Pagina 23 van 29 Eerste ... 13192021222324252627 ... Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De subsidie voor bovenlokale sportinfrastructuur gaat bijna altijd naar gemeentes, dient enkel voor nieuwbouw of renovatie van infrastructuur dient en mag nooit meer dan 30% van de totale prijs zijn. Het lijkt me logisch dat die bedragen sterk kunnen verschillen van jaar tot jaar, afhankelijk van hoeveel projecten je de jaren daarvoor hebt kunnen afwerken en uit welke pot de subsidies komen. Door de pot volgend jaar te verminderen, gaat er geen bestaande sportinfrastructuur verloren.
    Die 5 miljoen euro voor volgend jaar ligt vast. Voor vorig jaar was die pot 10 miljoen euro vast. Daarvoor is meer dan 22 miljoen toegekend. Het is niet dat er geen projecten waren. Er worden gewoon minder projecten goedgekeurd. Projecten die voldoen aan de basisvoorwaarden, maar dus gewoon uit de boot vallen wegens te weinig budget. Je moet de feiten niet proberen te verdraaien.

En is sportinfrastructuur dan niet van essentieel belang voor sporters en jonge talenten? Ik vind het net positief dat het naar investeringen gaat en niet naar tijdelijke exploitatie.
    Dat geld gaat trouwens niet "bijna altijd naar gemeentes". Elke sportclub kan zelf een subsidie aanvragen. En in die goedgekeurde projecten zie ik toch vaak een nv, club, of vzw als trekker. En niet de gemeente. (al is dat zelfs niet zo belangrijk wie het aanvraagt).

Sportinfrastructuur of clubs kunnen evengoed tenonder gaan bij gebrek aan infrastructuur en de nodige vergunningen. Daarnaast is er voor sommige sporten nog steeds een inhaalbeweging nodig qua infrastructuur omdat jarenlang te weinig werd geïnvesteerd. Nieuwe infrastructuur trekt ook nieuwe leden en sporten aan, en meer mensen aan het sporten krijgen is toch positief?

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Dat is een groot probleem dat velen delen. Ze respecteren de hand waar ze uit eten niet. Maar als die dan de kraan dichtdraaid schreeuwt men moord en brand.
    Idd, van mij mogen ze die cultuursubsidies ineens met 100% verminderen. Zero respect voor al die bergen geld die ze kado krijgen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Idd, van mij mogen ze die cultuursubsidies ineens met 100% verminderen. Zero respect voor al die bergen geld die ze kado krijgen.
    En wie is daarmee geholpen? Dat is zo'n beetje hetzelfde als: Schrap 100% van het migratiebudget maar. Maar ze moeten wel allemaal geïntegreerd zijn!

Edit: Voor de duidelijkheid, ik ben zeker geen tegenstander van besparingen. In heel veel, zo niet alle, sectoren. Maar dan moeten ze wel zinnig gebeuren, natuurlijk. Hier is er amper sprake van besparing, volgens de N-VA zelf helemaal géén. Alleen van een herverdeling van de projectsubsidie voor beginnende artiesten en sociaal-artistieke projecten, naar prestigeprojecten van gevestigde waarden die wel in de canon zitten.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Had ik dan beter biologen vergeleken met kwakzalvers? Mijn punt is gewoon dat je een hele groep experten wegzet als minderwaardig, zelfs kwakzalvers. Als ik zie wat Glashelder of Sir.killalot (dacht ik) hier schrijven over de procedure om projectsubsidies te bekomen, lijkt mij dat wel redelijk in orde te zijn, tenzij je natuurlijk zoals jij doet meteen zegt dat die experts eigenlijk niet beter zijn dan een leek om te oordelen. Ik kaats dat gewoon terug naar jou, er zijn ook mensen die "hun" wetenschap beter vinden dan de jouwe. En kijk de reactie. Dat is mijn mening niet trouwens.
    We kunnen daar tot in de treure over blijven discussiëren. Jij maakt er minderwaardig van, dat heeft echter een negatieve connotatie waar ik geen nood aan heb.
    Feit is dat als een panel van artsen morgen zegt dat het beter is om geld te investeren in geneesmiddel X en een minister zonder medische expertise investeert in geneesmiddel Y tegen dat advies in, dan kan je daar degelijke, objectieve kritiek op leveren.
    Als een panel van experts in de kunst zegt dat men moet investeren in kunstvorm X en een minister investeert in kunstvorm Y... Tja, ik zie inderdaad géén reden waarom de keuze van die laatste objectief slechter zou zijn dan van die eersten. Kunst is een uiterst subjectief gegeven. Wanneer het gaat om kunst ter entertainment zoals theater, opera of film zou ik inderdaad de subsidiekraan nog het liefst van ofwel volledig dichtgedraaid zien*. Net zoals de verdoken subsidies voor voetbal. Elke hobby gelijk voor de wet en laat iedereen zijn eigen hobbies ook maar zelf betalen. Erfgoed en musea zijn wat mij betreft nog iets anders en in dat opzicht vind ik deze keuzes van Jambon net positief.

