Pagina 27 van 76 Eerste ... 1723242526272829303137 ... Laatste
    desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Hebt ge mijn betoog eigenlijk gelezen? Ik vind absoluut dat het gerecht strenger en kordater moet straffen, met effectieve uitvoering van de opgelegde straffen.
    Maar de eerste stap naar misdaadbestrijding is voorkomen dat het gebeurt. Criminelen moeten schrik hebben van de ordediensten, niet omgekeerd. Zelfs als justitie strenger gaat optreden, dat is niet genoeg hoor. Die mocromaffia-gasten zitten daar heus niet mee in om even "tijd te doen". Das goed voor de street cred en de tijd dat ze vast zitten loopt hun handeltje gewoon verder. Een van de voordelen van een criminele organisatie/bende. Die gaan daar gewoon weer een paar maand cipierke-pest doen en om de vijf voet hun Progress Lawyers Network Pro Deo maatschappijverkloter roepen om zoveel mogelijk dwars te liggen.
    Maar als ze door hebben dat elke keer dat ze te ver gaan ze zo een hard pak rammel krijgen dat ze de komende tien weken met hun handjes geen coke meer kunnen versnijden, het zal rap veel minder zijn. Met wat chance verkassen ze gewoon naar een ander land waar ze wel nog altijd soft zijn.
    Die aanpak werkte prima voor de ABT, die kan nu terug werken.

iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prodigy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    "koekeloeren", om dan vervolgens een kleine zelfstandige haar zaak te gaan plunderen. Zou je dit dan ook doen? Je zit dit krapeul zowaar te verdedigen.

"In alle chaos graaiden de amokmakers kledij mee vanuit de winkel. Dat is duidelijk te zien op een filmpje dat viraal ging, maar ondertussen gewist werd. "

Maar volgens JPV is dat allemaal onzin en bestaan dat soort videos gewoon niet.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Kijkend naar de straffen in Amerika denk ik dat strenger straffen niet veel gaat oplossen.

Het jarenlang pamper beleid moet gewoon stoppen en de dingen benoemen zoals ze zijn, miss ook eens beginnen met de ouders van zulk uitschot verantwoordelijk te stellen voor de daden van hun lieverdjes.

iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Lol.. Geloof jij dat nu echt zelf? Of doe je het om reacties uit te lokken?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Check de beelden, wat geloof ik echt? Zie de beelden. De politie staat daar te praten met wat gespuis terwijl er in de verste verte nergens iets noemenswaardig te zien is behalve wat gespuis dat rondhangt en gespuis dat een driftige vent met losse armen aan het tegenhouden is. Vervolgens escaleert de hele boel zodra de flik iemand recht op zijn gezicht slaat die niemand bedreigde. Vervolgens zijn er 2 blanken van de burgerpolitie die wildeweg overal op beginnen motten waarna alles ontploft, ik durf wedden dat ze die niet gearresteerd hebben.

Wat reacties uitlokken? Ik constateer alleen. Check de beelden.

Ik zeg niet dat die gasten daar niks verkeerd doen, maar de politie weet duidelijk niet hoe om te gaan met een situatie.

iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Hebt ge mijn betoog eigenlijk gelezen? Ik vind absoluut dat het gerecht strenger en kordater moet straffen, met effectieve uitvoering van de opgelegde straffen.
    Maar de eerste stap naar misdaadbestrijding is voorkomen dat het gebeurt. Criminelen moeten schrik hebben van de ordediensten, niet omgekeerd. Zelfs als justitie strenger gaat optreden, dat is niet genoeg hoor. Die mocromaffia-gasten zitten daar heus niet mee in om even "tijd te doen". Das goed voor de street cred en de tijd dat ze vast zitten loopt hun handeltje gewoon verder. Een van de voordelen van een criminele organisatie/bende. Die gaan daar gewoon weer een paar maand cipierke-pest doen en om de vijf voet hun Progress Lawyers Network Pro Deo maatschappijverkloter roepen om zoveel mogelijk dwars te liggen.
    Maar als ze door hebben dat elke keer dat ze te ver gaan ze zo een hard pak rammel krijgen dat ze de komende tien weken met hun handjes geen coke meer kunnen versnijden, het zal rap veel minder zijn. Met wat chance verkassen ze gewoon naar een ander land waar ze wel nog altijd soft zijn.
    Er was nochtans een zeer grote gevaarlijke bende tijdens het bestaan van de rijkswacht, waar deze petjesdieven nog geen puntje aan mogen zuigen, en die niet veel rammel gekregen hebben van de ABT hoor. O wacht.

iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    "Check de beelden". Dé hype van de moderne tijd. Alleman filmt maar wat met zijn gsm en enkel wat hun goed uitkomt wordt openbaar gemaakt.
    "de beelden" tonen een zeer kleine uitvergroting van een kort moment. Al wat er vooraf aan gaat of er na gebeurt, dat is niet relevant.
    Dat die burgerpolitie blank is heeft er ook weinig mee te zien, nu insinueert ge dat moesten dat een chinees en een indier geweest zijn dat ze sowieso niet zouden geslagen hebben.

iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Er was nochtans een zeer grote gevaarlijke bende tijdens het bestaan van de rijkswacht, waar deze petjesdieven nog wat van kunnen leren, en die niet veel rammel gekregen hebben van de ABT hoor. O wacht.

Ja want de misdaden van De Bende Van Nijvel, een onopgeloste reeks aanslagen die van voor tot achter werden beschermd door de politiek, doen uiteraard al het werk teniet van een klein korps van 100 man dat zich specifiek bezig hield met bendecriminaliteit in Brussel.

iTrader
    0
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ja want de misdaden van De Bende Van Nijvel, een onopgeloste reeks aanslagen die van voor tot achter werden beschermd door de politiek, doen uiteraard al het werk teniet van een klein korps van 100 man dat zich specifiek bezig hield met bendecriminaliteit in Brussel.
    De bende van Nijvel en het woord aggressieve rechtse rijkswacht past toch in dezelfde zin?

Wat gaan die in Blankenberge doen dan? Is dat klein korps van 100 man in Brussel de oplossing voor het probleem in Blankenberge?
    Het is gemakkelijk gezegd over bendes te spreken van 40 jaar geleden, alsof Brussel toen hetzelfde was als nu qua bevolking.

iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Maar waar ga je de grens dan trekken. Imo kan die agent niet op voorhand weten of hij een mocromaffia lid voor zicht heeft of een onschuldige kennis van een lid die meegereisd is naar zee en daar dan per toeval opeens midden in de gevechten staat. Dan gaan we die ook maar ineen kloppen want hij zit bij de groep natuurlijk? Ik ben geen tegenstander van harder optreden tegen crapuul hoor maar men moet dan ook wel oppassen dat men geen onschuldigen gaat meesleuren in dat ganse verhaal. En dat is volgens mij iets wat we moeilijk gaan kunnen vermijden als we iedere keer bottinekes gaan laten optreden. Dat hebben we in het verleden gezien met Jonathan Jacob.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Check de beelden, wat geloof ik echt? Zie de beelden. De politie staat daar te praten met wat gespuis terwijl er in de verste verte nergens iets noemenswaardig te zien is behalve wat gespuis dat rondhangt en gespuis dat een driftige vent met losse armen aan het tegenhouden is. Vervolgens escaleert de hele boel zodra de flik iemand recht op zijn gezicht slaat die niemand bedreigde. Vervolgens zijn er 2 blanken van de burgerpolitie die wildeweg overal op beginnen motten waarna alles ontploft, ik durf wedden dat ze die niet gearresteerd hebben.

Ik zeg niet dat die gasten daar niks verkeerd doen, maar de politie weet duidelijk niet hoe om te gaan met een situatie.
    Ja, ze waren waarschijnlijk aan het praten over hoe goed het weer was de laatste dagen.

Jij zegt koekeloeren als ramptoerist. De ramptoeristen stonden op de dijk handje klap te doen, maar niet op de eerste rij op 20cm van de politie met een mondmasker die aan zijn kin hangt en wetende dat ze dan nog uit een corona broeihaard komen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Wat gaan die in Blankenberge doen dan?

De bende van Nijvel en het woord aggressieve rechtse rijkswacht past toch in dezelfde zin?
    Naar zee gaan? Wat gaan Brusselse bendes doen in Blankenberge? De vraag stellen is ze beantwoorden he.

Mr.Fingers's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Kijkend naar de straffen in Amerika denk ik dat strenger straffen niet veel gaat oplossen.
    Dàt ligt natuurlijk ook voor een deel aan dat het gevangenissysteem daar (grotendeels) geprivatiseerd is, en dus "for profit" draait. Die gevangenissen moeten dus vol steken, want anders brengt het niet genoeg op.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Dàt ligt natuurlijk ook voor een deel aan dat het gevangenissysteem daar (grotendeels) geprivatiseerd is, en dus "for profit" draait. Die gevangenissen moeten dus vol steken, want anders brengt het niet genoeg op.
    De Three strikes-wetgeving waardoor je bv door 1 joint 10 jaar bak kan krijgen of voor een beetje wiet op zak 4 jaar in voorhechtenis kan zitten heeft dat het cannabis gebruik verminderd in de staten waar dit nog steeds strafbaar is?

Zwaardere straffen zal voor jan modaal helpen maar niet voor zulk kansloos uitschot wat je zaterdag hebt bezig gezien.

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Dus gij vindt niet dat men strenger moet straffen maar dat de politie gewoon wat mot moet gaan uitdelen?
    Ik vind dat inderdaad , het is de kortere weg . Tegen dat justitie / gerecht zijn werk deftig doet , zullen er nog veel bendes moeten komen . Het is tijd voor een andere aanpak. Zoals hierboven gezegd , het is de bedoeling dat bendes schrik hebben van de politie en niet omgekeerd.

Een hardere aanpak van ordediensten als laatste middel om de straffeloosheid aan te pakken. Klinkt niet leuk maar is wel de realiteit. De tijd van dialoog is voorbij.

Een foute actie van een agent moet de rollen niet omdraaien , en de bendes als slachtoffer behandelen. De bendes zijn de oorzaak van de problemen in de eerste plaats , niet de politie.
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Als je met 50 man (bubbel van 5) staat te zuipen op een strand waar je niet mag zitten , vervolgens boel zoekt met barpersoneel , heb je mij inziens al zodanig veel overtredingen begaan dat het niet uitmaakt wie nu precies de boel laat escaleren. Het is de bedoeling dat die bende van dat strand is .
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil

Tags for this Thread

Regels voor berichten