onaanvaardbaar/Symptoombestrijding.

. Ik snap niet wat "zelf aan inlegkunde doen" te maken moet hebben met de ligging van Lennik,
    Lennik ligt in de rand van Brussel, Franstalige invloed, armoede uit brussel importeren zijn geen expats maar eerder de gastjes die de ambulances aanvallen uit verveling.
    die gastjes willen ze nu gas-gewijs beboeten (lijkt me logisch).
    neen, zo staat et niet letterlijk in de krant maar dat is hetgeen ik lees.

wat volgens de kinderrechtencommissaris zeker niet mag. Je meot praten, communicatie, in dialoog gaan,... Hij zegt inderdaad nergens, letterlijk althans, dat 'm tegen sancties is. Tot je erover begint

Pagina 286 van 298 Eerste ... 186236276282283284285286287288289290296 ... Laatste

Regels voor berichten