Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het verschil is wel dat zij een tijdspanne van 4 jaar hebben waar ze hun punt(en) mee kunnen bewijzen.

Ik zie Trump nu op zijn rallies terug zeggen, net zoals 4 jaar geleden: 'WE ARE GOING TO MAKE AMERICA GREAT AGAIN!'. Wat heeft hij de afgelopen 4 jaar dan gedaan? Precies niet veel, als hij weer diezelfde belofte moet maken.

Waar is bijvoorbeeld de 'huge concrete wall' die hij ging laten zetten EN die hij ging laten betalen door de Mexicanen? Ze hebben in die 4 jaar maar +- een 600 (!) km vervangen (ook omdat hij nu de laatste maanden er wat spoed acher gestoken heeft omdat hij toch over iets kan zeggen dat hij zijn belofte gehouden heeft), en dat alleen heeft de Amerikaanse belastingbetaler veel geld gekost.

Waarom loopt Hillary nog altijd op vrije voeten? Ging hij ze niet opsluiten van het moment dat hij president was?

Trump ging miljoenen mensen deporteren, heeft hij ook niet gedaan.

Ging Obamacare vervangen met zijn eigen plan, en na verschillende keren beloftes gedaan te hebben om dit in orde te brengen, is dit er nog altijd niet gebeurd.

Hij ging de economie boosten met gemiddeld 3 tot 5% per jaar. Heeft nooit aan 3% in gelijk welk van die 4 jaar geraakt.

Heeft de belofte gedaan dat hij tijdens zijn presidentschap nooit op reis zou gaan, maar heeft daar rap van af gezien en verschillende keren afgereisd naar Florida en New Jersey waar hij eigendommen heeft. Beloofd van enkel te golfen met mensen die hem en bijgevolg Amerika kon helpen, maar heeft meer dan 270 bezoekjes gebracht aan golfclubs (terwijl hij vroeger commentaar had op Obama die eens een golfke durfde placeren, hoho!).

En er zijn wss nog een aantal dingen, maar ik heb er geen goesting in om ze op te zoeken.

Maar ja, Joe Biden is dement en corrupt eh .
    PSN: Piekatsjoe
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Legatus's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piekatsjoe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het verschil is wel dat zij een tijdspanne van 4 jaar hebben waar ze hun punt(en) mee kunnen bewijzen.

Ik zie Trump nu op zijn rallies terug zeggen, net zoals 4 jaar geleden: 'WE ARE GOING TO MAKE AMERICA GREAT AGAIN!'. Wat heeft hij de afgelopen 4 jaar dan gedaan? Precies niet veel, als hij weer diezelfde belofte moet maken.

Waar is bijvoorbeeld de 'huge concrete wall' die hij ging laten zetten EN die hij ging laten betalen door de Mexicanen? Ze hebben in die 4 jaar maar +- een 600 (!) km vervangen (ook omdat hij nu de laatste maanden er wat spoed acher gestoken heeft omdat hij toch over iets kan zeggen dat hij zijn belofte gehouden heeft), en dat alleen heeft de Amerikaanse belastingbetaler veel geld gekost.

Waarom loopt Hillary nog altijd op vrije voeten? Ging hij ze niet opsluiten van het moment dat hij president was?

Trump ging miljoenen mensen deporteren, heeft hij ook niet gedaan.

Ging Obamacare vervangen met zijn eigen plan, en na verschillende keren beloftes gedaan te hebben om dit in orde te brengen, is dit er nog altijd niet gebeurd.

Hij ging de economie boosten met gemiddeld 3 tot 5% per jaar. Heeft nooit aan 3% in gelijk welk van die 4 jaar geraakt.

Heeft de belofte gedaan dat hij tijdens zijn presidentschap nooit op reis zou gaan, maar heeft daar rap van af gezien en verschillende keren afgereisd naar Florida en New Jersey waar hij eigendommen heeft. Beloofd van enkel te golfen met mensen die hem en bijgevolg Amerika kon helpen, maar heeft meer dan 270 bezoekjes gebracht aan golfclubs (terwijl hij vroeger commentaar had op Obama die eens een golfke durfde placeren, hoho!).

En er zijn wss nog een aantal dingen, maar ik heb er geen goesting in om ze op te zoeken.

Maar ja, Joe Biden is dement en corrupt eh .
    Het is onmogelijk om alles rond te krijgen wat je belooft of wil uitvoeren.
    Je heb voor veel zaken een meerderheid nodig in het huis en de senaat. Zoals funding voor de muur.

