Pagina 54 van 78 Eerste ... 44450515253545556575864 ... Laatste

Discussie: Regering De Croo I

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    34 Post(s)
    Amai VDB op het VTM nieuws.
    Weinig vertrouwen daarin se.

Krijgt daar voorgeschoteld dat we aan 3000 besmettingen per dag zitten.

"Goh ja we gaan niet de komende dagen iets doen. Gewoon handjes blijven wassen, maskertje aan, zo weinig mogelijk mensen zien,..."

Verder geen enkel antwoord waarin ne doordachte en uitgewerkte aanpak zit tegen corona.

En dan voormiddag op de RTL zeggen de contacten tot 3 te beperken en daar iets laten op VTM schoon rond de pot draaien als ze daarnaar vragen.

MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Calvo is niet mijn type politicus maar wel een gedreven en getalenteerd politicus.

Om dan zo gebroedermoord te worden door je voorzitter, dat moet echt zeer veel pijn doen. Ik weet niet of hij dat nog te boven komt. Hij zit helemaal gebroken in de zevende dag.
    Let us pray for all the fools that be

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniJeffrey Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Calvo is niet mijn type politicus maar wel een gedreven en getalenteerd politicus.

Om dan zo gebroedermoord te worden door je voorzitter, dat moet echt zeer veel pijn doen. Ik weet niet of hij dat nog te boven komt. Hij zit helemaal gebroken in de zevende dag.
    Hij zou beter zijn idee van een centrale of rechtse groene partij op te richten terug opsnorren en Almaci achter hem laten. Als hij bij Groen blijft, zit zijn carrière er zo goed als op zo lang Almaci daar rondloopt.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Hij zou beter zijn idee van een centrale of rechtse groene partij op te richten terug opsnorren en Almaci achter hem laten. Als hij bij Groen blijft, zit zijn carrière er zo goed als op zo lang Almaci daar rondloopt.
    Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat hij nu gewoon bij Groen zou blijven alsof er niks aan de hand is. Ook al komt bij politiek ook ideologie bij kijken, als uw werkgever u zo behandelt en aanpakt, dan trek je toch uw conclusies?

Ik begrijp dat de vgl met een normale werkgever niet helemaal opgaat, maar toch.

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Amai VDB op het VTM nieuws.
    Weinig vertrouwen daarin se.

Krijgt daar voorgeschoteld dat we aan 3000 besmettingen per dag zitten.

"Goh ja we gaan niet de komende dagen iets doen. Gewoon handjes blijven wassen, maskertje aan, zo weinig mogelijk mensen zien,..."

Verder geen enkel antwoord waarin ne doordachte en uitgewerkte aanpak zit tegen corona.

En dan voormiddag op de RTL zeggen de contacten tot 3 te beperken en daar iets laten op VTM schoon rond de pot draaien als ze daarnaar vragen.

Goh, ik verdedig niet graag politici, maar zo abnormaal is dat nu niet? Die man is een handvol dagen minister, dan kan je nog niet verwachten dat die een heel plan heeft klaar liggen. Ik veronderstel dat die nu vooral contacten legt en gesprekken voert. Ok, die tijd hebben we misschien niet., dat is waar.

Anderzijds zijn er ook nog enkele zaken lopende. Is die barometer nu al helemaal klaar bijvoorbeeld?
    Het heeft misschien ook weinig zin om nu vanalles te gaan omgooien.

Mensen gaan niet meer luisteren als je nu hard een bubbel van 3 oplegt (zoals VDB nu gewoon 'aanraad').

Denk dat het gewoon even afwachten is, wat er uit die barometer gaat komen.

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat hij nu gewoon bij Groen zou blijven alsof er niks aan de hand is. Ook al komt bij politiek ook ideologie bij kijken, als uw werkgever u zo behandelt en aanpakt, dan trek je toch uw conclusies?

Ik begrijp dat de vgl met een normale werkgever niet helemaal opgaat, maar toch.
    Calvo maakte die vergelijking zelf ook, dus ik vermoed dat hij momenteel op hetzelfde spoor zit. Hij zal ook wel weten dat als hij nu bij Groen blijft, dat hij voor de perceptie altijd de dweil van Almaci zal zijn.

