Pagina 1 van 16 1234511 ... Laatste
    letokoloshe's schermafbeelding
    iTrader
    64 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)

UFO alarm in Engeland

Originele posts

UFO hits wind turbine | The Sun |News|UFOs

HLN Bizar - "UFO slingert enorme schroef van windturbine" (599139)

Ieder jaar zijn er wel her en der meldingen van UFOs en andere buitenaardse dingen ... meestal zijn die meldingen niet meer dan een scheet in een fles, maar zo nu en dan zit er eentje tussen waarvan je toch even blijft stilstaan en nadenken ...

Ikzelf geloof wel in IETS (wij zijn hier toch ook ... tzou iets typisch menselijk zijn te denken dat we de ENIGE planeet in het stelsel zijn waar evolutie mogelijk was) maar niet echt in de ganse "groen hoofd funky eyes" hype die errond draait.

Ik denk dat UFOs en alles errond ook een van de weinige zaken zijn waar je niet neutraal over kan zijn ...

Discussie : go
    Charlie Lima
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door letokoloshe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ikzelf geloof wel in IETS (wij zijn hier toch ook ... tzou iets typisch menselijk zijn te denken dat we de ENIGE planeet in het stelsel zijn waar evolutie mogelijk was) maar niet echt in de ganse "groen hoofd funky eyes" hype die errond draait.
    De kans dat er buitenaards leven bestaat is behoorlijk groot als je het puur statistisch bekijkt. De kans dat dat buitenaards leven in staat is tot hier te geraken is dan weer onnoemelijk klein.

En daarmee is alles gezegd denk ik
    "There is much more wonder in science than in pseudoscience. And in addition, to whatever measure this term has any meaning, science has the additional virtue, and it is not an inconsiderable one, of being true."
    no votes  

GTM's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
    Bijna. Ik wil er nog aan toevoegen dat UFO meldingen zoals in de OP niet echt veel nieuwswaarde hebben, en dat het geen toeval is dat de links van The Sun en HLN zijn.
    "I would remind you that extremism in the defense of liberty is no vice! And let me remind you also that moderation in the pursuit of justice is no virtue!"
    ~~Barry Goldwater~~
    no votes  

iTrader
    64 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bwah bwah

het varieert eens van de standaard bad-news posts .. en geef toe dat het voer is tot praten

En, ik vat ook nog steeds niet die haken naar HLN toe ?
    Charlie Lima
    no votes  

Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De kans dat er buitenaards leven bestaat is behoorlijk groot als je het puur statistisch bekijkt. De kans dat dat buitenaards leven in staat is tot hier te geraken is dan weer onnoemelijk klein.

Waarom zou die kans klein zijn?

Stel nu dat er een beschaving is die langer dan ons bestaat, en dus daadwerkelijk een manier heeft gevonden om snel van punt A tot punt B te geraken?
    Dan is dat toch niet zo onnoemelijk klein he?
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    die getuige is volgens mij zelf een Et-achtige alien
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De kans dat dat buitenaards leven in staat is tot hier te geraken is dan weer onnoemelijk klein.

Met de (beperkte?) kennis van de hedendaagse wetenschap toch... Dat is altijd het probleem: we zijn niet alwetend en er valt heus wel nog veel te ontdekken

Die turbine is wel merkwaardig: zelfs een 747 kan daar niet ongestrafd tegenvliegen zonder op z'n bek te gaan...

Edit: tzal nen alien met een 'L' geweest zijn
    Laatst gewijzigd door Thin Liz; 8 januari 2009 om 10:03
    no votes  

iTrader
    64 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het probleem van de mensheid is dat we ons oppermachtig wanen ... wij zijn de enigen, de slimsten, de beste, de snelste, ....

Het idee dat er in het heelal misschien iets anders is is voor veel mensen onaanvaardbaar ... waarom weten ze niet echt, het is gewoon zo ..
    Charlie Lima
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Waarom zou die kans klein zijn?

Stel nu dat er een beschaving is die langer dan ons bestaat, en dus daadwerkelijk een manier heeft gevonden om snel van punt A tot punt B te geraken?
    Dan is dat toch niet zo onnoemelijk klein he?
    In dat geval niet, nee.

Kijk: er zijn talloze planeten, en ook al is er maar 0,0001% "vatbaar" voor leven, dat zijn nog heel wat planeten. Naast een goeie omgeving heb je ook goeie omstandigheden nodig: Abiogenesis - Wikipedia, the free encyclopedia

Gezien die voorwaarden zal er wel op een "aantal" planeten leven ontstaan (zijn).

Nu de kans dat ze naar hier komen: ze moeten een technisch ongelooflijke voorsprong hebben op ons. Het leven ginds moet dus in principe vroeger ontstaan zijn dan hier, maar het mag nog niet zo lang bestaan dat het zonnestelsel alweer vernietigd is. Enfin, samengevat komen er zo veel randvoorwaarden bij dat de kans weer erg klein wordt. En daarbij, waarom bestaat er nog géén enkele duidelijke, wetenschappelijk verantwoorde waarneming van een buitenaards schip? Als ze nog niet gekomen zijn, is de kans klein dat ze volgend jaar zullen komen (bij wijze van spreken).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door letokoloshe Bekijk bericht
    Het probleem van de mensheid is dat we ons oppermachtig wanen ... wij zijn de enigen, de slimsten, de beste, de snelste, ....
    Dat is misschien ooit een tijdje zo geweest een paar honderd jaar terug. Nu is dat een beetje een cliché dat precies blijven hangen is. Er zijn zoveel dingen die we als mens gewoon niet kunnen of niet onder controle hebben. Een klein beetje een wetenschapper is daar vooral heel nederig in.
    "There is much more wonder in science than in pseudoscience. And in addition, to whatever measure this term has any meaning, science has the additional virtue, and it is not an inconsiderable one, of being true."
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De vraag die we ons moeten stellen is: wat is groot genoeg, en dat op die hoogte vliegt, om niet neer te crashen nadat het de propellor van een windturbine eraf rukte?
    no votes  

Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisterennacht iets gezien op NGC. (het is space week) Dus veel stuff die ik hier vertel is een reconstructie van wat ik gisteren heb gezien + zelf verzonnen zever

Het ging over buitenaards leven, en mensen die ervan getuige waren. één feit had duizenden getuigen omdat ze wouden kijken naar een of ander fenomeen (een komeet ofzo, ik weet het niet meer) En op dat moment hadden ze 3 lichtgevende bollen gezien die een tijdje stilstonden in de lucht. Ik geloof dat dit in Arizona was?? Volgens het leger waren dat flares van vliegtuigen die in formatie vlogen.

Een ander feit was een militair die ook een lichtgevende bol had gezien (in of boven een bos kortbij zijn basis)
    Het lijkt er steeds meer en meer op dat mensen lichtgevende bollen beginnen te zien.

Ikzelf geloof ook in buitenaards leven. Het heelal zit vol met leven. Maar is het wel mogelijk voor een alien om ons te bezoeken? Die moet immers enorme afstanden afleggen. Volgens NGC is dat te omzeilen dmv wormgaten (ze hadden het over de algemene relativiteitstheorie van einstein). Maar dat blijft een theorie tot iemand het gaat uitproberen denk ik

Het heelal is al miljarden jaren oud. Beschavingen ontstaan en vergaan. Het moet nu ook toevallig uitkomen dat er in dezelfde tijd als ons een beschaving bestaat die in staat is om hier te geraken.

Diezelfde beschaving moet dan ook al veel langer bestaan als ons, want hun technologie moet superieur zijn aan de onze.

En stel dat er hier aliens op bezoek komen. Waarom zouden ze ons zien als een beschaving die het waard is om mee te communiceren? Volgens mij gaan ze hier komen en zien: goh hier is leven, en kijk ze kunnen iets bouwen. Op dezelfde manier als wij naar mieren kijken die tunnels graven in het zand of een bever die een dam bouwt.
    no votes  

iTrader
    64 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kijk: er zijn talloze planeten, en ook al is er maar 0,0001% "vatbaar" voor leven,

Dit is ook een goed argument he, vatbaar voor leven naar welke normen ?

De onze ?

Normen en standaarden die WIJ hebben uitgevonden ...
    Van dag tot dag staan onze wetenschappers nog steeds versteld van de dingen die hier op AARDE gebeuren (zoals die Japanezen die op een zekere diepte in de zee nieuwe levensvormen hebben ontdekt, naar onze waarden en standaarden was leven daar ook niet mogelijk) ... hoe kun je dat dan in godsnaam gaan doortrekken naar het complete heelal ?
    Charlie Lima
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit geval is echter uniek: dit kan je absoluut geen 'hoax' noemen van een stel nitwits die na een nachtje drinken een bolletje in de lucht zagen. Voor mijn part is dit zelfs 100 maal beter dan een boel foto's van 'UFO's'. Wat ik wil zeggen: niemand kan/zal zomaar, om aandacht te zoeken, een propellor van een windturbine eraf zagen met wat huismateriaal. Die mensen zie ik dus niet liegen, ik geloof ze, ze kunnen het niet zelf gedaan hebben. Ze kunnen enkel een verkeerde observatie gedaan hebben... Maar als ik zie wat ze omschrijven, en zeker als ik de foto zie van het ding dat ze ertegen hebben zien crashen dan denk ik maar één ding: nog nooit gezien...
    no votes  

Manu's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimum Rage Bekijk bericht
    En stel dat er hier aliens op bezoek komen. Waarom zouden ze ons zien als een beschaving die het waard is om mee te communiceren? Volgens mij gaan ze hier komen en zien: goh hier is leven, en kijk ze kunnen iets bouwen. Op dezelfde manier als wij naar mieren kijken die tunnels graven in het zand of een bever die een dam bouwt.
    Mochten wij in staat zijn reusachtige afstanden af te leggen en we hebben weet van een andere beschaving, zouden we toch ook op één of andere manier contact proberen leggen? Ik zie niet in waarom dat voor andere beschavingen anders zou zijn. Een hoop levende wezens op onze planeet zijn zéér leergierig, dat zal elders ook wel zo zijn.

Tot daar mijn stelling, ik geloof eigenlijk nog totaal niet in al dit gedoe, ik wil feiten en bewijzen. Van die windturbine is nog niet bewezen wat de oorzaak was, dus is er ook nog niet bewezen dat het wel degelijk een UFO was. Geen bewijs, dus ik geloof er nog steeds niet in

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Dit geval is echter uniek: dit kan je absoluut geen 'hoax' noemen van een stel nitwits die na een nachtje drinken een bolletje in de lucht zagen. Voor mijn part is dit zelfs 100 maal beter dan een boel foto's van 'UFO's'. Wat ik wil zeggen: niemand kan/zal zomaar, om aandacht te zoeken, een propellor van een windturbine eraf zagen met wat huismateriaal. Die mensen zie ik dus niet liegen, ik geloof ze, ze kunnen het niet zelf gedaan hebben. Ze kunnen enkel een verkeerde observatie gedaan hebben... Maar als ik zie wat ze omschrijven, en zeker als ik de foto zie van het ding dat ze ertegen hebben zien crashen dan denk ik maar één ding: nog nooit gezien...
    Voila, en ik zie eigenlijk zelfs geen mogelijkheid hoe de mens dit met opzet kan gedaan hebben zonder sporen achter te laten. Die ene wiek is weg, en die andere is helemaal krom, komt meer bij kijken dan enkel 'een zaagske'.

Langs de andere kant. STEL, het was een UFO. Waarom zijn er dan geen sporen van die wiek, afval, weet ik veel... Waarom in godsnaam zouden zij hun sporen uitwissen?
    What you do today can improve all your tomorrows.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht

Langs de andere kant. STEL, het was een UFO. Waarom zijn er dan geen sporen van die wiek, afval, weet ik veel... Waarom in godsnaam zouden zij hun sporen uitwissen?
    Again: De vraag die we ons moeten stellen is: wat is groot genoeg, en dat op die hoogte vliegt, om niet neer te crashen nadat het de propellor van een windturbine eraf rukte?

De beste beschrijving van wat die getuigen zeggen was als het een grote energiebol zou zijn. Zou het kunnen dat heel die wiek gewoon weggesmolten was? Waarom is die andere wiek dan kromgeslagen? Waar is het debris?
    no votes  

Pagina 1 van 16 1234511 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten