iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor de verdeelde VS mogen we blij zijn dat zo iemand niet gewonnen heeft maar wel een eerder verenigende mens als Biden.
    beetje verder gezocht. Crazy.. there is a list....
    https://www.independent.co.uk/news/w...-b1652462.html

Among those who replied to Ms Ocasio-Cortez’s tweet was Michael Simon, a former Obama administration official who cited the Trump Accountability Project.

“Yes, we are,” Mr Simon wrote. “Every Administration staffer, campaign staffer, bundler, lawyer who represented them – everyone.”
    In amerika komt het de eerste 10-20 jaar niet meer goed vrees ik.
    De harde retoriek van Trump en de rol van de media hebben een definitieve breuklijn geslaan vrees ik.

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Na zulke nipte overwinning?
    Land blijft hoe dan ook enorm verdeeld.
    Facebook zal nog meer censureren,een vreselijke tendens
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janusderoose Bekijk bericht
    Je zou hier toch eigenlijk bijna je broek afsteken.

5 minuten na de klinkende overwinning van Biden (in kiesmannen én popular vote), komen gasten hier:

- links posten naar Guiliani alsof die leugenaar nog iets betekent.
    - de overwinning minimaliseren want 'ik vind het alsnog nipt'
    - BLM antifa blabla
    - 'telt niet want sommigen stemden tegen Trump, niet voor Biden' (waarom zoveel mensen dan specifiek tegen Trump stemmen, lijkt tegelijkertijd echter niet door te dringen)

terwijl hun psychopatische president nog altijd vol in het oog van de wereld verder liegt en het vertrouwen in de democratie ondermijnt.
    Gij zijt toch een zaag met momenten se. En iedereen die niet 100% in uw gedoe mee gaat van alles toedichten wat ik niet gezegd hebt
    want ge moogt perfect zeggen dat 't over mij gaat.

Ik heb hier de voorbije dagen meer dan genoeg kritisch geweest op Trump en heb hier net nog gezegd dat we blij mogen zijn dat een eerder verenigend iemand gewonnen heeft voor een verdeelde natie.

En de stemmen die ik verdedigde hier waren nota bene die VOOR Biden. Ik zeg net dat een stem voor Biden evenveel waard is als de reden daarachter is dat ze alleen dient om tegen Trump te stemmen.

Enfin laatste keer dat ik op u extreem getinte reacties reageer die vaak enkel als doel hebben uw eigen wereldbeeld te bevestigen van mensen die niet 100% als u denken.

Het genootschap der erkenning van de platte aarde heeft een persconferentie gegeven dat ze niet akkoord gaan met de nobelprijswinnaar fysica.

WAAROM ZENDT DE VRT DAT NIET UIT?

Bias!!
    Thanks om te bevestigen wat ik al zei'
    #red9lives
    Niet opgeven mannen
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

StevenFM's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {BK}Black Devil Bekijk bericht
    Facebook zal nog meer censureren,een vreselijke tendens
    Nog meer? Facebook doet amper moeite om haar eigen regels te handhaven. Moest men strenger optreden tegen mensen die anderen opzetten tot haat of fake nieuws verspreiden, dat zou de hele social media ervaring al een stuk aangenamer maken. Facebook en Twitter hebben een significant aandeel in de opkomst van Trump, de polarisering van Amerika en de toename in populariteit van samenzweringstheorieen. Hoog tijd dat social media haar verantwoordelijkheid neemt, vind ik.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zit naaj is allemoal kalm!!!!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor de verdeelde VS mogen we blij zijn dat zo iemand niet gewonnen heeft maar wel een eerder verenigende mens als Biden.
    Als Biden als een softie gaat regeren komt er niks van. Republicans spelen het spel altijd smerig en democraten moeten altijd zogezegd verenigen? AOC heeft hier groot gelijk. Die Republikeinen draaien daar constant met de wind. Net zoals een maand geleden met de Supreme Court nominatie.
    gelieve niet te struikelen over mijn dt-fouten

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

phate_13's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Jamaar het is wel belangrijk om leugens ook een platform te geven. Anders doe je aan censuur.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Het is allemaal duidelijk een scam van de MSM. De enige echte winnaar en nieuwe president is Kanye West

iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Anne Hidalgo, burgermeester van Parijs: Welcome back America!

Alluderend uiteraard op het klimaat akkoord waar Biden de States weer gaat laten toe treden.

Ook Justin Trudeau en onze Alex hebben al felicitaties overgemaakt richting Biden.

iTrader
    0
    Mentioned
    18 Post(s)
    Staat daar nu meer volk als tijdens de inauguratie van Trump?

iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Het is allemaal duidelijk een scam van de MSM. De enige echte winnaar en nieuwe president is Kanye West
    Yeezy 2024!!!

iTrader
    0
    Mentioned
    18 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorisBlack Bekijk bericht
    Toch even aangeven dat Kayne West meer stemmen heeft gehaald als Ben Weyts in de laatste verkiezingen

* Ja ik besef dat er meer mensen op Weyts konden stemmen
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Dat merk ik gewoon niet.
    Kan je gewoon, voor de duidelijkheid, eens zeggen dat je nu ziet dat Trump een pathologisch leugenaar is? Maar dat je om 1 of andere inhoudelijke reden eerder voor Republikeinen bent.
    Want dan we agree to disagree, en dat is ok.

Dat was een reactie op AOC en dat is dus eerder omdat je AOC haat, wat je al meermaals laten blijken hebt.

Als dat andere wereldbeeld een platte aarde is, en die mensen beginnen politieke steun te krijgen? Wel ja, dan blijf ik daar gewoon tegen in gaan.

Gewoon voor de lol: ben je akkoord dat Trump 72% van de tijd liegt als president (check politifact), en dat hij nu opnieuw aan het liegen is en dus ondertussen als dessert de democratische legitimiteit ondermijnt?
    Het is perfect ok om ja te zeggen, en dat je hem daarna toch steunt.
    Opnieuw, dan we agree to disagree.

Mijn probleem is dat hier soms over fundamentele basisfeiten gedaan wordt alsof dat geen feiten zijn, maar een opinie.
    Zoals gezegd. Ik reageer niet meer op uw onzin.
    Lees m'n posts terug, ik ga uw werk niet doen.

En als op deze manier gepraat moet worden moet 't voor mij ook niet meer.

We zijn hier, meestal, allemaal volwassen mensen die op een normale manier kunnen discussiëren. Zelfs als we niet overal eye-to-eye zien, en gelukkig maar.

Ik denk dat ik hier de laatste dagen heel correct en volwassen op iedereen gereageerd heb. En het enige wat jij reageert op de minste tegenwind, is dat soort kinderlijke reacties en mij allerlei woorden in de mond legt die ik NOOIT gezegd heb.

En ja ik ben iemand die eerder pro-Trump zou te omschrijven zijn dan pro-Biden. Maar ik voel mij niet genoodzaakt om onverdedigbare zaken vqn Trump te verdedigen. Noch zit ik hier "rigged election" te roepen. En ik ben ook zeker niet te berouwd om de "tegenstander" te feliciteren of waar nodig mijn mening op bepaalde punten te veranderen als dat nodig is.

Gelukkig kunnen de meesten hier wel nog op een volwassen manier in discussie gaan.

#enddiscussion met u
    Laatst gewijzigd door kay-gell; 7 november 2020 om 21:14
    #red9lives
    Niet opgeven mannen
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten