Pagina 63 van 88 Eerste ... 135359606162636465666773 ... Laatste
    DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Oké, en stel dat dat het geval is, want ik weet het niet, maar ik wil daar gerust in meegaan. Volgens mij mag het wel, maar alleen niet de identieke, precieze zegel. Maar goed, dat is eigenlijk maar gerommel in de marge, hè. Want het gaat hier om de afbeelding die Trump dus in de plaats gebruikt. Hij kan iets helemaal anders in de plaats gebruiken. Of iets zoals dat sportteam hierboven. Maar hij kiest voor een afbeelding die wel heel wat gelijkenissen vertoont met een ander bekend symbool. En dan gaat gewoon op wat ik ook al aan Legatus vroeg:

"Gewoon de eagle naar links laten kijken" is net mijn hele punt. Dan is het het officiële. Naar rechts niet. Zelfs DVL zegt dat dat een belangrijk verschil is in rechtse middens. Waarom weiger jij dat in te zien?
    Zeg ik daarmee dat Trump een neonazi is en dat hij moedwillig alle symbolen wil aanpassen? Natuurlijk niet.

Maar ga je ontkennen dat het een mogelijkheid is dat zijn campagnebureau een significante en vocale groep van zijn achterban (altright) wil aanspreken door een verwijzing te maken naar hun gedachtegoed?
    Ik acht die mogelijkheid heel klein in omdat altright
    1) 99% van die mannen hebben geen flauw benul van de richting van de arend of de historie daarachter. Ze ook niet overschatten .
    2) die mannen worden wild bij het zien van een arend, hoe die ook vliegt of draait.
    3) Wat is de politieke waarde om hen aan te spreken met zo'n symbool?

Wat ik wel misschien nog kan zien als bewust, is dat de richting zo gedaan werd om juist de media uit zijn kot te lokken om daarna weer in de verdedigingmodus te hangen. "Kijk, de linkse media noemt ons weer fascisten".

Heeft veel cynischere t-shirts dan dat trouwens:
    https://shop.donaldjtrump.com/produc...s-lives-matter
    BLM en abortus in 1 t-shirt.
    o/

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    58 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht
    Ik acht die mogelijkheid heel klein in omdat altright
    1) 99% van die mannen hebben geen flauw benul van de richting van de arend of de historie daarachter. Ze ook niet overschatten .
    2) die mannen worden wild bij het zien van een arend, hoe die ook vliegt of draait.
    3) Wat is de politieke waarde om hen aan te spreken met zo'n symbool?

Wat ik wel misschien nog kan zien als bewyst, is dat de richting zo gedaan werd om juist de media uit zijn kot te lokken om daarna weer in de verdedigingmodus te hangen. "Kijk, de linkse media noemt ons weer fascisten".

Heeft veel cynischere t-shirts dan dat trouwens:
    https://shop.donaldjtrump.com/produc...s-lives-matter
    BLM en abortus in 1 t-shirt.
    1) Ik laat hier al specifiek DVL zien die het heeft over de richting van het hoofd van de adelaar. Je moet ze ook niet onderschatten, het hele plan van het zelfbenoemde en zelfbestempelde altright is via ogenschijnlijk gangbare dingen en dingen die wel door de beugel kunnen, toch hun ideologie door te geven. Dat gaat dan over woordgebruik, maar ook die memes en "grapjes" op het internet, en symbolen die hergebruikt worden. SPQR is ook zoiets, al is dat wel ouder. Dus dat is echt gewoon niet waar.
    2) Eens
    3) De politieke waarde om je luide en hevige achterban aan te spreken, en te laten zien dat je hen nog niet vergeten bent? Is dat niet het doel van elke campagne? De ontkenbaarheid van dit icm de knipoog naar die groep die echt niet meer hoeft te zijn dan een knipoog. Een hondenfluitje, waar hij en zijn campagne meester in zijn gebleken, maken dat dit ideaal is daarvoor, toch.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

DogFacedGod's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    1) Ik laat hier al specifiek DVL zien die het heeft over de richting van het hoofd van de adelaar. Je moet ze ook niet onderschatten, het hele plan van het zelfbenoemde en zelfbestempelde altright is via ogenschijnlijk gangbare dingen en dingen die wel door de beugel kunnen, toch hun ideologie door te geven. Dat gaat dan over woordgebruik, maar ook die memes en "grapjes" op het internet, en symbolen die hergebruikt worden. SPQR is ook zoiets, al is dat wel ouder. Dus dat is echt gewoon niet waar.
    2) Eens
    3) De politieke waarde om je luide en hevige achterban aan te spreken, en te laten zien dat je hen nog niet vergeten bent? Is dat niet het doel van elke campagne? De ontkenbaarheid van dit icm de knipoog naar die groep die echt niet meer hoeft te zijn dan een knipoog. Een hondenfluitje, waar hij en zijn campagne meester in zijn gebleken, maken dat dit ideaal is daarvoor, toch.
    DVL is ook meester om de calimero te uit te hangen tegenover de media. Hij doet niks anders dan te provoceren in de hoop dat de media het oppikt zodat het verhaaltje weer gedraaid kan worden van de corrupte media. Hij heeft de media weer een aantal keer liggen gehad met militaire kampen en VB jongeren paintball.

