Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb ze even voor je opgezocht. Uitspraken die jij me toebedeelt, maar die ik nooit gezegd heb. Stuk voor stuk stropoppen en verdraaiingen, alleen al uit je laatste twee posts naar mij:
    - alsof elke CEO alleen maar beslissingen neemt vanuit zijn blank perspectief in een maatschappij opgericht door en voor blanken.
    - Dat sport de enige sector zou zijn waarin meritocratie relevant zou zijn is zever
    - Dus stop toch met te denken dat alle blanken dan zouden kunnen meeprofiteren van die rijkdom
    - hoe kom je er dan bij dat huidskleur de enige factor zou zijn?
    - je gelooft nog steeds niet dat er zoiets bestaat als een pc-cultuur die sociale media misbruiken om hun onnozele ideeën op te dringen
    - en ben je plots niet meer geïnteresseerd in gelijkheid en als het is om achter de vuilkar te lopen.

Zoals ik dus al zei: De goesting om in te gaan op enige vragen of argumenten van je is me ernstig vergaan. Wat is die discussie op basis van stropoppen ook waard? Dan heb je iets weerlegd wat ik nooit gezegd hebt, en je hebt niet geluisterd naar wat ik echt gezegd heb. Totaal nutteloos.
    Post 1396 - https://www.9lives.be/forum/politiek...l#post22471717

Waarom zou ik niet geïnteresseerd zijn in gelijkheid als het gaat om achter de vuilkar lopen? Natuurlijk wel. Sportteams is wat anders, omdat het daar zowat de enige plaats is waar het gaat om een pure meritocratie.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Post 1396 - https://www.9lives.be/forum/politiek...l#post22471717

Waarom zou ik niet geïnteresseerd zijn in gelijkheid als het gaat om achter de vuilkar lopen? Natuurlijk wel. Sportteams is wat anders, omdat het daar zowat de enige plaats is waar het gaat om een pure meritocratie.
    Urgh, "zowat de enige plaats waar" =/= "de enige sector waar". Thuis is zowat de enige plaats waar ik drink, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik buitenshuis nog nooit met alcohol in mijn pollen ben betrapt.

Enfin, voor iemand anders (want Loser zou niet durven ) zich op de semantiek van de situatie gooit.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Urgh, "zowat de enige plaats waar" =/= "de enige sector waar". Thuis is zowat de enige plaats waar ik drink, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik buitenshuis nog nooit met alcohol in mijn pollen ben betrapt.

Enfin, voor iemand anders (want Loser zou niet durven ) zich op de semantiek van de situatie gooit.

Dat plus het feit dat ik in de ene post zeg, ‘pure meritocratie’, en in de andere post gaat over ‘waar merit relevant is’. Allee, ja. Da’s toch een groot verschil? Het is overal relevant. Maar het is nergens een pure meritocratie, behalve in het beste geval in een sportteam. En dan nog niet bij de eigenaars. Dat was het punt.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379

Regels voor berichten