Pagina 17 van 76 Eerste ... 71314151617181920212767 ... Laatste
    Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kan er iemand dat dik fysiek onbekwaam mens haar politiekostuum geven aan die redder aub? Want wtf was dat? Precies rechtstreeks uit een komedie.

En een maat van me die triathlons doet wordt dan medisch afgekeurd omdat hij crohn heeft en het perfect onder controle heeft met medicijnen.

Echt schrijnend al die filmpjes wat voor trieste politiemacht we hebben. In Spanje klopten ze daar heel die boel uit mekaar. En als redder zou ik daar ook niet tussen gaan staan want dat is zeker hun job niet.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    om u helemaal trots te doen voelen over ons land:
    Smart enough to know I`m not smart enough.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Moeten we er stilaan niet denken om bepaalde personen te verwijderen uit onze maatschappij. Het begint toch echt uit de hand te lopen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shellshock2 Bekijk bericht
    Hoe heeft men destijds het hooliganisme aangepakt in dit land? Was toch ook een vorm van repressie? Boetes, gevangenisstraffen en een pestaanpak voor hardleerse personen. Bv elke zomerdag elke dag om de vier uur melden op commissariaat. Drie keer gemist is linea recta naar het gevang...

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
    Dat is tenminste definitief aangepakt. Dat kan je nu niet zeggen.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    https://m.hbvl.be/cnt/dmf20200810_97...hermutselingen

Ook in Houthalen sluiten ze een recreatiepark door asociaal gespuis.

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    https://m.hbvl.be/cnt/dmf20200810_97...hermutselingen

Ook in Houthalen sluiten ze een recreatiepark door asociaal gespuis.
    Elk jaar hetzelfde liedje en nog altijd geen enkele maatregel vanuit de regering

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Ze kunnen het zelfs in de beste komedie niet verzinnen.

Marcheer zo eens in Rusland of Korea en het gaan van de eerste keer je laatste stapjes geweest zijn op deze aardbol.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Stuyfmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Deze zijn nu toch niet echt representatief voor het leger? Trouwens actieve militairen moeten elk jaar hun militaire testen voor lichamelijke geschiktheid (MTLG) afleggen, ik weet natuurlijk niet of deze nog even zwaar zijn dan twintig jaar geleden en of deze verschillen van de component of eenheid waarin je zit.

De toegangstesten voor het leger hier zijn trouwens helemaal niet zo eenvoudig en de opleiding in principe ook niet, maar eens dat achter de rug is er denk ik nog weinig incentive en dooft de motivatie snel uit.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Elk jaar hetzelfde liedje en nog altijd geen enkele maatregel vanuit de regering
    Uberhaupt opengeklikt? Is een compleet ander geval dan op de andere badplaatsen op't eerste zicht.

Het was een onnozel geschil tussen twee kinderen dat leidde tot een discussie tussen meerdere badgasten. Volgens tal van getuigen begon het uit de hand te lopen toen een van de betrokkenen zich racistisch uitliet. “Enkele mensen waren op elkaar aan het schelden”, zegt een van de getuigen. “En de spanning liep almaar op. Enkele bewakingsagenten kwamen tussenbeiden en vroegen aan een man met een baard om afstand te nemen zodat de gemoederen wat konden bedaren. Maar toen zei die man letterlijk: ‘ik ga niet weg voor bruine apen.’ Toen was het hek helemaal van de dam. Onder druk van de jongeren die zijn uitspraak niet namen is de man uiteindelijk naar de uitgang van De Plas gegaan.
    Laatst gewijzigd door Pieterjan94; 11 augustus 2020 om 08:20

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    70 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Moeten we er stilaan niet denken om bepaalde personen te verwijderen uit onze maatschappij. Het begint toch echt uit de hand te lopen.
    En hoe ga je dit praktisch doen?
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Uberhaupt opengeklikt? Is een compleet ander geval dan op de andere badplaatsen op't eerste zicht.
    Voor mij ligt het probleem niet bij allochtonen hoor maar bij heethoofden die geen enkel respect hebben voor de authoriteit. Zoals je ook kan zien op de beelden van blankenberge zijn het niet enkel allochtonen die denken dat ze boven de wet staan. Of je nu franky of abdul noemt, gelieve je aan de wet te houden en ook geen overlast voor anderen te veroorzaken.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    'Ik ga niet weg voor bruine apen'.

Dat deze woordkeuze zonder twijfel racistisch is hoor je mij zeker niet betwijfelen. Maar wie zegt er dat die uitspraak niet kwam van iemand die zich niet zomaar liet intimideren en wegjagen?

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    33 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuyfmans Bekijk bericht

Dat deze woordkeuze zonder twijfel racistisch is hoor je mij zeker niet betwijfelen. Maar wie zegt er dat die uitspraak niet kwam van iemand die zich niet zomaar liet intimideren en wegjagen?
    Tuurlijk is die er gekomen.
    Ik ga vaak naar de plas. Overlast door jongeren die met luide muziek alcohol en drugs zitten te gebruiken en geregeld ook nog es op de vrouwen zitten roepen.

Zo van die mannen roepen wat ze willen maar een keer "bruine aap" zeggen en het komt weer in de krant wat er zou gezegd zijn.
    Ik vraag mij dan altijd af waarom er zwaarder getild moet worden aan de woorden "bruine aap" dan "vuile hoer".
    Zijn allebei even grove beledigingen.

Edit Crew: Woordje aangepast.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuyfmans Bekijk bericht

Gaan we echt het gedrag van blanken wel gaan goedpraten en het gedrag van allochtonen niet? Dat neigt toch naar racisme nietwaar?

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Ik ga vaak naar de plas. Overlast door "jongeren" die met luide muziek alcohol en drugs zitten te gebruiken en geregeld ook nog es op de vrouwen zitten roepen.

Zo van die mannen roepen wat ze willen maar een keer "bruine aap" zeggen en het komt weer in de krant wat er zou gezegd zijn.
    Ik vraag mij dan altijd af waarom er zwaarder getild moet worden aan de woorden "bruine aap" dan "vuile hoer".
    Waarschijnlijk moet er wat tegengewicht (in de media) komen om aan te tonen dat de problematiek in de recreatiedomeinen/zwembaden en aan de kust evengoed de schuld is van de racistische Vlaming.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Gaan we echt het gedrag van blanken wel gaan goedpraten en het gedrag van allochtonen niet? Dat neigt toch naar racisme nietwaar?
    Ik zeg toch dat het een racistische uitspraak is? Trouwens wat mag een autochtoon eigenlijk doen als hij geïntimideerd, verweten of weggejaagd wordt? Iets terugroepen mag hij niet, want dit zal racistisch van ondertoon zijn, in discussie gaan is sowieso geen optie, op de vuist gaan ook niet. Het enige wat de autochtoon mag is met de staart tussen de benen afdruipen.

Trouwens waarom vergelijk je beide situaties, aan zee werden die jongeren toch alles behalve geïntimideerd of uitgedaagd?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    70 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Ik ga vaak naar de plas. Overlast door jongeren die met luide muziek alcohol en drugs zitten te gebruiken en geregeld ook nog es op de vrouwen zitten roepen.

Edit Crew: Woordje aangepast.
    Als het jongeren zijn, schrijf dan jongeren. Die aanhalingstekens zijn voor niks nodig.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

Tags for this Thread

Regels voor berichten