Voor mij kadert dat veel meer in de "strijd tegen liberal media" (Maak je criticasters ongeloofwaardig.) dan "dogwhistling". Ik zeg niet dat het niet gebeurt maar een t-shirt met een arend die naar de verkeerde kant kijkt. Dat begint toch wel ver gezocht te worden en ik haat het dat er daar iedere keer zoveel aandacht moet gegeven aan worden want het leidt af van veel noodzakelijkere zaken.

Niemand ging daar aandacht aan geven totdat het getweet wordt en al het twittervee moet weer zijn mening kunnen geven.

https://twitter.com/vanranstmarc/sta...33384560627715
    Jambon zit twee stoelen ver van DVL. wat een fascist!!!.

Ik haat Twitter
    o/
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DogFacedGod Bekijk bericht

https://twitter.com/vanranstmarc/sta...33384560627715
    Jambon zit twee stoelen ver van DVL. wat een fascist!!!.

Ik haat Twitter
    Je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat het wel een rare opstelling is om naast die personen te gaan zitten als Vlaams minister-president.
    Maar goed je kan ook niet altijd kiezen natuurlijk naast wie je zit, en de reden waarom ze daar zitten is wel gedeeld en heeft niks met extreemrechts te maken.
    Maar Jambon weet ook wel dat dit weer een weekje onzin slikken gaat zijn. Dat mensen hier zo een spel van maken, en dingen erbij fantaseren is sneu natuurlijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Je kan natuurlijk moeilijk ontkennen dat het wel een rare opstelling is om naast die personen te gaan zitten als Vlaams minister-president.
    Maar goed je kan ook niet altijd kiezen natuurlijk naast wie je zit, en de reden waarom ze daar zitten is wel gedeeld en heeft niks met extreemrechts te maken.
    Maar Jambon weet ook wel dat dit weer een weekje onzin slikken gaat zijn. Dat mensen hier zo een spel van maken, en dingen erbij fantaseren is sneu natuurlijk.
    Ik ga er in deze ook wel vanuit dat het weer een streek is van DVL en dat Jambon niet wist wie dat was ... maar anderzijds is Jambon nu ook wel de laatste is die vies is om met dat soort personen om te gaan.

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Of hoe je met een tweet compleet het tegenovergestelde doet dan hetgeen je aanklaagt.

Bovendien merkwaardig om als prominent viroloog zoveel politiek gerelateerde tweets te doen, met een zeer uitgesproken karakter. In wezen niets verkeerds, maar volgens mij alleszins niet slim.

We gaan er nog ver mee komen, met Twitter. De eene kant op de kap van de andere. Alles wordt extremer; dialoog kan niet meer: nee, ieder wilt scoren met zijn eigen groot gelijk.
    I don't think you understand, these boys killed my dog.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    FoxNews is minder en minder vriendelijk voor de Trump regering:
    interview over het heropenen van de scholen (onder dreiging):

en zelfs de reacties zijn tegen haar meestal krijgt FoxNews de wind van voor als ze een regeringslid van Trump roosteren, maar nu zien ze zelf in dat ze eigenlijk geen enkele vraag deftig heeft beantwoord.

op 8:10 geeft de interviewer zelf aan dat reopening nieuwe spikes heeft opgeleverd. Ik dacht even dat ik naar CNN aan het kijken was.
    vanaf 8:40 is ook wel een mooi momentje, want ze verwijzen naar het heropenen van scholen in Europa.
    En vlak daarachter gaat het over het afdreigen van de scholen, waarin dat de interviewer aangeeft dat het wegnemen van `funding` buiten hun macht ligt en via Congress moet gaan.

Als FoxNews nu zelfs Trump afvalt, dan weten we het wel hoe hij er november voor staat.
    Smart enough to know I`m not smart enough.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swagger Bekijk bericht
    Of hoe je met een tweet compleet het tegenovergestelde doet dan hetgeen je aanklaagt.

Bovendien merkwaardig om als prominent viroloog zoveel politiek gerelateerde tweets te doen, met een zeer uitgesproken karakter. In wezen niets verkeerds, maar volgens mij alleszins niet slim.

We gaan er nog ver mee komen, met Twitter. De eene kant op de kap van de andere. Alles wordt extremer; dialoog kan niet meer: nee, ieder wilt scoren met zijn eigen groot gelijk.
    Ook wel de hoofdreden waarom Marc Van Ranst zoveel kritiek krijgt.
    Hij maakt bijna meer politieke statements dan videologische. En uit een zeer specifieke hoek.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    FoxNews is minder en minder vriendelijk voor de Trump regering:
    interview over het heropenen van de scholen (onder dreiging):

en zelfs de reacties zijn tegen haar meestal krijgt FoxNews de wind van voor als ze een regeringslid van Trump roosteren, maar nu zien ze zelf in dat ze eigenlijk geen enkele vraag deftig heeft beantwoord.

op 8:10 geeft de interviewer zelf aan dat reopening nieuwe spikes heeft opgeleverd. Ik dacht even dat ik naar CNN aan het kijken was.
    vanaf 8:40 is ook wel een mooi momentje, want ze verwijzen naar het heropenen van scholen in Europa.
    En vlak daarachter gaat het over het afdreigen van de scholen, waarin dat de interviewer aangeeft dat het wegnemen van `funding` buiten hun macht ligt en via Congress moet gaan.

Als FoxNews nu zelfs Trump afvalt, dan weten we het wel hoe hij er november voor staat.
    Fox news doet dit al veel langer. Shep smith, Cavuto, Napolitano, Chris Wallace en Baier hebben zich al meermaals kritisch uitgesproken tgov Trump. Dat Fox news 100 procent achter Trump staat is een mythe. Op dat vlak zijn ze eigenlijk veel meer balanced dan CNN of MSNBC.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    58 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    Fox news doet dit al veel langer. Shep smith, Cavuto, Napolitano, Chris Wallace en Baier hebben zich al meermaals kritisch uitgesproken tgov Trump. Dat Fox news 100 procent achter Trump staat is een mythe. Op dat vlak zijn ze eigenlijk veel meer balanced dan CNN of MSNBC.
    En dit is dus waarom het moeilijk is om jouw posts serieus te nemen. Die ongelofelijke bias...
    Alsof CNN en MSNBC geen programma's of interviewers hebben die kritisch zijn voor de DNC, en totaal blind voor het ontstaan, de oprichter en het expliciete businessmodel van FoxNews. Daarbij noem je dan iemand die vertrokken is omdat hij de Trump bias niet meer aankon bij Fox (Shep Smith). Het is pas de laatste maand/maanden dat er een beetje tegengas komt. "Meer balanced" is gewoon liegen.

DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tot voor kort stonden ze achter Trump maar nu Trump hen zelf aanvalt als fake news en zijn eigen nieuwszender op poten wil zetten vallen ze hem natuurlijk af. Waar ze kunnen want ook zij moeten hun rechtse base blijven paaien natuurlijk.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    En dit is dus waarom het moeilijk is om jouw posts serieus te nemen. Die ongelofelijke bias...
    Alsof CNN en MSNBC geen programma's of interviewers hebben die kritisch zijn voor de DNC, en totaal blind voor het ontstaan, de oprichter en het expliciete businessmodel van FoxNews. Daarbij noem je dan iemand die vertrokken is omdat hij de Trump bias niet meer aankon bij Fox (Shep Smith). Het is pas de laatste maand/maanden dat er een beetje tegengas komt. "Meer balanced" is gewoon liegen.
    Daar gaat het toch niet over. Heb je op CNN al een news anchor positief gehoord over Trump?

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    58 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Daar gaat het toch niet over. Heb je op CNN al een news anchor positief gehoord over Trump?
    Wat een sprong weer! Omdat iemand bij FoxNews kritisch is over DeVos.
    Wat zegt Legatus? "hebben zich al meermaals kritisch uitgesproken tgov Trump". En dat maakt hen "meer gebalanceerd dan CNN en MSNBC".

Wat maak jij ervan? Dat CNN niet alleen kritisch moet zijn voor de DNC of een dem kandidaat/de dem partij (zoals Fox nu de laatste maanden pas doet), maar ook nog eens positief zijn voor de president die hen al 5 jaar verkettert.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Wat een sprong weer! Omdat iemand bij FoxNews kritisch is over DeVos.
    Wat zegt Legatus? "hebben zich al meermaals kritisch uitgesproken tgov Trump". En dat maakt hen "meer gebalanceerd dan CNN en MSNBC".

Wat maak jij ervan? Dat CNN niet alleen kritisch moet zijn voor de DNC of een dem kandidaat/de dem partij (zoals Fox nu de laatste maanden pas doet), maar ook nog eens positief zijn voor de president die hen al 5 jaar verkettert.
    Neen. Ik zie Trump en de DNC als twee verschillende zaken. Bij Fox zie je inderdaad zowel kritische als lovende stemmen als het over Trump gaat. Bij CNN en MSNBC is die lovende stem gewoon afwezig. Als je natuurlijk denkt dat die de waarheid in pacht hebben dan kan ik er in komen dat je daar geen graten in ziet hoor. Maar dan ben je gewoon naief.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten