Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lavabo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @Loser Wat denk je van Zwarte Piet? Is dat ook racistisch volgens jou?
    Staat hier al: Het is een non-discussie, dus hoef ik er mijn tijd niet aan te verspillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Gaan we nu al ludieke voetbal slogans met statistische cijfers analyseren?
    Heb je dan ook cijfers over het aantal pedofielen in Wallonie vergeleken met Vlaanderen?
    En wat als die Turken nu eens echt heel heel veel OCMW gangers waren. Dan mocht OCMW roepen wel?! Want terechte dingen roepen mag?

Tis al ver gekomen. Je mag niet lachen met Turken op een voetbalmatch, want in uw publiek kunnen altijd racisten zitten die heimelijk meelachen, en dat maakt dat het onverdedigbaar is!

Als ge ballen aan u lijf hebt dan zeg je gewoon fuckers ik kom niet naar Italie voetballen want jullie hebben een racisme probleem.
    In plaats van te komen voor 80 miljoen, en dan na 1 match te gaan beginnen over plots opduikende oerwoudgeluiden.
    Voor geld danst den beer.
    Is er wel een racismeprobleem?
    En ik wist niet dat als je genoeg betaalde, je plots mensen racistisch mocht beschimpen? ‘Ah, hij wordt betaald, he should suck it up.’
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Staat hier al: Het is een non-discussie, dus hoef ik er mijn tijd niet aan te verspillen.
    Huh? Is toch een simpele vraag. Is Zwarte Piet racistisch volgens jou. Ja of nee?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiseguy444 Bekijk bericht
    Ik hoor toch liever verhalen van eerstehand, In dit geval van een ocmw medewerker, dan een grafiek. Ookal dat ik niet betwist dat deze volledig zal kloppen.
    Die mensen staan dicht bij de waarheid en ik hou natuurlijk in het achterhoofd dat dit soort verhalen met een korrel zout te nemen zijn.
    Maar in dit geval komt de anekdote wel van iemand die ik volledig vertrouw en geen reden heeft om te overdrijven.
    Dus kletstalk vind ik dan toch weer een wat overdreven woord en teveel gestigmatiseerd.
    Waarom kletstalk? Omdat de situatie van 1 persoon redelijk nutteloos is. Mijn nicht is gezinshulp (kraamhulp), maar komt enkel in marginale gezinnen. Daarom zegt ze ook niet dat iedereen die via haar werk kraamhulp aanvraagt marginaal is. Ze is gewoon goed in de omgang met die mensen en kan de noden daar goed verlossen.

Nu, als je niet betwist dat de grafiek volledig zal kloppen, zou je mss kunnen zeggen dat je schoonmoeder mss geen reden heeft om te overdrijven, maar het wel kan zijn dat haar situatie niet normaal is (of dat ze de situatie al dan niet onbewust wél wat aanpast). In plaats van "de waarheid liegt niet". Als je zware bewoordingen gebruikt, krijg je ze in je gezicht terug als de essentie volledig fout is.
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen

Pagina 222 van 222 Eerste ... 122172212218219220221222

Regels voor berichten