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Calvo een getalenteerd politieker?

Vanaf dat die in debat gaat stellen ze hem 2 vragen en hij staat daar met zijn mond vol tanden (zie de bedrijfswagens debatten)

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Daar is hij vet mee nu.
    Story of his life hé, gelijk hebben en met lege handen achterblijven. Hoe zou dat toch maar komen???

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    20 Post(s)

²

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht

Ik had de uitspraak "ik ga dit weekend gebruiken om eens goed na te denken" op die manier geïnterpreteerd, dat hij die beslissing inderdaad overweegt.
    (https://www.gva.be/cnt/dmf20201001_9...-theo-francken)
    BlackOccult, not the woman we deserve but the woman we need. - @PolletPoulet
    SW-5777-0196-5984

t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind het maar heel hypocriet dat je dan achteraf al die politici hoort van dat is toch heel groots van calvo; hoe hij daar mee om ging, :handje klap:
    (met het gedachte van doe het aub niet omploffen want dat gaat ons heel slecht uitkomen)
    dat valt blijkbaar onder de nieuwe manier van politiek, propper met elkaar omgaan.
    Moest het nu bij hen zelf gebeuren dan was de wereld mss te klein.
    MyAnimeList
    Nintendo Network ID: kokorono

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Gedreven dat wel, getalenteerd zou ik hem niet noemen.
    Vooral jammer voor hem natuurlijk dat enkel hij aan de kant geschoven is. Ik ben van mening dat zowel hij als Almaci dezelfde stijl hebben en verantwoordelijk zijn voor de tegenvallende resultaten van Groen.
    in die zin had Almaci beter ook een stap opzij gezet...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Begrijp die heisa rond Calvo niet. Ik kan je zo een dozijn mede-collega's en kennissen opnoemen die elke dag 200% inzet geven en ook geen iota waardering krijgen of nog erger aan de kant geschoven worden. Mensen worden betaald voor hun werk, ook Calvo, enfin hoop ik toch voor hem.

Het is ronduit dom om iets anders te verwachten van de taak die je toebedeeld werd.

Heel eenvoudig, als je baas niets in je ziet verander van baas of in dit geval van partij.

Is dit hard? Uiteraard, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    39 Post(s)
    Neen, hij is onbekwaam als politicus en een heel gemakkelijk doelwit voor de oppositie om mee af te rekenen. Hem aan de kant schuiven is het meest verstandige wat Almaci kon doen. Als ik Calvo was zou ik de hele politiek ineens voor bekeken houden, dit is echt niet zijn ding.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t511413 Bekijk bericht
    dat valt blijkbaar onder de nieuwe manier van politiek, propper met elkaar omgaan.
    Dit heeft altijd deel uitgemaakt van politiek bedrijven, zal ook nooit veranderen. Als ik Conner Rouseau hoor praten herken ik een politicus die recht uit de 20e eeuw is getransponeerd. En inderdaad, het huidig electoraat heeft die nooit gekend en is dus nieuw. Je kan dit vergelijken met frigo's uit de jaren 60, stijl is ook weer trendy

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yo-Han Bekijk bericht
    NIETS? Op papier en wettelijk gezien niet, neen. Maar deontologisch? Als m'n de politiek zijn imago wil 'redden' zal m'n nog verdomd veel werk hebben in dit land. M'n kan stoppen met de hypocrisie en het backstabben om te beginnen misschien.
    Dus indien de volgende keer Labour in het VK heel veel stemmen wint, maar de conservatieven nog net de meerderheid behouden, zou het ook deontologisch fout zijn van de conservatieven om verder te regeren?
    De partijen die nu regeren hebben net zoals in dat geval een 'absolute' meerderheid, en kunnen dus perfect regeren.
    Groot / klein/ winnen / verliezen doet er niet toe. Iedere stem telt even zeer. Of die persoon nu op een verliezende of een winnende partij heeft gestemd. Je moet als regering 50% van het parlement achter je hebben.
    Laatst gewijzigd door ugar; 4 oktober 2020 om 17:49
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten