Pagina 88 van 88 Eerste ... 38788485868788
    kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Kwaliteit was toch maar een van de minder belangrijke aspecten volgens Biden.
    Het was vooral belangrijk wat de kandidaat tussen de benen had want het moest een vrouw zijn.
    Sorry. "Moest zich als vrouw identificeren"

Hawk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Called it. Biden verliest hiermee vandaag de verkiezingen. De achtergrond van Harris zal genadeloos uitgebuit worden door de Trump-campagne en de broodnodige zwarte stemmen kan Biden hiermee vergeten.
    En het heeft niet lang geduurd --> Flashback: Kamala Harris compared ICE to KKK in Senate hearing - Fox News

Maar ik denk dat het niet zal uitmaken. Door het coronavirus ligt de Amerikaanse economie in duigen en dat was een van Trump's weinige verwezenlijkingen.
    non plus ultra

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
    En het heeft niet lang geduurd --> Flashback: Kamala Harris compared ICE to KKK in Senate hearing - Fox News

Maar ik denk dat het niet zal uitmaken. Door het coronavirus ligt de Amerikaanse economie in duigen en dat was een van Trump's weinige verwezenlijkingen.
    Meeste analisten vinden het een logisch veilige keuze : ervaring, vrouw, jong, komt uit historisch gezien democratische staat, niet blank.
    Ja ze was als AG hard maar niet genoeg redenen om niet op Biden te stemmen daarvoor. Toch niet voor de doelgroep waarvoor ze gaan.
    Harris is ook pro police reform dus een groot deel van de BLM ga je ook mee krijgen.

Maar belangrijkste reden is dat ze gewoon Trump moeten laten doen zoals hij bezig is. Hij is z'n eigen graf aan het graven. Enkel de die hards geloven nog hard in hem maar die zijn te weinig om de swingvoters en swingstates te beïnvloeden.

Trouwens ICE heeft heel slechte reputatie bij immigranten en Amerikanen met immigratie achtergrond dus zoiets als ICE compared to KKK gaat enkel met Republikeinen slecht vallen.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    Meeste analisten vinden het een logisch veilige keuze : ervaring, vrouw, jong, komt uit historisch gezien democratische staat, niet blank.
    Ja ze was als AG hard maar niet genoeg redenen om niet op Biden te stemmen daarvoor. Toch niet voor de doelgroep waarvoor ze gaan.
    Harris is ook pro police reform dus een groot deel van de BLM ga je ook mee krijgen.

Maar belangrijkste reden is dat ze gewoon Trump moeten laten doen zoals hij bezig is. Hij is z'n eigen graf aan het graven. Enkel de die hards geloven nog hard in hem maar die zijn te weinig om de swingvoters en swingstates te beïnvloeden.

Trouwens ICE heeft heel slechte reputatie bij immigranten en Amerikanen met immigratie achtergrond dus zoiets als ICE compared to KKK gaat enkel met Republikeinen slecht vallen.
    Ik zie dat compleet anders. Trumps beste verwezenlijkingen vielen net vooral op de zwarte amerikanen. Dingen als de first step act, en de record lage unemployment onder hen, staan in scherp contrast met Harris haar beleid als AG. Een enigszins competente campagnemanager kan daar genadeloos gebruik van maken.

Je moet ook enigszins realistisch zijn in de corona-aanpak. Democraten hadden het zeker niet beter gedaan, en hebben zelfs geprotesteerd tegen zijn betere acties (zoals een travel ban uit China). En de meeste doden zijn te betreuren in democratisch gerunde steden, althans voorlopig. Daarnaast liggen er nu niet minder als 4 EO's op zijn bureau om de economische klappen te verzachten, inclusief een, blijkbaar, gefinancierd via een vermogenswinstbelasting.

Voor zover Biden voor lag in de peilingen, is dat genoeg om hem op achterstand te zetten.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Jij volgt toch beetje anders nieuws dan ik denk ik

BLM is goed bezig volgens mij zwarte amerikanen vooral? Die gaan niet geneigd zijn om te stemmen op Trump die hardhandig alles neerslaat.
    Dan vergeet je nog dat het land in economische crisis is met heel hoge werkloosheidscijfers.

Ik garandeer je dat iedere ander president is het nu democratisch of republikeins het veel beter ging aangepakt hebben dan Trump. Z'n approval ratings zijn daar ook bewijs van dat mensen er niet mee akkoord gaan.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zie dat compleet anders. Trumps beste verwezenlijkingen vielen net vooral op de zwarte amerikanen. Dingen als de first step act, en de record lage unemployment onder hen, staan in scherp contrast met Harris haar beleid als AG. Een enigszins competente campagnemanager kan daar genadeloos gebruik van maken.

Je moet ook enigszins realistisch zijn in de corona-aanpak. Democraten hadden het zeker niet beter gedaan, en hebben zelfs geprotesteerd tegen zijn betere acties (zoals een travel ban uit China). En de meeste doden zijn te betreuren in democratisch gerunde steden, althans voorlopig. Daarnaast liggen er nu niet minder als 4 EO's op zijn bureau om de economische klappen te verzachten, inclusief een, blijkbaar, gefinancierd via een vermogenswinstbelasting.

Voor zover Biden voor lag in de peilingen, is dat genoeg om hem op achterstand te zetten.
    Ja, wat Trump gedaan heeft voor de zwarten, zonder weerga! En die Mexicanen! Het zijn misschien rapists, maar nu kunnen ze tenminste opnieuw openlijk meelopen in white supremacist marsen!

Daarnaast overweegt Trump nu een capital gains tax CUT. Dat zal die zwarten nogal eens helpen!
    Net zoals de vorige tax cut die voor zichzelf zou betalen.

Ik kan ook al niet wachten tot de discussies opnieuw beginnen. Serieel corrupte en leugenvertellende Trump versus "ja maar Kamala heeft in 1993 eens iets gezegd wat je zou kunnen interpreteren als onjuist", dus lock her up en stem Trump!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

- US unemployment daalt al sinds de Obama administratie, Trump borduurde daarop voort.
    - De bipartisan First Step act is inderdaad een goede eerste stap. Hervormingen van het criminal justice systeem moeten echter veel verder gaan.
    - Affordable Care Act zorgde voor een daling van het aantal onverzekerde zwarte Amerikanen met 30%. Trump probeert die nog altijd af te schaffen zonder een vervangsysteem klaar te hebben.
    - Zijn tax reform doet op de lange termijn vooral de lagere inkomens pijn, m.a.w. African-American communities.

Verder ben ik wel akkoord dat Trump veel gedaan heeft voor zwarte Amerikanen. Het continue aanwakkeren van rassenhaat en zijn brutale repressie van de protesten heeft BLM eindelijk een mainstream karakter gegeven en gezien de populariteit van BLM bij zwarte Afrikanen, zal dit ook zijn invloed hebben op de verkiezingsopkomst.

Wat betreft Harris: zij is bij uitstek de veiligste kandidaat en met de minste zwaktes, dus ik snap de keuze zeker wel.

Regels voor berichten