kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Ik gok het ook, ik durf nu toch ook met aangrenzende zekerheid te stellen ook dat het Biden zal worden.
    Een pak nipter dan ik gedacht had, zowel voor de verkiezingen als toen Florida naar Trump ging maar dan in de andere richting.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    MN vergeten wisselen. Inderdaad. Dan zal het waarschijnlijk vier jaar president Biden of Harris worden.
    here is a funny what if

what if Biden dood valt voor 20/01/2021????

edit : gevonden. In theorie gaat het zijn wie de partij naar voor schuift.
    Hoogstwaarschijnlijk Harris dan als VP op de ticket.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Quote: Trump heeft de Amerikaanse presidentsverkiezingen gewonnen, als het toch nog anders zou uitdraaien zal dat door fraude zijn, het tellen van de overige (post)stemmen moet onmiddellijk ophouden en hij is bereid naar het Hooggerechtshof te trekken om zijn gelijk te halen: dat is in een notendop het standpunt van zittend president Donald Trump aan het einde van een lange verkiezingsdag in de VS.

Antwoord:

- Hij heeft de Amerikaanse presidentsverkiezingen gewonnen --> Dat klopt (nog) niet.
    - Als het toch nog anders zou uitdraaien zal dat door fraude zijn --> Dat klopt, fraude langs de zijde van de democraten CORRECTIE republikeinen
    - Het tellen van de overige (post)stemmen moet onmiddellijk ophouden en hij is bereid naar het Hooggerechtshof te trekken om zijn gelijk te halen --> Natuurlijk wil hij dat, want stemmen per post zijn voornamelijk stemmen voor de democraten. (Dat wordt ook zo bevestigd door mijn vrouw, die is Amerikaanse)

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar is Legatus eigenlijk?
    le Général Zantas, dictateur de Palombie
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    here is a funny what if

what if Biden dood valt voor 20/01/2021????

edit : gevonden. In theorie gaat het zijn wie de partij naar voor schuift.
    Hoogstwaarschijnlijk Harris dan als VP op de ticket.
    Dan wordt het inderdaad Harris. Eigenlijk is dat ruwweg het scenario van House of Cards he...

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Die zie je pas terug als Trump gewonnen heeft.

iTrader
    0
    Mentioned
    18 Post(s)
    Ik heb hem nog niet gezien. De pro-Trump troepen zijn eigenlijk vrij snel afgedruipt vanaf het moment dat het met bijna zekerheid duidelijk werd dat meer mensen voor Biden hadden gestemd (zo tegen 10h30 van morgen)

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    MN vergeten wisselen. Inderdaad. Dan zal het waarschijnlijk vier jaar president Biden of Harris worden.
    Ik denk het ook.
    Volgende scenarios spelen nu door mijn hoofd.
    1) wat met toekomstig politiegeweld. Hoe gaat Biden I reageren?
    2) De covid aanpak van Biden I. Gaat Trump zo haatdragend zijn om nog twee maand vaccin te blokkeren? Of steekt hij nog snel die pluim op zijn hoed. (moest het voor januari uitkomen uiteraard)
    3) Gaat er een impeachement procedure komen over de befaamde hunter biden laptop en de 10% die naar 'pop' gaat? Of is dit een nothingburger. Naar wat ik gezien heb op rechtsere sites lijkt hier toch wel iets van aan te zijn.
    4) wat met alle fratsen die ze Trump aangesmeerd hebben? De wall die er al grotendeels stond onder Obama, de kooien van Obama. Gaat dit nu, ondanks ze democratische constructies waren, volledig teruggedraaid worden?
    5) De buitenland politiek! Heel benieuwd naar M-O. Iran deal
    6) klimaatakkoorden en energie.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwarten Bekijk bericht
    Ik denk het ook.
    Volgende scenarios spelen nu door mijn hoofd.
    1) wat met toekomstig politiegeweld. Hoe gaat Biden I reageren?
    2) De covid aanpak van Biden I. Gaat Trump zo haatdragend zijn om nog twee maand vaccin te blokkeren? Of steekt hij nog snel die pluim op zijn hoed. (moest het voor januari uitkomen uiteraard)
    3) Gaat er een impeachement procedure komen over de befaamde hunter biden laptop en de 10% die naar 'pop' gaat? Of is dit een nothingburger. Naar wat ik gezien heb op rechtsere sites lijkt hier toch wel iets van aan te zijn.
    4) wat met alle fratsen die ze Trump aangesmeerd hebben? De wall die er al grotendeels stond onder Obama, de kooien van Obama. Gaat dit nu ondanks ze democratische constructies waren volledig teruggedraaid worden?
    5) De buitenland politiek! Heel benieuwd naar M-O. Iran deal
    6) klimaatakkoorden en energie.
    1)Zoals Obama reageerde, waarschijnlijk. Met andere woorden mooie praatjes en niks doen. BLM is begonnen In Ferguson toen Obama nog president was, maar dat wordt vrij vaak vergeten. Volgens sommigen helpen die mooie praatjes op zich al, natuurlijk, maar ik denk persoonlijk dat daar ook soort grens aan het geduld van BLM is. Van zodra die merken dat er niks ten gronde verandert (en dat gaat niet gebeuren) gaan die terug protesteren.

2)Er komt geen vaccin dit jaar. Vroegste schema voor FDA approval is voor de late zomer 2021. Dus wel een zeer hypothetische vraag. In het algemeen gaat Biden echter niet veel beter doen dan wat Trump gedaan heeft. Eigenlijk net zoals het eerste punt: waarschijnlijk wat mooie praatjes maar zonder de zaken fundamenteel te veranderen.

3)Ik denk het niet. Daarvoor zouden de republikeinen het huis van afgevaardigden moeten in handen krijgen, wat wel heel onwaarschijnlijk is (ook al staan ze op winst daar).

4)Hell no. Gewoon minder media-aandacht aan spenderen.

5)Ik ben eerder benieuwd naar de China-politiek die men gaat voeren. IMHO gaat men in alle stilte de trade war verder zetten, simpelweg omdat er niet echt een alternatief is en het effectief ook (een beetje) lijkt te werken. De 'bijdrage' in het middenoosten gaat wel eerder richting Obama gaan, dus het zou wel eens kunnen dat men terug beslist de koerden te gaan bewapenen of zoiets.

6)Waarschijnlijk terug gaan meedoen in de klimaatakkoorden. De democraten hebben hun antinucleair standpunt dit jaar laten vallen, dus hopelijk is de bouw van nieuwe kerncentrales iets waar ze snel mee beginnen. Dan kunnen ze nog een (onverwachte) voortrekkersrol spelen.

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    1)Zoals Obama reageerde, waarschijnlijk. Met andere woorden mooie praatjes en niks doen. BLM is begonnen In Ferguson toen Obama nog president was, maar dat wordt vrij vaak vergeten. Volgens sommigen helpen die mooie praatjes op zich al, natuurlijk, maar ik denk persoonlijk dat daar ook soort grens aan het geduld van BLM is. Van zodra die merken dat er niks ten gronde verandert (en dat gaat niet gebeuren) gaan die terug protesteren.

2)Er komt geen vaccin dit jaar. Vroegste schema voor FDA approval is voor de late zomer 2021. Dus wel een zeer hypothetische vraag. In het algemeen gaat Biden echter niet veel beter doen dan wat Trump gedaan heeft. Eigenlijk net zoals het eerste punt: waarschijnlijk wat mooie praatjes maar zonder de zaken fundamenteel te veranderen.

3)Ik denk het niet. Daarvoor zouden de republikeinen het huis van afgevaardigden moeten in handen krijgen, wat wel heel onwaarschijnlijk is (ook al staan ze op winst daar).

4)Hell no. Gewoon minder media-aandacht aan spenderen.

5)Ik ben eerder benieuwd naar de China-politiek die men gaat voeren. IMHO gaat men in alle stilte de trade war verder zetten, simpelweg omdat er niet echt een alternatief is en het effectief ook (een beetje) lijkt te werken. De 'bijdrage' in het middenoosten gaat wel eerder richting Obama gaan, dus het zou wel eens kunnen dat men terug beslist de koerden te gaan bewapenen of zoiets.

6)Waarschijnlijk terug gaan meedoen in de klimaatakkoorden. De democraten hebben hun antinucleair standpunt dit jaar laten vallen, dus hopelijk is de bouw van nieuwe kerncentrales iets waar ze snel mee beginnen. Dan kunnen ze nog een (onverwachte) voortrekkersrol spelen.
    Wat ik ook spijtig vind aan het verliezen van de verkiezing is dat bepaalde gouverneurs geen verantwoording gaan moeten afleggen voor hun covid beleidskeuzes.
    Cuomo en withmer hebben heel wat doden op hun geweten door coronapatienten in rusthuizen te plaatsen.

https://www.bridgemi.com/michigan-he...-home-strategy
    https://www.businessinsider.nl/cuomo...onal=true&r=US

het goede nieuws is dat ik niet meer in de krant de dagelijkse strapatsen moet lezen over trump. (its something )

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Corona krijgen paar weken later campagne voeren als een beest, ge moet het toch maar doen op die leeftijd, maar helaas pindakaas voor hem
    Nuja dat Trump circus heeft ook wel lang genoeg geduurd.

iTrader
    0
    Mentioned
    18 Post(s)
    Verschil in Michigan is zoals verwacht verder aan 't groeien 30 000 stemmen voor Biden ondertussen. De meeste stemmen zijn nog te tellen in pro-Biden counties, en MIB (in de counties waar de cijfers vrij gegeven zijn 68% voor Biden)
    Vooral in Wayne County (76% stemmen geteld van de 731,553, op dit ogenblik +37 voor Biden) zou Biden nog wat verder moeten uitlopen.

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Kanye West heeft blijkbaar meer dan 60.000 stemmen. Meer hoef ik niet te weten, ik kan rustig gaan slapen.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    87 Post(s)
    Ik zie al welke kant dit opgaat, en op de man spelen hoort hier niet. Nu ook niet.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ugar Bekijk bericht
    Verschil in Michigan is zoals verwacht verder aan 't groeien 30 000 stemmen voor Biden ondertussen. De meeste stemmen zijn nog te tellen in pro-Biden counties, en MIB (in de counties waar de cijfers vrij gegeven zijn 68% voor Biden)
    Vooral in Wayne County (76% stemmen geteld van de 731,553, op dit ogenblik +37 voor Biden) zou Biden nog wat verder moeten uitlopen.
    Zicht op Pennsylvania? Daar zou 2.5-3 miljoen ballots zijn waarvan de helft geteld? Welke zijn daar al bij geteld? Of moeten die daar nog allemaal bij?
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

Regels voor berichten