Pagina 6 van 11 Eerste ... 2345678910 ... Laatste
    Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lavabo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus volgens jou is het beter om gewoon niet op die talkshows te komen om zo in een underdog rol te komen? Waarom weigeren al de andere partijen dan niet om op tv te komen als het toch zo een goede strategie is volgens jou?

Haha, wat ga ik nog lezen om de VRT goed te praten.
    Waarschijnlijk omdat die af en toe eens in een regering zitten en niet enkel bestaan om te roepen vanuit de oppositie.

"haha"
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dus volgens jou is het beter om gewoon niet op die talkshows te komen om zo in een underdog rol te komen? Waarom weigeren al de andere partijen dan niet om op tv te komen als het toch zo een goede strategie is volgens jou?

Haha, wat ga ik nog lezen om de VRT goed te praten.
    sinds wanneer is een bepaalde strategie altijd geldig voor alles en iedereen?
    beetje simplistische visie, niet?

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat die af en toe eens in een regering zitten en niet enkel bestaan om te roepen vanuit de oppositie.

"haha"
    Ja, cordon sanitair heeft ook nooit bestaan.

"haha"

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    sinds wanneer is een bepaalde strategie altijd geldig voor alles en iedereen?
    beetje simplistische visie, niet?
    Maar je zei net dat De andere partijen maken zichzelf vaak (ongewenst) belachelijk, is het dan niet beter om gewoon niet te gaan op talkshows volgens jouw logica?

Of misschien probeer je gewoon een weg te vinden om VRT goed te praten?

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    nee, ze zouden beter idd wat meer hun mond houden, dat klopt

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Hm, een beetje op niveau blijven graag.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    dat de VRT eigenhandig Vlaams belanger (pardon, onafhankelijk parlementslid) DvL gelanceerd heeft vergeten we dan even
    Laten we wel wezen, dat was dan toch een onbedoeld effect en niet hun intentie. Daar kan je hen dan moeilijk nog krediet voor geven.

Nu is DvL de VRT misschien dankbaar, maar het had even goed anders kunnen uitdraaien waardoor hij bijvoorbeeld zijn studies rechten niet had kunnen afwerken.

Ik zou nog steeds liever een politiek meer evenwichtige berichtgeving zien, dan dat de VRT studentenpraesesjes lanceert tot Kamerlid.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    jaja, was wat kort door de bocht om duidelijk te maken dat ik discussie over al dan niet voldoende vertegenwoordigd zijn in actua programma's fel overroepen vind

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het dagelijkse actua-programma van de openbare omroep waar bijna altijd wel een politieker wordt uitgenodigd is zeker een goede graadmeter.

Maar altijd willen goed praten natuurlijk, typisch.
    De Afspraak is een dagelijks actua-programma. Niet het. Je hebt ook nog Terzake en Vandaag. En dan zwijgen we nog over het Journaal, de verschillende radio-programma's, hell zelfs een DIW.

Als jij een zender gaat afrekenen op basis van representatie in slechts één van de vele programma's, dan ligt het probleem vooral bij jou hoor. En dat vind ik ook typisch .

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Je kan niet ontkennen dat het niveau van de openbare omroep serieus gedaald is toch. Ook zitten er echt wel teveel "bekende" koppen die niets liever doen dan hun eigen ideeen promoten en ophemelen. Men mag van mij gerust wat besparen op de eenheidsworst wat men produceert bij de vrt en terug gaan naar waar de vrt zou moeten voor staan. Namelijk neutrale en correcte informatie over de actualiteit, politiek en maatschappelijke problemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ja, cordon sanitair heeft ook nooit bestaan.

"haha"
    Bedankt om zelf het argument te geven waarom de underdog spelen voor het VB wél werkt en voor andere partijen (waarschijnlijk) niet. Alsof het VB zelf geen garen spint bij altijd het slachtoffer te spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Je kan niet ontkennen dat het niveau van de openbare omroep serieus gedaald is toch. Ook zitten er echt wel teveel "bekende" koppen die niets liever doen dan hun eigen ideeen promoten en ophemelen. Men mag van mij gerust wat besparen op de eenheidsworst wat men produceert bij de vrt en terug gaan naar waar de vrt zou moeten voor staan. Namelijk neutrale en correcte informatie over de actualiteit, politiek en maatschappelijke problemen.
    Daarmee kan ik dan wel akkoord gaan, zo'n 7de dag waar politici even 10 minuten krijgen om een voorgekauwd propagandapraatje te doen in een "debat" en de moderator amper tot geen kritische vragen stelt, wat is daar de meerwaarde van? Op het einde heeft iedereen toch gelijk, ook al zegt de ene wit en de andere zwart. Ook een format zoals De Afspraak snap ik niet: hier is een belangrijk sociaal of politiek thema, maar Jos die een boek heeft geschreven over iets compleet anders en Mia die in het nieuws kwam voor een fait divers praten ook mee.

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    De Afspraak is een dagelijks actua-programma. Niet het. Je hebt ook nog Terzake en Vandaag. En dan zwijgen we nog over het Journaal, de verschillende radio-programma's, hell zelfs een DIW.

Als jij een zender gaat afrekenen op basis van representatie in slechts één van de vele programma's, dan ligt het probleem vooral bij jou hoor. En dat vind ik ook typisch .
    Weeral een mooie ad hominem op het laatste maar goed.

Wees gewoon eerlijk, ga je nu beweren dat VB even veel als de rest wordt uitgenodigd? In tegendeel, het kan nog erger zijn dan op De Afspraak.

Achja, maar blijven proberen goed praten en de cijfers negeren, dat is typisch voor jou en je linkse vriendjes. (ik mag dan ook met een ad hominem komen niet?)

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Bedankt om zelf het argument te geven waarom de underdog spelen voor het VB wél werkt en voor andere partijen (waarschijnlijk) niet. Alsof het VB zelf geen garen spint bij altijd het slachtoffer te spelen.
    "underdog", ze worden geduwd in die positie ja, daarom dat jou commentaar belachelijk was. Als cordon sanitair niet zou bestaan en ze een kans kregen om deel te nemen in de regering maar weigerde zou je argument kunnen op gaan.

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    "underdog", ze worden geduwd in die positie ja, daarom dat jou commentaar belachelijk was. Als cordon sanitair niet zou bestaan en ze een kans kregen om deel te nemen in de regering maar weigerde zou je argument kunnen op gaan.
    Dus volgens jou heeft hun succes niets te maken met het uitbuiten van die positie, en op die manier de "protestpartij" bij uitstek te zijn?

Kijk hé, als dat de beginpositie is moet je geen marketinggenie zijn om dat uit te buiten, dan ook niet evenveel uitgenodigd worden op elk debat, en hierover de calimero spelen, is gewoon een goede strategie. Dus ja, ik denk dat het voor het VB zeker niet schadelijk is dat ze kunnen klagen dat ze niet voldoende worden uitgenodigd, zeker omdat ze ook verre van doodgezwegen worden. Een beetje dubbel voordeel. Dat hebben ze zelf ook wel ingezien, aangezien dat zowat in elk debat terugkomt.

Dat is ook de reden dat ik tegen het cordon ben. Laat ze eens een coalitie proberen te vormen en dan beleid voeren.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Weeral een mooie ad hominem op het laatste maar goed.

Wees gewoon eerlijk, ga je nu beweren dat VB even veel als de rest wordt uitgenodigd? In tegendeel, het kan nog erger zijn dan op De Afspraak.

Achja, maar blijven proberen goed praten en de cijfers negeren, dat is typisch voor jou en je linkse vriendjes. (ik mag dan ook met een ad hominem komen niet?)
    Lol. Ik speelde in op jouw "typisch", en dan zo in je gat gebeten zijn .

Ik negeer trouwens de cijfers niet, ik spreek ook niets goed. Maar als jij op basis van 1 programma een hele zender afrekent, ja, dan ga ik jou daarop pakken want dan lul je uit je nek.

Pagina 6 van 11 Eerste ... 2345678910 ... Laatste

Regels voor berichten