Loser's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    24 Post(s)

Vragenvuur: Heropening

In het topic over memorabele onderwerpen werd er Vragenvuur aangehaald. En ik vind het een geniaal concept.
    En vooral in Pol&Actua is daar volgens mij nood aan. Een beetje context rond de posts. Vaak zien we users als de som van hun posts, en ik denk dat er veel nuance verloren gaat daarbij. Ik kan zo wel een aantal mensen bedenken van wie ik zo'n vragenrondje erg interessant zou vinden, en als update als ze die al eens gedaan hebben bij de eerste lading Vragenvuren.

De regels toen lijken me nog altijd te volstaan:
    -Geen geflame, getrol of provocatie.
    -Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of dergelijke en zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
    -Laten we onze vragen richten tot één persoon, niet dus off topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
    -De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem vrij vragen te negeren.

Zo'n Vragenvuur is natuurlijk alleen maar interessant als er goeie vragen komen, en genoeg mensen het zien zitten om vragen te beantwoorden. Dus misschien is het wel goed om eens te peilen hiernaar. Ik was er de vorige keer niet bij, dus alle input is welkom!
    Laatst gewijzigd door Loser; 6 maart 2020 om 11:25
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Volledig voorstander. Kan geen kwaad om hier eens een topic te hebben waar het niet altijd over de serieuze zaken des levens moet gaan.

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja, dat was superplezant. Die keer dat dacuba het organiseerde, was de enige reden dat het in pol & actua stond om wat een beperkter publiek te hebben en dus eventuele troll reacties zoveel mogelijk te voorkomen. 't Was dus zeker niet alleen bedoeld voor actieve pol & actue'ers of zo.

Edit: gevonden! https://www.9lives.be/forum/politiek...ek-nerath.html
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Goed idee.. Ik vind het altijd leuk om de "mens achter de nick" beter te leren kennen.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Shyheim's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heel leuk initiatief. Heb een beetje het gevoel dat ik hier weinig mensen nog “ken”, dus wel plezant om het community-gevoel wat op te krikken.
    formerly known as LessThanJake

steam
    psn

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heel goed!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned