Pagina 26 van 33 Eerste ... 16222324252627282930 ... Laatste
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    71 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funky22 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maw sukkels maken misbruik van sukkeltjes.
    Dus verkracht worden als er geen sprake is van een mes op je keel, maakt dat je een sukkel bent. Goed. Enfin, goed... ik vind het eigenlijk om rillingen van te krijgen.Trek je dat door naar alles ook? Omaatje dat wordt opgelicht, eigen schuld? Vechtpartij op straat die jij niet wint, pech? Maar beter moeten vechten?
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Dus verkracht worden als er geen sprake is van een mes op je keel, maakt dat je een sukkel bent. Goed. Enfin, goed... ik vind het eigenlijk om rillingen van te krijgen.Trek je dat door naar alles ook? Omaatje dat wordt opgelicht, eigen schuld? Vechtpartij op straat die jij niet wint, pech? Maar beter moeten vechten?
    Euhh jij trekt het naar alles door en maakt van wat ik zeg een eigen verhaal, nu je eigen verhaal mag je tegen jezelf verder vertellen ipv tegen mij.

Uiteraard als je op een doop gedwongen wordt om een sexuele handeling uit te voeren is dit een strafbaar feit en dit moet eruit, maar dat je daar al in mee gaat op een doop als student zegt toch ook wel veel over die persoon, alle wat drijft u dan om dat toch te doen want het is niet dat ze u bedreigen met u leven als je het niet doet he, of is het voor de schrik om vernederd te worden? amai als nee zeggen al een vernedering is dan is heel dat spel toch gewoon een kansloos iets.
    Laatst gewijzigd door Funky22; 8 september 2020 om 00:15

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Wat?? Hoe kom je van ‘verkrachting’ bij ‘slet’? Ik schrik oprecht van de opmerkingen hier...
    Hoe kom jij van "iemand een pijpbeurt geven op een doopfeest" naar "een verkrachting"? Ik schrik oprecht van de opmerkingen hier...

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Zeg het is nu ook niet dat die allemaal nuchter zijn als dat gebeurt he. Dan stem je nogal veel makkelijker in met iets dat je niet oké vindt.
    Eigenlijk is heel dat gedoe één grote klucht, denken dat ze heel wat zijn, willen erbij horen, hebben weet van een hele hoop smerige dingen en toch staan ze elk jaar als dwazen in de rij om erbij te horen
    En dan achteraf verwonderd zijn als er erge dingen gebeuren.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    71 Post(s)
    Euhh jij trekt het naar alles door en maakt van wat ik zeg een eigen vehaal

Nu je eigen verhaal mag je tegen jezelf verdrer vertellen ipv tegen mij.
    Ze is een sukkel omdat ze geen ruggengraat heeft om nee te zeggen. Jouw woorden. De sukkel misbruikt de sukkel.

Er kan ook sprake zijn van dwang zonder dat er meteen een dreiging van geweld is. Door de machtspositie, de ongelijkheid tussen beide partners, en door de alcohol is instemming al quasi onmogelijk. Komt dan nog eens de dwang bij van groepsdruk, en dat is gewoon verkrachting, hoor. En wat jij doet, is de schuld bij het slachtoffer leggen, omdat in jouw beeld ze maar wat harder nee had moeten zeggen.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    71 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Hoe kom jij van "iemand een pijpbeurt geven op een doopfeest" naar "een verkrachting"? Ik schrik oprecht van de opmerkingen hier...
    Iemand dwingen tot seksuele daden, vanuit een machtspositie en met alcohol in het spel is verkrachting. Het gaat hier al de hele tijd om dwang. Van Sanda nu deze. Dus niet onschuldig komen doen. Je zei wat je zei.

Maar ze heeft niet genoeg ruggengraat, dus is ze een slet. Het slachtoffer van een verkrachting noem je een slet.

Solide's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze is een sukkel omdat ze geen ruggengraat heeft om nee te zeggen. Jouw woorden. De sukkel misbruikt de sukkel.

Er kan ook sprake zijn van dwang zonder dat er meteen een dreiging van geweld is. Door de machtspositie, de ongelijkheid tussen beide partners, en door de alcohol is instemming al quasi onmogelijk. Komt dan nog eens de dwang bij van groepsdruk, en dat is gewoon verkrachting, hoor. En wat jij doet, is de schuld bij het slachtoffer leggen, omdat in jouw beeld ze maar wat harder nee had moeten zeggen.
    Niet te vergeten: schachten zijn meestal eerstejaars studenten dus 17-18 jaar, dat zijn nog bijna kinderen. Dan sta je absoluut nog niet zo sterk in je schoenen, of je bent al een uitzondering.

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Iemand dwingen tot seksuele daden, vanuit een machtspositie en met alcohol in het spel is verkrachting. Het gaat hier al de hele tijd om dwang. Van Sanda nu deze. Dus niet onschuldig komen doen. Je zei wat je zei.
    Iemand die pijpt op commando op een doopfeest noem ik een slet ja. Een dronken slet dan.
    Heeft ze klacht ingediend voor verkrachting misschien? Getuigen genoeg toch. Zit die man in den bak?

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Als ik dit zo lees, schaf heel die doop cinema eens af alle normaal is dat toch niet dat zulke zaken daar mogelijk zijn.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    71 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Iemand die pijpt op commando op een doopfeest noem ik een slet ja. Een dronken slet dan.
    Heeft ze klacht ingediend voor verkrachting misschien? Getuigen genoeg toch. Zit die man in den bak?
    Dus machtspositie, groepsdruk, zoals hierboven staat leeftijd, alcohol, maakt allemaal niet uit? Als ik een meisje maar genoeg alcohol geeft dat ze nog semi-bewust ja kan knikken, of zelfs maar ‘niet weigert’, is het geen verkrachting? Als een leraar het eist ‘of ze krijgt slechte punten’?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    n.
    Een doop een noodzaak vinden is op zich al iets vrij kansloos dus in die context zijn het toch gewoon sukkels, (en ja ook slachtoffer en dader)

iTrader
    0
    Mentioned
    15 Post(s)
    Ik behoor nochtans tot de partij die graag en veel tegenwind geeft aan feministen in de Westerse maatschappij. Maar wat je hier allemaal leest slaat toch werkelijk alles hoor...

Iemand onder zware psychologische druk zetten om seksuele handelingen te stellen en de eerste die bezwijkt noem je een slet?! -> Zieke geesten. Degoutant gewoon. Dezelfde soort normvervaging die wellicht voorkwam bij dat clubje Reuzegom. Brrr.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Een doop een noodzaak vinden is op zich al iets vrij kansloos dus in die context zijn het toch gewoon sukkels, (en ja ook slachtoffer en dader)
    En vooral dat vriendje, die niet alleen niet door heeft dat z'n vriendin 'm voor z'n ogen bedrogen heeft, maar er ook over gaat wenen in de pers. Dat of ze heeft zulk trauma dat ze nog steeds niet durft onder ogen zien dat ze verkracht werd, en het gemakkelijker vind om zelf verantwoordelijkheid te nemen.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Ik behoor nochtans tot de partij die graag en veel tegenwind geeft aan feministen in de Westerse maatschappij. Maar wat je hier allemaal leest slaat toch werkelijk alles hoor...

Iemand onder zware psychologische druk zetten om seksuele handelingen te stellen en de eerste die bezwijkt noem je een slet?! -> Zieke geesten. Degoutant gewoon. Dezelfde soort normvervaging die wellicht voorkwam bij dat clubje Reuzegom. Brrr.
    Een jaarlijks terug kerend evenement waar zulke dingen mogelijk zijn daar stel ik me toch serieuze vragen bij.

En het gaat over een doop hoe kan je daar nu onder zware psychologische druk komen te staan? (dat belooft voor later in de echte wereld) alle veel verstand heb je op dat moment toch ook niet lijkt me als je u daar zo laat in meeslepen, is de angst om af te gaan dan zo groot dat men bezwijkt, alle dat is toch gewoon zielig.

Uiteraard is dat een slachtoffer van een vuile kloot maar die andere kant mag toch ook eens aangekaart worden.

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht

Eens zien wat uw opinie over uw vriendin is als zij een kerel pijpt op een studentendoop. Troosten zeker.
    Wie hier gebrainwashed is is die kerel die het "ongevraagd opneemt" voor zijn vriendin dat een andere vent gepijpt heeft.
    Als er geen uitspraak is of zelfs geen officieel klacht is ingediend voor verkrachting, waarom zouden wij het dan verkrachting moeten noemen.
    Laatst gewijzigd door Five-seveN; 8 september 2020 om 00:44

Regels voor berichten