Pagina 43 van 43 Eerste ... 333940414243
    SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom zouden ze dat doen?
    Om hen te laten opdraaien voor de economische schade

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Om hen te laten opdraaien voor de economische schade
    Dat is geen antwoord op mijn vraag.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200406_04914231

Dankzij de nva krijgen we hier niets klaar. De beste bananen republiek is hier niets bij. In alles moet de nva er een communautaire chaos van maken. Spijtig we hadden in alles het beste land van de wereld kunnen zijn.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Alle partijen moeten toch echt wel jaloers zijn op de NVA die precies op zijn eentje alles kan doen wat ze willen.
    Elke stem die niet naar NVA gaat is automatisch een verloren stem, want geen enkele partij kan iets doen zolang NVA bestaat.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niemandsland Bekijk bericht
    https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200406_04914231

Dankzij de nva krijgen we hier niets klaar. De beste bananen republiek is hier niets bij. In alles moet de nva er een communautaire chaos van maken. Spijtig we hadden in alles het beste land van de wereld kunnen zijn.
    NVA zit niet in de federale regering en meeste van de zaken nu zijn federaal hoor

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Heeft hier denk ik nog niet gestaan ? Aangezien het over mondmaskers gaat moet het niet in het politiek gedeelte denk ik

Tientallen miljoenen mondmaskers verbrand: "Moesten plaatsmaken voor vluchtelingen"
    03/04/20

Tientallen miljoenen mondmaskers verbrand:
    Er is tijdens deze coronacrisis heel wat te doen rond mondmaskers; er zijn er te weinig, de prijzen worden plots opgedreven, sommige ladingen zijn onbruikbaar etc.

En dat terwijl er een strategische stock aanwezig was in ons land. Maar die ging in rook op, letterlijk zelfs.
    De stock lag jarenlang in een kazerne in het Naamse Belgrade. Adjudant Marc Caekebeke was mede verantwoordelijk voor het beheer van de stock.

De mondmaskers waren vervallen, en er werd beslist ze te vernietigen. "Alles zou verbrand worden. Sommige dozen zijn bij een carnavalsvereniging terechtgekomen", zegt Caekebeke in Het Nieuwsblad.
    Rode Kruis

Volgens hem is de belangrijkste reden voor de vernietiging echter het feit dat de overheid in 2015 besliste om het Rode Kruis een deel van de gebouwen te laten gebruiken voor de opvang van vluchtelingen en stockage van materiaal, zo zegt hij in de krant.
    Edit Crew: Gaat toch meer over de politieke fall-out en verantwoordelijkheid ervan, en het beleid.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Heeft hier denk ik nog niet gestaan ? Aangezien het over mondmaskers gaat moet het niet in het politiek gedeelte denk ik
    Maar zijn ze nu vernietigd omdat ze vervallen waren of omdat ze plaats moesten maken. Allezja als die dingen waardevol waren kon men die toch elders stockeren. De vraag voor mij is eigenlijk of een vervallen masker nog nuttig is, want indien ja is dit een grove vergissing, en indien nee maakt de laatste paragraaf toch niets uit?
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Maar zijn ze nu vernietigd omdat ze vervallen waren of omdat ze plaats moesten maken. Allezja als die dingen waardevol waren kon men die toch elders stockeren. De vraag voor mij is eigenlijk of een vervallen masker nog nuttig is, want indien ja is dit een grove vergissing, en indien nee maakt de laatste paragraaf toch niets uit?
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200405_04913848 -> zit achter paywall, dus ik heb het volledige artikel niet gelezen
    Ze waren niet allemaal vervallen, ik weet wel niet hoeveel dit dan zijn.
    Ook weten we niet alle details, dus misschien is het een zeer menselijke vergissing dat die over het hoofd zijn gezien.

Regels voor berichten