Pagina 1 van 76 123451151 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)

Vechtpartijen Kust & Politiegeweld

Ik vraag me af of dit nu ook politiegeweld zal zijn?

https://www.hln.be/in-de-buurt/blank...king~a5308585/

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door nestorius; 9 augustus 2020 om 16:28

iTrader
    57 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven

Neen jong gewoon Brusselse ketjes.

Gastjes krijgen gratis treintickets van de lokale OCMW's ( door u betaald ) om hun frustraties ergens anders te gaan uiten. Vroeger kwamen ze naar de provinciale zwembaden ( Wetteren was paar jaar geleden iedere dag prijs ) maar daar mogen ze niet meer binnen.

Crew edit: onaangepast taalgebruik.
    Laatst gewijzigd door Hawk; 8 augustus 2020 om 22:50

iTrader
    57 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Joepie de gewone werkende mens die morgen verkoeling zoekt is eraan voor de moeite.

Blankenberge zondag afgesloten voor dagjestoeristen
    De stad Blankenberge zal morgen afgesloten zijn voor dagjestoeristen. Dat meldt de stad in een persbericht. De aanleiding voor deze drastische beslissing is een massale vechtpartij op het strand.
    “Onze stad heeft een time-out nodig", zegt de burgemeester. "Dat betekent dat we dagjestoeristen morgen, zondag 9 augustus, zo veel mogelijk willen weren uit Blankenberge. Enkel inwoners, tweedeverblijvers, de meerdaagse verblijfstoeristen en mensen die werken in onze stad zullen worden toegelaten. Politiecontroleposten zullen worden opgesteld langs de invalswegen. Wie dus in Blankenberge toekomt zal dus een geldige reden moeten hebben om toegang tot de stad te krijgen. Met deze maatregel proberen we de rust te laten weerkeren”.

Laatst gewijzigd door Hawk; 8 augustus 2020 om 22:50

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LOBO0901 Bekijk bericht
    tekst.
    Gelieve geen commentaar te posten die ingaat tegen de regels van dit subforum.

Mocht je je afvragen wat de regels zijn, verwijs ik je graag naar --> https://www.9lives.be/forum/politiek...04-2016-a.html
    non plus ultra
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Joepie de gewone werkende mens die morgen verkoeling zoekt is eraan voor de moeite.

De stad Blankenberge zal morgen afgesloten zijn voor dagjestoeristen. Dat meldt de stad in een persbericht. De aanleiding voor deze drastische beslissing is een massale vechtpartij op het strand.
    “Onze stad heeft een time-out nodig", zegt de burgemeester. "Dat betekent dat we dagjestoeristen morgen, zondag 9 augustus, zo veel mogelijk willen weren uit Blankenberge. Enkel inwoners, tweedeverblijvers, de meerdaagse verblijfstoeristen en mensen die werken in onze stad zullen worden toegelaten. Politiecontroleposten zullen worden opgesteld langs de invalswegen. Wie dus in Blankenberge toekomt zal dus een geldige reden moeten hebben om toegang tot de stad te krijgen. Met deze maatregel proberen we de rust te laten weerkeren”.
    Echt nieuw is dat toch niet ik ben niet meer naar de Belgische kust gegaan sinds 2011. 3 jaar na elkaar ging ik af en toe met mijn vriendin en letterlijk altijd hetzelfde liedje. (Behalve in herfst)

Franstalige jongeren, vaak in groepjes en van allochtone afkomst die u en u vriendin komen lastig vallen.

Hetzelfde geld voor openbare zwembaden en provinciedomeinen.

En ik kan niet de enige zijn. Want als je die beelden bekijkt lijkt het wel of dat de enigen zijn die nog naar het strand gaan.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik durf het bijna niet zeggen maar... de politie moet hier veel kordater optreden.

Die groepen zijn het gewoon geworden om de politie wat uit te dagen en geen enkel gevolg daarvan te ondervinden.

Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heel België wordt gestraft omdat de politie een paar snotneuzen niet de baas kan. Waarom kan de politie hen niet te baas? omdat we in een straffeloze maatschappij leven gecreëerd door de bende lafbekken die nu beslissen dat wij niet naar de kust mogen. Trouwens niet alleen vechtpartijen in Blankenberge, ook in Knokke en op de treinen.
    Hou de toiletten rein, dan blijft het voor nakomers ook fijn. - Josianne de wc-madam

Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janusderoose Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet zeggen maar... de politie moet hier veel kordater optreden.

Die groepen zijn het gewoon geworden om de politie wat uit te dagen en geen enkel gevolg daarvan te ondervinden.
    Wat kan de politie doen? Dat zijn mensen met een job he die hebben iets te verliezen.
    Haalt daar 1 jongere zijn gsm uit en verknipt hij de beelden en je krijgt dit topic.

En wat hebben die jongeren te verliezen? Niets, ofwel doen ze hun goesting en winnen ze tegen de maatschappij, en posten ze trots hun filmpjes. Of ze worden opgepakt om erna meteen vrijgelaten te worden en exact hetzelfde te doen.

Een agent kan dat niet doen, je kan u job verliezen. Je hebt dan mss nog een lening enz...

Deze jongeren zijn baas overal waar ze komen en ze weten dat. Er zijn genoeg gasten die om God weet welke reden deze gasten blijven met hand en tand verdedigen.
    De meesten die opgepakt zijn hebben een strafblad, en ze zijn gekend voor gelijkaardige feiten. Maar blijkbaar knn we daar weinig aan doen.

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heel ons rechtsysteem is gewoon veel te zwak. Straffeloosheid heerst ,daar moet dringend iets aan gedaan worden.
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht

Dat is toch een heel andere situatie, hier worden de agenten aangevallen en verdedigen ze zich op een deftige manier. Ze hadden zelfs gerust wat harder mogen en kunnen terugslaan.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)

Schandalig dat de gewone dagjestoerist hiervoor afgestraft word, terwijl die mensen hier helemaal niks aan kunnen doen.

Hopelijk gaat dit niet voor drukteproblemen in andere kuststeden zorgen, want als er daar dan iets misloopt door de extra drukte, dan heeft de burgemeester van Blankenberge dat op haar geweten.

iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Hopelijk gaat dit niet voor drukteproblemen in andere kuststeden zorgen, want als er daar dan iets misloopt door de extra drukte, dan heeft de burgemeester van Blankenberge dat op haar geweten.
    Andere kuststeden en alle dagjestoeristen kennen de maatregel van Blankenberge en zijn vrij zelf ook passende maatregelen te nemen.
    Als er iets gebeurt door de drukte, dan hebben vooral de dagjestoeristen dat op hun geweten.

M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Ook in knokke zijn er blijkbaar vechtpartijen geweest.
    https://m.hln.be/in-de-buurt/knokke-...rand~a9a949f8/

Deuren gaan dicht voor dagjestoerisme in beide kuststeden, exact wat de kusthoreca na de corona lockdown nodig had ....

Blijkbaar is versterking van Brugse politie ingeschakeld. Misschien moet de Brusselse politie mee afzakken aangezien het hun vaste klanten zijn en zij meer ervaring hebben met hun doelpubliek.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M°°nblade Bekijk bericht
    Ook in knokke zijn er blijkbaar vechtpartijen geweest. Deuren toe voor dagjestoerisme, exact wat de kusthoreca na de corona lockdown nodig had ....
    De multicul, wat een zegen is het toch.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maver!ck Bekijk bericht
    Wat kan de politie doen? Dat zijn mensen met een job he die hebben iets te verliezen.
    Haalt daar 1 jongere zijn gsm uit en verknipt hij de beelden en je krijgt dit topic.
    Haha komaan, beetje ernstig blijven he. Ik zie echt geen enkele manier hoe je dit kan knippen waardoor het zou lijken dat de politie in fout is.

Tags for this Thread

Regels voor berichten