Pagina 25 van 49 Eerste ... 1521222324252627282935 ... Laatste
    Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maver!ck Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus als een vrouw zich als gigantisch kalf gedraagd mag ze verkracht worden? Of toch op zen minst gedeelde schuld.
    Met betrekking tot verkrachting werden beide standpunten reeds uitvoerig uiteengezet. Ik zie niet in waarom we daar constant op moeten terugkomen.

Ik vraag me af wat iemand die effectief verkracht is geweest trouwens denkt, mocht hij of zij deze discussie lezen en zien dat het wordt vergeleken met enkele BV's die foto's van hun geslachtsdelen hebben genomen en uit vrije wil met iemand anders hebben gedeeld.

Als je echt geen andere voorbeelden kunt bedenken, moet je je misschien eens afvragen of je eigenlijk wel een punt hebt?
    non plus ultra

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Precies of de rechtbank gaat daar iemand voor de bak in draaien. Wie gelooft dat nu nog .

Zeggen dat het je spijt en zij gaan zeggen nooit meer doen en zoveel euros boete (want de staatskas spijzen is belangrijker dan rechtvaardigheid) en je bent er vanaf. En dat is dan in het slechtste geval.

En die idioot van een vandeveire met zijn vermanend vingertje.

Wie denkt hij eigenlijk dat hij is om met zijn vingertje in de lucht te staan. (dan nog de vinger die in zijn gat zat).

An Lemmens is er ook zo 1 die altijd op de eerste rij staat om mensen op de vingers te tikken. (maar wel zelf dickpics deelt in haar verhaal).

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Crew edit: verboden zaken eruit gehaald, zie regels op blz 1
    Laatst gewijzigd door Hawk; 12 september 2020 om 16:30

Nessaja's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Jullie helden deden juridisch niks fout, maar als je iets stom doet moet je ook niet verschieten dat er mee gelachen wordt als het dan uitkomt, dit is geen ongeval he ze hebben zelf een domme actie gedaan. Om dan nu te doen alsof al diegene die ermee lachen een hoop perverten zijn die in de spiegel moeten gaan staan en zich moeten schamen is belachelijk.

Als je in goede tijden overal de populaire kan uithangen dan moet je er ook mee kunnen omgaan dat je in de spotlight staat voor iets wat minder plezant is want de enige reden waarom die foto’s zo “massaal”(ik ken eigenlijk niemand die ze effectief gezien heeft en heb ze zelf ook niet gezien) gedeeld worden is omdat ze anders ook met hun kop in de boekskes/podium/tv staan om hun hond, baby of nieuwste lief te laten zien.
    De sexting foto’s van Jeroen van bakkerij Lauwers in Poelkapelle zijn een pak minder interessant en DAT is de hypocrisie waar veel mensen op reageren, als het van een vlaamse held is komt child focus langs, extra journaals, afdreigingen met dwangsommen naar telecomoperatoren en verspreiders van de beelden... stop toch met die zever, uiteraard mag je dat niet verspreiden en is dat strafbaar maar niet meer of minder dan bij een niet BV

Ik hoop dat iedereen die vind dat dit niet mag verspreid worden en ze toch via via te zien heeft gekregen met dat bericht naar de politie stapt en die persoon van wie hij ze kreeg aangeeft, blijkbaar zijn er enkele op het forum die ze hebben, zelfs van andere leden dus de mods kunnen dit ook traceren in de pm inboxen en ik hoop dat zij dan ook actief meewerken hieraan. They talk the talk now they have the chance to walk the walk.

https://www.hln.be/showbizz/tv/peter...spel~ab88a3d7/

We kunnen er alleen maar van leren
    A government big enough to give you everything that you want, is big enough to take away everything that you have - Thomas Jefferson
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maver!ck Bekijk bericht
    Ok dus OPNIEUW juridisch is een slachtoffer van verkrachting nooit medeschuldig.

Maar kan dom en naïef gedrag van haar kant haar wel medeschuldig maken voor u?
    Indien niet.
    Waarom maakt dom en naïef gedrag u medeschuldig aan illegale verspreiding van privé beelden?
    Zie mijn uitleg in 1 van de vorige posts. Daar staat het perfect duidelijk en dit voor beide voorbeelden. Op geen enkel moment spreek ik daar over JURIDISCH schuldig of medeschuldig.
    Juist omdat ik geen jurist ben ga ik mij daar niet over uitspreken.

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    Met betrekking tot verkrachting werden beide standpunten reeds uitvoerig uiteengezet. Ik zie niet in waarom we daar constant op moeten terugkomen.

Ik vraag me af wat iemand die effectief verkracht is geweest trouwens denkt, mocht hij of zij deze discussie lezen en zien dat het wordt vergeleken met enkele BV's die foto's van hun geslachtsdelen hebben genomen en uit vrije wil met iemand anders hebben gedeeld.

Als je echt geen andere voorbeelden kunt bedenken, moet je je misschien eens afvragen of je eigenlijk wel een punt hebt?
    Aangezien ik nog geen enkel deftig tegenargument ben tegengekomen denk ik van wel.

In ieder tegenvoorbeeld komen jullie af met een partij die iets fout doet en dan een tegenreactie krijgt.

Alleen deden de bv's niets fout.

Zij hebben als volwassenen in een privé gesprek privé dingen gedeeld met een andere volwassene.

Daar is NIETS mis mee of fout aan.

Is het slim om u bekende kop op die foto te zetten? Nee ik zou het anders aanpakken. Maar dat maakt u toch niet medeschuldig?

Zijn in dat opzicht alle domme en naïeve mensen eig mensen die mogen slachtoffer worden van crimineel gedrag?

Als de prooi maar makkelijk en dom genoeg is is het ok?

Wat is jullie punt eig?

Want ik zag nog niet 1 goeie vergelijking.

Die bv's hebben de andere persoon niets aangedaan, dus waarom zou dit dan een 'boontje komt om zijn loontje zijn'?

Dat snap ik niet.

Wat deden deze bv's fout dat hen gedeelde schuld kan aangerekend worden? Dom zijn? Naïef zijn?

Maar als ik dom en naïef plots bij een ander seksueel misdrijf plaats is dat plots van de pot gerukt.

Dus dom en naïef zijn maakt u medeschuldig tenzij de misdaad echt erg is dan niet meer?

Als je u redenering moet aanpassen naargelang het misdrijf ligt de fout mss wel bij uw redenering.

Als jij morgen u auto in een rare buurt zet en de volgende dag is de ruit stuk dan is dat uw eigen schuld? Ja nogal dom om hem daar te zetten?

Zijn al die mensen die hun auto laten staan in Brussel medeschuldig als die tijden rellen in brand wordt gestoken?

Aja tis in Brussel je weet dat dat daar kan gebeuren.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Grappig na de zwarten pieten discussie hebben we nu ook de witte pieten discussie

Take it like a man, dat is wat ik over deze 3 heren denk, voor de rest voel ik 0,0 verantwoordelijkheid voor wat hun overkomen is.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Grappig na de zwarten pieten discussie hebben we nu ook de witte pieten discussie

Take it like a man, dat is wat ik over deze 3 heren denk, voor de rest voel ik 0,0 verantwoordelijkheid voor wat hun overkomen is.
    Er is ook geen reden om u verantwoordelijk te voelen.
    Tenzij je natuurlijk actief de beelden helpt verspreiden.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Wat dan nog als het een catfish is.. Maakt het zelfs alleen maar erger in het geval van Stan van samang. Op tv zich voordoen als de perfecte huisvader maar dan zijn fluit zitten tonen aan een andere vrouw en wat nog allemaal.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
    Idd, het zijn allemaal mannen met een gezin, vrouw / kinderen, als ze single waren zou ik nog ergens denken van ja, dit zou kunnen gebeuren.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Idd, het zijn allemaal mannen met een gezin, vrouw / kinderen, als ze single waren zou ik nog ergens denken van ja, dit zou kunnen gebeuren.
    Daar kan ik wel in volgen voor die partners moet dat wel erg zijn.

Maar ik betwijfel of die zich gesterkt voelen door het feit dat iedereen die foto's vrij zit rond te delen en hun privé openbaar maakt.

Het is al erg dat uw partner dat doet maar dat iedereen dat weet maakt dat waarschijnlijk niet leuker. Anders kan je nog zelf kiezen of je dat aan familie vrienden verteld.

Nu hebben anderen die keuze voor hun gemaakt.
    En voor die kinderen zal dat ook erg leuk zijn...

Dat is ook 1 van de redenen waarom ik het originele verhaal altijd zo verdacht vond.
    Dat je uw man wil straffen, tot daar aan toe. Maar dat je dat uw eigen kinderen zou aandoen dat die daar de komende jaren altijd mee geconfronteerd zullen worden lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
    Laatst gewijzigd door Maver!ck; 12 september 2020 om 18:41

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    je denkt dat ze hun partner bedrogen.
    Ze hebben dat zelf gezegd eh. Hoe het voor spanningen en problemen binnen het gezin zorgt.

Je doet veel projectie hier lijkt me.
    *** Also sprach Zarathustra ***

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nessaja Bekijk bericht
    Jullie helden deden juridisch niks fout, maar als je iets stom doet moet je ook niet verschieten dat er mee gelachen wordt als het dan uitkomt, dit is geen ongeval he ze hebben zelf een domme actie gedaan. Om dan nu te doen alsof al diegene die ermee lachen een hoop perverten zijn die in de spiegel moeten gaan staan en zich moeten schamen is belachelijk.

Als je in goede tijden overal de populaire kan uithangen dan moet je er ook mee kunnen omgaan dat je in de spotlight staat voor iets wat minder plezant is want de enige reden waarom die foto’s zo “massaal”(ik ken eigenlijk niemand die ze effectief gezien heeft en heb ze zelf ook niet gezien) gedeeld worden is omdat ze anders ook met hun kop in de boekskes/podium/tv staan om hun hond, baby of nieuwste lief te laten zien.
    De sexting foto’s van Jeroen van bakkerij Lauwers in Poelkapelle zijn een pak minder interessant en DAT is de hypocrisie waar veel mensen op reageren, als het van een vlaamse held is komt child focus langs, extra journaals, afdreigingen met dwangsommen naar telecomoperatoren en verspreiders van de beelden... stop toch met die zever, uiteraard mag je dat niet verspreiden en is dat strafbaar maar niet meer of minder dan bij een niet BV

Ik hoop dat iedereen die vind dat dit niet mag verspreid worden en ze toch via via te zien heeft gekregen met dat bericht naar de politie stapt en die persoon van wie hij ze kreeg aangeeft, blijkbaar zijn er enkele op het forum die ze hebben, zelfs van andere leden dus de mods kunnen dit ook traceren in de pm inboxen en ik hoop dat zij dan ook actief meewerken hieraan. They talk the talk now they have the chance to walk the walk.

https://www.hln.be/showbizz/tv/peter...spel~ab88a3d7/

We kunnen er alleen maar van leren
    Het moge duidelijk zijn dat jij ze niet gezien hebt. Het gaat over filmpjes waarin schunnige gebaren en handelingen gedaan worden.

En dat laatste, mensen geen aangeven. Doe toch even normaal zeg... Hoe naïef kan je wel niet zijn.
    Waarom dat artikel van PVDV als slimste mens relevant is dat snap ik ook helemaal niet.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Het moge duidelijk zijn dat jij ze niet gezien hebt. Het gaat over filmpjes waarin schunnige gebaren en handelingen gedaan worden.
    Staat er ergens eigenlijk een overzicht van wat er effectief te zien was van handelingen ed.? Absoluut geen interesse in het te zien maar uit interesse wil ik wel weten waar die gasten mee wegkomen (als het effectief schunnig was). In de media wordt het louter gepresenteerd als naaktfoto's en masturbatiefilmkes, en daar moeten ze toch echt geen spel van maken. En dan gaan ze u toch ook geen "vetzakske" noemen...

De take van Dennis Black Magic is wel op zijn minst interessant te noemen. Het meest pijnlijke lijkt me dat het productiehuis dat de heren de hand boven het hoofd houdt lijkt te denken dat het niet vermelden ervan de boel wel zal doen overwaaien. XD
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 12 september 2020 om 19:19
    "Ignis aurum probat"

Nessaja's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht

En dat laatste, mensen geen aangeven. Doe toch even normaal zeg... Hoe naïef kan je wel niet zijn.
    Waarom dat artikel van PVDV als slimste mens relevant is dat snap ik ook helemaal niet.
    1) Ik heb ze niet gezien nee, andere mannen hun flosj interesseert mij niet. Zoals ik al zei, niemand die ik ken heeft ze ontvangen of gezien.
    2) Mensen die hier de moraalridder komen spelen en de "verspreiders" verwijten perverten en weet ik wat nog allemaal te zijn die strafbare feiten plegen zouden die lijn ook moeten doortrekken, als ze menen getuige zijn van zulke praktijken moeten ze dat aangeven bij de politie anders zeg je beter niets. Als het zich verspreidt via whatsapp/fora dan weet je perfect wie ze post.
    3) De link is ludiek bedoeld, de slimste mens die dan zo'n "dom" ding doet, sorry als je de ironie niet ziet, ik vond het grappig.
    A government big enough to give you everything that you want, is big enough to take away everything that you have - Thomas Jefferson

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nessaja Bekijk bericht
    1) Ik heb ze niet gezien nee, andere mannen hun flosj interesseert mij niet. Zoals ik al zei, niemand die ik ken heeft ze ontvangen of gezien.
    2) Mensen die hier de moraalridder komen spelen en de "verspreiders" verwijten perverten en weet ik wat nog allemaal te zijn die strafbare feiten plegen zouden die lijn ook moeten doortrekken, als ze menen getuige zijn van zulke praktijken moeten ze dat aangeven bij de politie anders zeg je beter niets. Als het zich verspreidt via whatsapp/fora dan weet je perfect wie ze post.
    3) De link is ludiek bedoeld, de slimste mens die dan zo'n "dom" ding doet, sorry als je de ironie niet ziet, ik vond het grappig.
    Goh er zit toch een ironie aan de mensen die de filmpjes gemaakt hebben perverten noemen maar wel zelf de filmpjes bekijken en delen.
    Persoonlijk vind ik dat alles eig niet pervers. Voyeurisme enz zijn eig best normale seksuele driften. Vind pervers nogal negatief. Wij zijn samen met de bonobo's de meest seksuele primaten.

Dat het achter de rug van hun vrouw gebeurd is dan wel weer spijtig. Maarja hoe vaak zou dat niet gebeuren?

Het doet me bijna wat denken aan de SM rechter.
    Iemand pervers die moest aangepakt worden. Terwijl dat natuurlijk zijn eigen zaak is en zolang alles met wederzijdse toestemming gebeurd. I don't care.
    De verspreiding was spijtig genoeg niet met wederzijdse toestemming.

Maar dat is mss ook de reden waarom ze zo populair zijn.
    Kijk die bv doet dat wat een pervert he! Ik doe dat niet.

Maar laten we eerlijk zijn, ik denk dat de meeste mensen wel wat seksuele driften hebben en waarvan sommigen afwijken van de 'norm'. Masturberen Enzo dan nog op camera en met vuile praat! Ieuw zeg. Wie doet dat nu?

Mss hebben sommigen dit nodig om zich toch normaal en 'beter' te voelen.

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Iets kan niet pervers zijn omdat het een sexuele drift is en we een sexuele primaat zoals zijn? Smijt dan alle morele waarden maar overboord.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

Regels voor berichten