Pagina 48 van 49 Eerste ... 38444546474849 Laatste
    Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    17 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wilde keer niet altijd zo uit de hoogte doen als iemand iets wat gij gestudeerd hebt, niet duidelijk vindt? Ge kunt schuldig zijn en vrij onder voorwaarden ook ze. Als ge onschuldig zijt, zijde niet vrij onder voorwaarden.
    Schuld of onschuld wordt pas over beslist na een proces, niet ervoor. Dat is basisprincipe nummer één van ons rechtsysteem.
    Iemand op zijn ongelijk daarover wijzen is niet hetzelfde als uit de hoogte doen.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Als het gaat over de (gevaren van) de sociale digitale wereld hebben de meeste millenials geen ervaring of levenslessen te geven aan jongvolwassenen want dat tijdperk bestaat nog maar 12 jaar.

Met cursussen 'Mediawijsheid voor veertigers' valt volgens mij hopen geld te rapen. Die generatie is toch niet 100% mee met alle technologische vooruitgangen.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Schuld of onschuld wordt pas over beslist na een proces, niet ervoor. Dat is basisprincipe nummer één van ons rechtsysteem.
    Iemand op zijn ongelijk daarover wijzen is niet hetzelfde als uit de hoogte doen.
    Hij heeft alles opgebiecht en zijn werkwijze uitgelegd.

En laten we niet doen alsof jpv zijn post iets bijbracht.
    Didymus daarentegen kwam met een deftige uitleg om mij ongelijk te geven.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    100 Post(s)
    dan nog is hij niet veroordeeld. Dus kan hij niet in de gevangenis gehouden worden in dit geval.
    En laten we niet doen alsof jpv zijn post iets bijbracht.
    Voor anderen was de bedoeling van mijn post blijkbaar duidelijk.
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht

Voor anderen was de bedoeling van mijn post blijkbaar duidelijk.
    Iets duidelijk maken verscholen achter een scheve opmerking omdat iemand niet over uw kennis beschikt. Dat was inderdaad de bedoeling van uw post.

Stel u voor, ze kloppen bij u aan voor advies en ge antwoordt "dus gij weet dat niet?", was de boodschap dan ook duidelijk?

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    Ik vind het nog altijd ongeloofwaardig dat drie mannelijke BV's die allemaal ouder zijn dan 35 jaar door een en zelfde "Eveline" overtuigd zijn geraakt zich in volle glorie te tonen terwijl ze allerlei handelingen uitvoeren. Catfishing is meestal iets waar pubers en jongvolwassenen zich aan laten vangen die wat naïever in de wereld staan.
    Ik denk dat die zichzelf zo ongelooflijk graag zien en zichzelf zo ongelooflijk vinden dat ze elke realiteitszin kwijt zijn. WIJ ZIJN WEL DE ONAANTASTBARE BV'S HE
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    100 Post(s)
    Iets duidelijk maken verscholen achter een scheve opmerking omdat iemand niet over uw kennis beschikt. Dat was inderdaad de bedoeling van uw post.

Stel u voor, ze kloppen bij u aan voor advies en ge antwoordt "dus gij weet dat niet?", was de boodschap dan ook duidelijk?
    Jij wou geen advies, je gaf direct een oordeel over een verschil in behandeling zonder enige kennis van zaken. Mijn bedoeling van de post was dus niet om te schimpen met het feit dat je de kennis niet hebt, wel dat je zonder enige kennis te hebben direct een oordeel over 2 verschillende zaken geeft.
    “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan"
    Mij nodig? Tag me @JPV

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Wat ik mij nu wel afvraag, zou die dame van wie de foto's zijn gebruikt daar eigenlijk al op de hoogte van zijn? Lijkt me toch op zijn minst logisch dat ze haar hiervoor ook contacteren in kader van het onderzoek?

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Wat ik mij nu wel afvraag, zou die dame van wie de foto's zijn gebruikt daar eigenlijk al op de hoogte van zijn? Lijkt me toch op zijn minst logisch dat ze haar hiervoor ook contacteren in kader van het onderzoek?
    Dat waren, dacht ik, eveneens gelekte fotos van een australisch fotomodel.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Dikke pluim ook voor Politie, 3 bv's die meer waard zijn dan kinderen.

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Nu er bekentenissen zijn moeten we toch toegeven dat deze complottheorieen over een elitair BV whatsapp groepje niet juist waren.
    De betreffende BV's zijn gewoon geile venten die hun gezin in de steek lieten, niet meer of niet minder.

Een catfish spelen is bij mijn weten niet strafbaar. Buiten eventueel het portretrecht van een australisch model misbruiken, maar dat is niks buitensporigs de helft van internet staat vol gepikte foto's. Volgens de berichten die ik las hield hij die BV foto's voor zijn prive collectie en heeft zijn 'vriend' de foto's gelekt. Het onderzoek zal dus moeten uitwijzen of 'Eveline' in fout was of niet. Of hij die foto's zelf gelekt heeft naar zijn 'vriend'.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 10 oktober 2020 om 11:39

kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Nu er bekentenissen zijn moeten we toch toegeven dat deze complottheorieen over een elitair BV whatsapp groepje niet juist waren.
    De betreffende BV's zijn gewoon geile venten die hun gezin in de steek lieten, niet meer of niet minder.

Een catfish spelen is bij mijn weten niet strafbaar. Buiten eventueel het portretrecht van een australisch model misbruiken, maar dat is niks buitensporigs de helft van internet staat vol gepikte foto's. Volgens de berichten die ik las hield hij die BV foto's voor zijn prive collectie en heeft zijn 'vriend' de foto's gelekt. Het onderzoek zal dus moeten uitwijzen of 'Eveline' in fout was of niet. Of hij die foto's zelf gelekt heeft naar zijn 'vriend'.
    Gezin in de steek laten? Heb je moraalridderjuice gedronken ofzo.
    Mannen die geil waren en wat foto's deelden en daarmee misschien hun partner kwetsten.
    In de steek laten is weggaan en geen alimentatie betalen en doen alsof je familie niet bestaat.

Wat scheefpoepen is de norm in Vlaanderen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingjulie Bekijk bericht
    Gezin in de steek laten? Heb je moraalridderjuice gedronken ofzo.
    Mannen die geil waren en wat foto's deelden en daarmee misschien hun partner kwetsten.
    In de steek laten is weggaan en geen alimentatie betalen en doen alsof je familie niet bestaat.

Oei, kweetniet, maar dit wordt echt wel door veel mensen gewoon aanzien als overspel. Ik weet dat ik in dit geval niet meer zou moeten binnenkomen bij mijn vrouw. En ja, dan heb je zelf met je gedrag toch voor een breuk in je gezin gezorgd.

Niet in de steek laten in de letterlijke zin natuurlijk, maar toch.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingjulie Bekijk bericht
    Als je in een open relatie zit, dan heb je gelijk.
    Zit je echter in een monogame relatie dan is dit voor de meesten gewoon overspel en beschadig je hiermee de relatie, net zoals je deze even hard zou beschadigen als wanneer het echt was in plaats van een virtueel filmpje. Juist omdat de lijn klein is, indien den BV al bereid is om dit te doen, door zo zijne kop op hol te krijgen door wat naaktfilmpjes dan zie ik echt niet in hoe hij zich zou tegen houden wanneer die in vol ornaat voor hem zou liggen... en dan moet je u als de vrouw van zo'n BV wel eens de vraag stellen bij hoeveel heeft hij het effectief wel gedaan, rekening houdende dat er bij sommige toch wel wat jonge meisjes zijn die zich voor hen gooien omdat die BV is. Den Stan en peter al wat minder dan den Sean denk ik zo.

kingjulie's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Scheefpoepen is ook de norm voor gesloten relaties hoor. Wij zijn een zeer veroordelende cultuur...als het uitkomt.
    De meeste partners blijven ook bij de partner die vreemdging.

Het doet wel pijn. De maatschappij verwacht ook dat je de rol van het slachtoffer speelt als het gebeurd.
    Sean moet de rol van de dader spelen en zich uitvoerig verontschuldigen... tot de volgende keer.

Regels voor berichten