[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik lees zo wat kritiek dat de Biden aanhangers nu aan het vieren zijn en zo Corona verspreiden.
    Als ik op verschillende zenders kijk en foto's zie, dan valt me toch dit op:
    - inderdaad veel volk op straat bij Biden stemmers, maar ongeveer allemaal mondmasker op. Niet altijd 1,5m afstand.
    - ook veel Trump stemmers op straat, echter bijna niemand met mondmasker op. Zeker geen 1,5m afstand.

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janusderoose Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben je ondertussen al klaar om toe te geven dat Clinton meer stemmen had dan Trump?
    Ik weet niet hoe het komt maar uw roep om forummembers dingen te laten toegeven (cfr gequote post , kay-gell en de leugenfactcheck) doet me vaak denken aan de strijdbijeenkomsten van de CCP onder Mao Zedong

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk bericht
    Ik lees zo wat kritiek dat de Biden aanhangers nu aan het vieren zijn en zo Corona verspreiden.
    Als ik op verschillende zenders kijk en foto's zie, dan valt me toch dit op:
    - inderdaad veel volk op straat bij Biden stemmers, maar ongeveer allemaal mondmasker op. Niet altijd 1,5m afstand.
    - ook veel Trump stemmers op straat, echter bijna niemand met mondmasker op. Zeker geen 1,5m afstand.
    Heb je wat linken van de kritiek? Mijn hoop in de media is hersteld!

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    39 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Het worden in ieder geval 4 saaiere jaren wat betreft nieuws uit de US
    Ik voorzie ook 4 saaie, lange jaren zonder al teveel verandering. Ik zie 'm nog wel terug gaan bij het klimaatakkoord van Parijs, maar echt massaal investeren in alternatieve energie zou hen duur opbreken. Ook zie ik hem maar weinig tegengas geven aan pakweg China, wat waarschijnlijk zal resulteren in jobverliezen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Pakt 47% stemmen op Trump en 53% op Biden. Waarvan een groot deel van die 53% anti-Trump stemmen zijn (foert). Hoeveel echt pro-Biden stemmers zijn er? Wat linkse hippies hier en daar en werklozen zeker.

Biden heeft een heel klein mandaat.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Ik voorzie ook 4 saaie, lange jaren zonder al teveel verandering. Ik zie 'm nog wel terug gaan bij het klimaatakkoord van Parijs, maar echt massaal investeren in alternatieve energie zou hen duur opbreken. Ook zie ik hem maar weinig tegengas geven aan pakweg China, wat waarschijnlijk zal resulteren in jobverliezen.
    Blijkbaar had de meerderheid nood aan 4 saaie jaren. Zegt ook al veel natuurlijk.

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    39 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht
    Pakt 47% stemmen op Trump en 53% op Biden. Waarvan een groot deel van die 53% anti-Trump stemmen zijn (foert). Hoeveel echt pro-Biden stemmers zijn er? Wat linkse hippies hier en daar en werklozen zeker.

Ik heb woensdag nog deelgenomen aan een telefonische conferentie georganiseerd door een grootbank met daarin de bespreking van de verkiezingsresultaten. De uitslag van de resultaten was toen nog niet bekend, maar hun belangrijkste observatie was ook dat de blauwe golf die de media had voorspeld niet tot stand was gekomen. Biden heeft de meeste stemmen, maar een heel groot deel van de Amerikanen staat nog pal achter Trump en zijn beleid van de voorbije vier jaar. Ik heb nu ook de indruk dat de media vooral tevreden zijn dat Trump niet gewonnen is, maar ik betwijfel of de gemiddelde persoon hier even content mee is.

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik ben benieuwd wat Kim AKA Rocketman gaat uitspoken nu hij niet meer onder de knoet van Trump ligt
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Ik heb woensdag nog deelgenomen aan een telefonische conferentie georganiseerd door een grootbank met daarin de bespreking van de verkiezingsresultaten. De uitslag van de resultaten was toen nog niet bekend, maar hun belangrijkste observatie was ook dat de blauwe golf die de media had voorspeld niet tot stand was gekomen. Biden heeft de meeste stemmen, maar een heel groot deel van de Amerikanen staat nog pal achter Trump en zijn beleid van de voorbije vier jaar. Ik heb nu ook de indruk dat de media vooral tevreden zijn dat Trump niet gewonnen is, maar ik betwijfel of de gemiddelde persoon hier even content mee is.
    Maar allez, hoeveel bullshit kan je zo nog komen vertellen? De "gemiddelde persoon" (en dan ga ik er even van uit dat je de Amerikanen bedoelt, wat je de voorbije 4 jaar ook zo graag deed bij het verdedigen van Trump) heeft Biden gestemd, klaar. Of dat nu pro Biden was of anti Trump maakt verder weinig uit. Het gaat voor zover ik weet over een paar miljoen stemmen meer voor Biden, dus dat is zo klaar als een klontje.

Verder veroorzaakt het tweepartijensysteem natuurlijk vanzelf een situatie waarin de overgrote meerderheid van de stemmen al vast ligt op voorhand afhankelijk van tot welke strekking je zelf altijd al hebt behoord.

In dat opzicht is het nog beschamender voor Trump dat het verschil zo duidelijk wordt. De hardcore republikeinen hebben voor hem gestemd omdat het niet in hen zou opkomen om ooit de andere kant te stemmen. De rest is voor Biden gegaan.

Trump heeft er een potje van gemaakt en is daarop serieus afgerekend. Hij is zeker ook de architect van zijn eigen ondergang geweest en nu hij verliest reageert hij nog erger dan een klein kind.
    8 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Maar allez, hoeveel bullshit kan je zo nog komen vertellen? De "gemiddelde persoon" (en dan ga ik er even van uit dat je de Amerikanen bedoelt, wat je de voorbije 4 jaar ook zo graag deed bij het verdedigen van Trump) heeft Biden gestemd, klaar. Of dat nu pro Biden was of anti Trump maakt verder weinig uit. Het gaat voor zover ik weet over een paar miljoen stemmen meer voor Biden, dus dat is zo klaar als een klontje.

Verder veroorzaakt het tweepartijensysteem natuurlijk vanzelf een situatie waarin de overgrote meerderheid van de stemmen al vast ligt op voorhand afhankelijk van tot welke strekking je zelf altijd al hebt behoord.

In dat opzicht is het nog beschamender voor Trump dat het verschil zo duidelijk wordt. De hardcore republikeinen hebben voor hem gestemd omdat het niet in hen zou opkomen om ooit de andere kant te stemmen. De rest is voor Biden gegaan.

Trump heeft er een potje van gemaakt en is daarop serieus afgerekend. Hij is zeker ook de architect van zijn eigen ondergang geweest en nu hij verliest reageert hij nog erger dan een klein kind.
    Er zijn nog altijd veel mensen die niet gestemd hebben ook , dus niet al de rest is naar Biden gegaan , Trump heeft uiteindelijk toch nog te weinig mensen kunnen lokken , deels door op te roepen enkel op election day te gaan stemmen imo. Het stemmen per post was een grote plus voor Biden net als Harris als running-mate hebben .
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {BK}Black Devil Bekijk bericht
    Er zijn nog altijd veel mensen die niet gestemd hebben ook , dus niet al de rest is naar Biden gegaan
    Gezien we enkel het raden hebben naar wat het stemgedrag zou zijn van degenen die niet gestemd hebben is dat een loos argument. Het zou ook flauw zijn als je je daarachter zou verstoppen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {BK}Black Devil Bekijk bericht
    Er zijn nog altijd veel mensen die niet gestemd hebben ook
    1 op 3 Amerikanen heeft niet gestemd.

Eddy Kannibaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biljart Bekijk bericht

Als je zo interviews ziet zijn de Biden stemmers precies vooral blij met hun niet-blanke, niet-mannelijke toekomstige vice-president en wordt er vooral verwacht/gehoopt dat Biden het niet al te lang zal trekken.

StevenFM's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Je leest hier nogal wat.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten