Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
Omwille van de reden die ik daaronder heb gegeven: dat het op zich al schandalig is dat er überhaupt nagedacht wordt over dergelijke maatregelen zonder eerst na te denken over essentiële zaken.
Dat is geen uitleg waarom je het anders schrijft, dat is een uitleg van wat wél correct is.

Tenzij je bedoelt dat je ergernis over het feit dat men nadenkt over iets een verklaring is waarom je zaken verzint. Wat zou betekenen dat bij elke ergernis over iets, jij het normaal vindt dat je zaken verzint en we je dus eigenlijk, gezien je je zovaak ergert, quasi niet moeten geloven.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc
Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
Overigens is "naar het hoofd geslingerd krijgen" ook allesbehalve synoniem met "toegekend krijgen", dus je moet me hier ook geen woorden in de mond proberen leggen. En voor de rest zou ik zeggen: leer eens een tekst interpreteren, dat zou ook al veel nodeloze discussies zoals deze kunnen vermijden.
Je bestempelen als zware overdrijver en onbetrouwbare kwast is ook interpretatie van wat je schrijft. "naar het hoofd geslingerd krjigen" is nog veel minder synoniem met "over nadenken om het te laten geven door anderen"