Trump's successen zijn veel:
    Creatie Space Force
    Tax reform
    Enorme goede economische cijfers. Veel middeninkomens verdienen meer. jobcreatie en BNP groei projecties werden keer op keer overtroffen.
    Voor de zwarte gemeenschap: First Step act, "oppertunity zones" en 'zwarte' universiteiten.
    Right to try
    Vernietiging ISIS, doden van Abu Bakr al-Baghdadi en Qasem Soleimani
    Historisch vredesakkoord tussen Israel en de UAE
    China onder druk zetten.
    Nieuw handelsakkoord tussen Canada, US en Mexico. Bye bye NAFTA.
    Terugtrekking troepen uit Europa en elders.
    Navo leden onder druk gezet waardoor ze nu meer % investeren van hun BNP aan defensie. Minder afhankelijk van de VS.
    Productie/jobs teruggehaald naar de iron belt en elders.
    Betere relaties met Noord Korea.
    3 supreme court aanduidingen.
    En nog zoveel meer.

Farewell & goodnight Hitchens

"Honesty is the first chapter in the book of wisdom." Thomas Jefferson
    no votes  

StevenFM's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    Productie/jobs teruggehaald naar de iron belt en elders.
    Heb je hier cijfers voor? Dit was wel een van zijn belangrijkste verkiezingspunten aangezien hij o.a. door Michigan en Ohio de verkiezingen in 2016 gewonnen heeft. Ik lees namelijk dat er vooral jobverliezen zijn opgetreden in deze sectoren en dat was reeds voor de uitbraak van COVID-19 het geval.
    While the tariffs failed to boost overall steel employment, economists say they created higher costs for major steel consumers - killing jobs at companies including Detroit-based automakers General Motors Co and Ford Motor Co. Nationally, steel and aluminum tariffs resulted in at least 75,000 job losses in metal-using industries by the end of last year, according to an analysis by Lydia Cox, a Ph.D. candidate in economics at Harvard University, and Kadee Russ, an economics professor at the University of California, Davis. In all, they estimated, the trade war had caused a net loss of 175,000 U.S. manufacturing jobs by mid-2019.
    The steel-industry setbacks account for just a fraction of the job losses in Michigan’s manufacturing sector - which now employs 55,100 fewer workers than it did when Trump took office in January 2017, U.S. Labor Department data shows. The state’s automotive industry accounted for 35% of the manufacturing job losses, according to the St. Louis Fed.
    Laatst gewijzigd door StevenFM; 2 november 2020 om 01:40
    no votes  

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenFM Bekijk bericht
    Heb je hier cijfers voor? Dit was wel een van zijn belangrijkste verkiezingspunten aangezien hij o.a. door Michigan en Ohio de verkiezingen in 2016 gewonnen heeft. Ik lees namelijk dat er vooral jobverliezen zijn opgetreden in deze sectoren en dat was reeds voor de uitbraak van COVID-19 het geval.

buiten het laatste rampjaar , is dat toch een stijgende grafiek?
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil
    no votes  

StevenFM's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {BK}Black Devil Bekijk bericht
    buiten het laatste rampjaar , is dat toch een stijgende grafiek?
    Waarom zouden we dat laatste rampjaar buiten beschouwing laten dan? Dit gaat niet eens over de COVID-19 periode maar wel over het jaar 2019 tot 2020.
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    https://www.newsweek.com/omaha-trump...hermia-1542741

Trump is zijn voter base aan het decimeren: is het niet door covid regels aan zijn laars te lapen dan is het door onderkoeling.
    Smart enough to know I`m not smart enough.
    no votes  

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legatus Bekijk bericht
    Het is onmogelijk om alles rond te krijgen wat je belooft of wil uitvoeren.
    Je heb voor veel zaken een meerderheid nodig in het huis en de senaat. Zoals funding voor de muur.
    Goh, ik dacht toch echt dat de republikeinen de eerste 2 jaar een absolute meerderheid hadden in alle branches.

Space Force: gewoon wat bevoegdheden van Air Force in een nieuw zeggenschap gestoken. Niemand ziet er de voordelen van in.
    Taxes: goed voor de rijken, eerste paar jaar ook redelijk goed voor de gewone Amerikaan, komende tientallen jaren groot probleem voor alle niet superrijken Amerikanen
    'zwarte' universiteiten: terug segregeren zoals in de jaren 50?
    Solemeini: alsof hij dat persoonlijk heeft gedaan en dat staat toekomstige onderhandelingen met Iran serieus in de weg.
    Economische cijfers: is hier al 5x aangetoond dat die niets beter waren dan onder Obama voor Covid, waarom je dat blijft aanhalen weet ik ook niet.
    Productie jobs teruggehaald? Heb je daar ook echte cijfers van? Want ik vind ze niet. Of is het zoals die Foxconn fabriek: veel beloven voor fotomoment, maar uiteindelijk niets.
    3 supreme court benoemingen: lijkt mij dat Trump daar weinig aan toe doen had. Ik vind het niet positief, maar als er eer gegeven moet worden, dan zou ik die aan Mitch McConnell geven.
    En zoveel meer...
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    lol 1 dag eens niet deze thread bekijken en we zitten in de legatusshow

Grappig dat wij geen kritiek zouden aanvaarden van Biden maar totaal zelf niet zien hoe hij denkt over Trump.
    Een bus wordt praktisch van de baan gereden in Texas : ah we weten niet wie het begon? Allemaal in good fun.

Massa opkomst op rally voor Trump : hij gaat gegarandeerd winnen.
    Niet beseffen dat er nog nooit zoveel early voting is dusja enthousiasme is in het algemeen. Mss niet allemaal voor Trump als we de polls mogen geloven.
    no votes  

iTrader
    73 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Weeral ne knappe van Trump, over hoe goed hij de corona pandemie in de USA heeft aangepakt, en dat hij beter eens naar Europa overkomt om het allemaal uit te komen leggen hoe het wel moet:

"Europe imposed draconian lockdowns and cases were surging and deaths were surging but think of it, draconian. Now they have to do it all over again. What the hell are they doing? I think I'll go over and explain it to them," Trump said at a rally in Michigan. "But they're locking down parts of Europe again."
    no votes  

iTrader
    73 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Trump zijn strategie is de strategie van het beschermen van de ouderen, en de behandeling van de zieken (hij is ook zelf behandeld weet je wel). In de USA is het aantal bezette bedden met covid19 gelijk aan 7.5% van alle bedden. Het is gestegen van 5% naar 7% op 1 maand tijd. In de staten waar dit het ergst is, is het nog altijd maar 15%. Er is daar dus geen enkel probleem met de capaciteiten van de ziekenhuizen en de mogelijkheid tot het behandelen van patienten. Ja, natuurlijk zal je wel eens een artikel kunnen vinden van een ziekenhuis dat ontevreden is, maar cijfers zijn cijfers. Trump ziet geen reden om een lockdown te gaan doen als de ziekenhuizen maar 7% bezet zijn met covid patienten.
    Hmmm, yup, jij leeft ook in die alternatieve Trump wereld waar er helemaal geen corona probleem is (aangezien Trump het allemaal heeft opgelost, een van bevestigde "accomplishments"):

Hospitals overwhelmed: Exhausted staffs, surging COVID-19 cases push nation's limits
    Bron: https://eu.usatoday.com/story/news/h...ap/6081153002/

Hospitals Are Reeling Under a 46 Percent Spike in Covid-19 Patients
    Bron: https://www.nytimes.com/2020/10/27/u...-capacity.html

Grafiekje:
    https://covidtracking.com/data/chart...y-hospitalized

Ze zitten nog niet aan de piek van de vorige "drukke" periodes, maar aan dit tempo gaan ze daar wel binnen een dag of 10 zitten...
    En gecombineerd met de herfst gaan ze er waarschijnlijk los over schieten en tegen dan serieus in de problemen geraken...
    Laatst gewijzigd door berenod; 2 november 2020 om 11:02
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    18 Post(s)
    Ik weet niet of deze hier gepost is.
    https://www.thedailybeast.com/biden-...n-campaign-bus

Dit geeft aan wat voor tuig en uitschot er onder de Trump supporters zit. Law and Order. Neen, gewoon puur facisme.
    Je kan het natruurlijk gewoon niet helpen dat je het IQ van een goudvis hebt (en Trump steunt), maar het feit dat dat soort tuig dus gewoon wapens mag bezitten tart alle verbeelding.
    Laatst gewijzigd door ugar; 2 november 2020 om 11:33
    no votes  

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik ga niet ontkennen dat ik wel benieuwd ben wat de uitslag gaat zijn. Ik zou nergens mijn geld op durven te zetten.
    no votes  

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    ik zou gokken op Trump wint maar niks is zeker. Als Biden het haalt dan hoop ik wel dat hij een ijzersterke beurt maakt waarop de democraten kunnen verderbouwen na 4 jaar dan (ik vermoed eigl dat hij sowieso geen kandidaat is binnen 4 jaar) , anders krijg je binnen 4 jaar opnieuw de republikeinen (eventueel onder een Ivanka Trump)
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil
    no votes  

GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Angstig benieuwd naar wat die zotten met geweren gaan doen als Biden wint, zeker wetende dat Trump nooit gaat conceden.
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Angstig benieuwd naar wat die zotten met geweren gaan doen als Biden wint, zeker wetende dat Trump nooit gaat conceden.
    en Trump heeft dan nog 2,5 maanden de macht.
    Positie gaat verzwakt zijn maar aan de presidentiële bevoegdheden gaan ze niks kunnen doen.
    no votes  

Regels voor berichten