TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zengistan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom is het relevant of ze Marokkaanse afkomst hebben? Genoeg artikels gepasseerd die melding maken over aanrandingen en zelfs verkrachtingen op festivals.
    Om de oorzaak te kunnen bepalen van het probleem en er een oplossing voor te zoeken.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    En dat is het échte racisme dat in Europa leeft.

Links probeert wat verhalen in de marge vaak te doen opblazen om aan te tonen dat er racisme is tov allochtonen.
    Niet dat dat er niet is, maar dat valt in het niets bij het dagelijks racisme en geweld dat gepleegd wordt van allochtonen tov de "blanke" bevolking.

Al jaren kunnen mensen met hun kinderen of tienermeisjes in de zomer niet veilig zwemmen in bepaalde plaatsen omdat ze lastig gevallen worden. Idem wanneer ze rondlopen in grote steden en uitgescholden worden voor 'salle pute flamand' maar dan hoor je die linkse meute niet.

Mochten allochtonen op zulke plaatsen zo weggepest worden door "blanken" ze zouden nogal steigeren en misschien eens een stil marske ofzo houden tegen racisme.
    Maar goed als het merendeel van het duidelijk racisme gepleegd wordt door het eigen kiesvee houden ze de lippen stijf natuurlijk.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    En dat is het échte racisme dat in Europa leeft.

Links probeert wat verhalen in de marge vaak te doen opblazen om aan te tonen dat er racisme is tov allochtonen.
    Niet dat dat er niet is, maar dat valt in het niets bij het dagelijks racisme en geweld dat gepleegd wordt van allochtonen tov de "blanke" bevolking.

Al jaren kunnen mensen met hun kinderen of tienermeisjes in de zomer niet veilig zwemmen in bepaalde plaatsen omdat ze lastig gevallen worden. Idem wanneer ze rondlopen in grote steden en uitgescholden worden voor 'salle pute flamand' maar dan hoor je die linkse meute niet.

Mochten allochtonen op zulke plaatsen zo weggepest worden door "blanken" ze zouden nogal steigeren en misschien eens een stil marske ofzo houden tegen racisme.
    Maar goed als het merendeel van het duidelijk racisme gepleegd wordt door het eigen kiesvee houden ze de lippen stijf natuurlijk.
    Je moet ook wel even kijken naar wie het geschreven heeft, voor je het allemaal iets te graag slikt. Paul van der Bas is een blogger die vaak schrijft voor De Dagelijkse Standaard. Een nieuwsblog, of krant, die commentaar levert bij artikels. En dan wel eentje die al vaak is beschuldigd van fake news. Niet voor niets dat ze de Nederlandse Breitbart genoemd worden:

"DDS wordt met regelmaat beschuldigd van het brengen van nepnieuws, en van het schrijven van artikelen om verontwaardiging op te roepen. Hoofdredacteur Michael van der Galiën verklaarde hierover: "Misschien zijn we weleens ongenuanceerd. Maar we pretenderen ook niet neutraal te zijn. Als een links iemand zegt: genuanceerd stuk was dat, dan zijn we slecht bezig.”

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/02/20...87145-a1546836
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    0
    Doet wel niks af aan het feit dat die incidenten met Brusselse jongeren er wel degelijk waren/zijn in heel wat zwembaden.
    Is eximius vir est quocum meliores videamur.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conradus Bekijk bericht
    Doet wel niks af aan het feit dat die incidenten met Brusselse jongeren er wel degelijk waren/zijn in heel wat zwembaden.
    Uiteraard niet. Die feiten zijn er. En moeten aangepakt worden, gericht en dringend. Zoals ik al vaak heb gezegd in onder andere deze thread. Sterker nog, ik denk dat zowel hier als in het Algemene Nieuwstopic er niemand was die niét hetzelfde zei.

Het ging me om de algemene conclusies en vrijheden die met bepaalde anekdotes worden genomen door de blogger. Gewoon om dat even te kaderen.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Uiteraard niet. Die feiten zijn er. En moeten aangepakt worden, gericht en dringend. Zoals ik al vaak heb gezegd in onder andere deze thread. Sterker nog, ik denk dat zowel hier als in het Algemene Nieuwstopic er niemand was die niét hetzelfde zei.

Het ging me om de algemene conclusies en vrijheden die met bepaalde anekdotes worden genomen door de blogger. Gewoon om dat even te kaderen.
    Dus je bent wel akkoord dat dit duidelijk racisme is vermits het altijd allochtone jongeren zijn die "blanke" meisjes uitzoeken?
    Zowel in publieke zwembaden als de dagelijkse racisme incidenten in grootsteden?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dus je bent wel akkoord dat dit duidelijk racisme is vermits het altijd allochtone jongeren zijn die "blanke" meisjes uitzoeken?
    Zowel in publieke zwembaden als de dagelijkse racisme incidenten in grootsteden?
    Ik ben uiteraard akkoord dat het racisme is, als ze specifiek blanke meisjes uitzoeken omdat ze die minderwaardig vinden. Ook van die drie zestienjarigen van hierboven.
    Ik ben alleen niet overtuigd van die "dagelijkse racisme-incidenten in grootsteden". Nee, ik moet het anders zeggen. Die zullen er ook wel zijn, en zijn ook een probleem. Maar zoals je het schrijft, en gezien je vorige post, lijkt het alsof je wilt aangeven dat dat vele malen groter is dan het racisme dat de allochtonen zelf meemaken. En daar ben ik helemaal niet van overtuigd, integendeel.

Niet dat dat afdoet aan het feit dat racisme van allochtone jongeren ook racisme is en ook een probleem kan zijn dat moet aangepakt worden.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    36 (100%)
    Ik ben uiteraard akkoord dat het racisme is, als ze specifiek blanke meisjes uitzoeken omdat ze die minderwaardig vinden. Ook van die drie zestienjarigen van hierboven.
    Ik ben alleen niet overtuigd van die "dagelijkse racisme-incidenten in grootsteden". Nee, ik moet het anders zeggen. Die zullen er ook wel zijn, en zijn ook een probleem. Maar zoals je het schrijft, en gezien je vorige post, lijkt het alsof je wilt aangeven dat dat vele malen groter is dan het racisme dat de allochtonen zelf meemaken. En daar ben ik helemaal niet van overtuigd, integendeel.

Niet dat dat afdoet aan het feit dat racisme van allochtone jongeren ook racisme is en ook een probleem kan zijn dat moet aangepakt worden.
    Dan moet je toch echt eens een vrouw alleen rondsturen en laten rondwandelen in een stad. Toen mijn ex of vriendin mij kwamen bezoeken toen ik nog in Molenbeek woonde was het altijd dat soort zaken.
    En dat op een wandeling van de metro tot thuis van een paar honderd meter.

Ik moet de eerste Marokkaan/Turk:... nog tegengekomen die op straat rondloopt en uitgescholden wordt voor vuile Turk of omsingeld wordt door een groep blanke jongeren.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dan moet je toch echt eens een vrouw alleen rondsturen en laten rondwandelen in een stad. Toen mijn ex of vriendin mij kwamen bezoeken toen ik nog in Molenbeek woonde was het altijd dat soort zaken.
    En dat op een wandeling van de metro tot thuis van een paar honderd meter.

Ik moet de eerste Marokkaan/Turk:... nog tegengekomen die op straat rondloopt en uitgescholden wordt voor vuile Turk of omsingeld wordt door een groep blanke jongeren.
    Maar ik zeg toch ook dat het bestaat, en dat het een probleem is? Waarom probeer je te lezen dat ik het zou ontkennen?
    En ik en mijn vrouw wonen al 18 jaar in een grootstad.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

iTrader
    36 (100%)
    Maar ik zeg toch ook dat het bestaat, en dat het een probleem is? Waarom probeer je te lezen dat ik het zou ontkennen?
    En ik en mijn vrouw wonen al 18 jaar in een grootstad.
    Ik reageer op dit

lijkt het alsof je wilt aangeven dat dat vele malen groter is dan het racisme dat de allochtonen zelf meemaken. En daar ben ik helemaal niet van overtuigd, integendeel.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik reageer op dit
    Wel, dat bedoel ik dus. Ik maak een hele post, een antwoord op je vraag. Je vraagt of ik het racisme vind: Ja. Daar is geen vinden aan, dat is gewoon zo.
    Ik zeg ook dat het een probleem is dat moet aangepakt worden.

Maar het enige wat jij leest, is "hij zegt dat het niet zo erg is". Want je probeert me te overtuigen dat het wel echt gebeurt. Ik wéét dat het echt gebeurt, dat zeg ik letterlijk. Maar omdat jij het vaker hebt meegemaakt (lijkt me logisch dat jij niet het racisme in de andere richting meemaakt), is het plots ook een feit dat het véél vaker gebeurt? Dat gaat me wel een paar stappen te ver.
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    When in trouble, fear or doubt, run in circles, scream and shout

KingOfWoods's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Dat is dus die beruchte klepel waar we het over hebben die veel te ver is doorgeslagen. EU heeft er nog niet zoveel last van, maar als ik the USA de laatste jaren zie is dat toch triestig hoe die de sneeuwvlokjes cultuur omarmen.

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik wacht nog op de eerste studie die zegt dat schrik hebben van het donker eigenlijk racistisch is, en dat elektronische verlichting die "wit" licht uitzendt een onderdrukkingsmiddel van het "zwarte" donker is.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud Bekijk bericht
    Dat zo een projecten fondsen krijgen vind ik nog het ergste van allemaal.

Pagina 185 van 201 Eerste ... 85135175181182183184185186187188189195 ... Laatste

Regels voor berichten