*De best verdedigbare subsidies voor kunst lijken mij nog subsidies voor startende kunstenaars net zoals die er ook zijn voor startende ondernemers. Eénmaal die kunstenaar dan een paar jaar bezig is, kan die dan ofwel op eigen benen staan, of als hij of zij géén publiek vindt voor zijn kunst een andere job gaan zoeken. Ik zie geen reden om kunst waar onvoldoende publiek voor bestaat te blijven subsidiëren. Al zou ik dan wél de inkomsten uit auteursrechten ook durven belasten aan tarieven die meer lijken op de belastingen uit arbeid. En dan praat ik nu deels tegen mijn eigen winkel, want ik ontvang jaarlijks nog een kleine som aan auteursrechten - nooit genoeg om van te leven, mind you -, waarop je slechts een habbekrats belastingen betaal.

Ter info, als je denkt dat het analoog van projectsubsidies in de wetenschappen (FWO bv.) toekennen wel compleet op rationele argumenten gestoeld is, moet ik je ook teleurstellen. Mensen blijven mensen.[
    Dat is inderdaad iets waarover ik ook ogen heb open getrokken als ik zag wat voor "slechte" studenten die mits het kennen van de juiste prof aan de juiste universiteit alsnog een doctoraatsbeurs hebben binnengehaald. Mensen blijven inderdaad mensen. In een ideale wereld wordt dergelijke vriendjespolitiek en nepotisme net bestreden en er niet gewoon de schouders over opgehaald.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KnightOfCydonia Bekijk bericht
    Ik zie geen reden om kunst waar onvoldoende publiek voor bestaat te blijven subsidiëren. .
    Opnieuw, je zit daar met marktfalen. Dan mag je alles buiten de Studio 100-musicals opdoeken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straddle Bekijk bericht
    Yep en ook de meerwaarde op aandelen eindelijk eens invoeren. Zero respect voor al de werkende mensen die wel belastingen betalen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als je zegt dat alle subsidies met onvoldoende publiek moeten afgeschaft worden, schaf dan ook alle subsidies voor studierichtingen met onvoldoende jobs af. Schaf dus ook studio Herman Teirlinck af, of het conservatorium, want ja wat daar uit komt vergeleken met wat we er in steken is verwaarloosbaar. Zeker als je ziet dat we die studenten nadien in hun jobs ook nog eens moeten gaan subsidiëren met allerlei cultuur subsidies. En zo stort een hele piramide in.

Hoeveel belastingsgeld is er in de BRT gepompt vooraleer Gertje zijn studio100 musicals kon maken denk je? Waar had hij gestaan zonder allerlei subsidies? Hoeveel volk zal er na het zien van die pophond gezegd hebben miljaar wat een onzin waar mijn belastingsgeld voor gebruikt wordt. En denk je dat hij de enige is waar we zo ooit subsidies in gestoken hebben?
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 19 november 2019 om 22:17
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191119_04725229

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191102_04696981

Bij de voetbalclubs en ook de wielerploegen schreeuwt men nu al moord en brand omdat het RSZ voordeel voor profsporters dreigt weg te vallen en ze dus zoals elke modale inwoner van België de volle pot aan sociale bijdragen zullen betalen. Vanuit de wielerwereld werd zelfs gezegd dat dit het einde van het huidige wielrennen in België kan betekenen. Betekent dit dan dat het hele topsportgebeuren in België enkel kon overleven bij gratie van de RSZ?

Als ik het goed begrijp zou de nieuwe regeling gelden voor profsporters die in België gedomicilieerd wordt, en onder een bepaald bedrag (ik dacht 2230 Euro bruto) hoeven er zelfs geen sociale bijdragen te worden betaald.

Ik vroeg me nu af hoe dit in andere landen zoals Frankrijk en Nederland zit? Wat zullen de gevolgen zijn voor de sportwereld?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191119_04725229

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191102_04696981

Bij de voetbalclubs en ook de wielerploegen schreeuwt men nu al moord en brand omdat het RSZ voordeel voor profsporters dreigt weg te vallen en ze dus zoals elke modale inwoner van België de volle pot aan sociale bijdragen zullen betalen. Vanuit de wielerwereld werd zelfs gezegd dat dit het einde van het huidige wielrennen in België kan betekenen. Betekent dit dan dat het hele topsportgebeuren in België enkel kon overleven bij gratie van de RSZ?

Als ik het goed begrijp zou de nieuwe regeling gelden voor profsporters die in België gedomicilieerd wordt, en onder een bepaald bedrag (ik dacht 2230 Euro bruto) hoeven er zelfs geen sociale bijdragen te worden betaald.

Ik vroeg me nu af hoe dit in andere landen zoals Frankrijk en Nederland zit? Wat zullen de gevolgen zijn voor de sportwereld?
    De politiek maakt er een typisch symbooldossier van. Als ze een nieuwe regelgeving zo hardlijnig opstellen zoals het nu lijkt, dan mag je ervan uit gaan dat topsporters gaan verhuizen en dat clubs ineen zullen storten (Qua meeropbrengsten in de sociale zekerheid voorzie ik dan ook maar een erg beperkte impact).
    Op het WK of EK voetbal zullen de politici dan weer mooi VIP-tickets in de schoot geworpen krijgen en de dikke jan gaan uithangen, maar hoe dit topsporters tot dat niveau geraken of hoe clubs hun moeten opleiden, dat interesseert hen geen zak. Topsportbeleid trekt in België op de hond zijn kloten.

Ik ben akkoord dat de bijdrage voor de hoge lonen een pak hoger mag zijn. Maar weerom doet iedere partij/politieker er alles aan om zichzelf in de kijker te zetten, en dat kan liefst via een hard standpunt. Totdat je natuurlijk over de uittredingsvergoedingen zou beginnen. Misschien kan iemand via Twitter ook zo even een rondje doen bij de partijen om consensus te vinden over partijgrenzen heen?

KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lijkt me nochtans niet meer dan rechtvaardig dat "topsporters" die reeds topsalarissen verdienen geen extra voordelig belastingregime dienen te krijgen. Hopelijk komt dat erdoor, zonder al te veel uitzonderingen.
    Beter nog: voer tegelijkertijd ook maar een stevige controle in op de grote hoeveelheden zwart geld die rondgaan in het voetbal op de "lagere niveaus". Je kan daar waarschijnlijk héél wat controleurs opzetten die zichzelf veelvoudig terugverdienen. Alleen zullen politici dat niet graag doen, uit angst voor hun populariteit.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    De politiek maakt er een typisch symbooldossier van. Als ze een nieuwe regelgeving zo hardlijnig opstellen zoals het nu lijkt, dan mag je ervan uit gaan dat topsporters gaan verhuizen en dat clubs ineen zullen storten (Qua meeropbrengsten in de sociale zekerheid voorzie ik dan ook maar een erg beperkte impact).
    Op het WK of EK voetbal zullen de politici dan weer mooi VIP-tickets in de schoot geworpen krijgen en de dikke jan gaan uithangen, maar hoe dit topsporters tot dat niveau geraken of hoe clubs hun moeten opleiden, dat interesseert hen geen zak. Topsportbeleid trekt in België op de hond zijn kloten.

Ik ben akkoord dat de bijdrage voor de hoge lonen een pak hoger mag zijn. Maar weerom doet iedere partij/politieker er alles aan om zichzelf in de kijker te zetten, en dat kan liefst via een hard standpunt. Totdat je natuurlijk over de uittredingsvergoedingen zou beginnen. Misschien kan iemand via Twitter ook zo even een rondje doen bij de partijen om consensus te vinden over partijgrenzen heen?
    Hm. Is dit niet precies hetzelfde als wat er over de projectsubsidie werd gezegd? Dat het alleen maar naar de paradepaardjes gaat, maar hoe die paradepaardjes zo groot zijn geworden, dat interesseert ze niet? En dat ze misschien eerder naar uittredingsvergoedingen moeten kijken, omdat daar meer te rapen valt? Is dat nu ineens wél een geldig excuus?
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Hm. Is dit niet precies hetzelfde als wat er over de projectsubsidie werd gezegd? Dat het alleen maar naar de paradepaardjes gaat, maar hoe die paradepaardjes zo groot zijn geworden, dat interesseert ze niet? En dat ze misschien eerder naar uittredingsvergoedingen moeten kijken, omdat daar meer te rapen valt? Is dat nu ineens wél een geldig excuus?
    Gelieve geen zaken door elkaar te halen. Ik klaag duidelijk de politieke profileringsdrang aan: men gaat een rondje twitteren en klaar lijkt kees via enkele woorden die ze tijdens hun ochtendkakje de wereld insturen, terwijl er geen federale regering is om hier beslissingen over te maken. Zelfs met een regering is het vaak te moeilijk voor de beroepspolitici om beleid te voeren. Mijn sneer over dat ze tijdens een moment van hoogconjunctuur (op een EK/WK) wel staan te juichen maakt in principe niet uit, maar is eerder een persoonlijke afkeur. De verwijzing naar de uittredingsvergoedingen maak ik omdat men sinds 2011 (https://www.demorgen.be/nieuws/de-cr...m_content=free) die al over partijen heen aanklaagt, maar men nog steeds geen allesomvattende wijziging ingevoerd heeft.

Als we het over cultuursubsidies hebben, dan spreken we over een minister met een mandaat die een beslissing genomen heeft op basis van een vastgelegd regeerakkoord. Je kan dan gerust ook de manier waarop (zonder inspraak van de sector) aanklagen, maar zoals jij het stelt is het appelen met peren vergelijken en dan moet je daar geen te grote conclusies aan vast hangen wanneer het over politieke profileringsdrang gaat.

Het is een andere discussie als we dieper willen ingaan betreffende de subsidiemechanismen in verschillende sectoren.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Die 5 miljoen euro voor volgend jaar ligt vast. Voor vorig jaar was die pot 10 miljoen euro vast. Daarvoor is meer dan 22 miljoen toegekend. Het is niet dat er geen projecten waren. Er worden gewoon minder projecten goedgekeurd. Projecten die voldoen aan de basisvoorwaarden, maar dus gewoon uit de boot vallen wegens te weinig budget. Je moet de feiten niet proberen te verdraaien.
    De subsidies rond bovenlokale sportinfrastructuur bestaan, als ik mij niet vergis, nog maar sinds 2016-2017 en dienen om een inhaalbeweging te maken. Het gaat over eenmalige investeringen in infrastructuur. Als je volgend jaar wat minder investeert, gaan er geen sportorganisaties of infrastructuur verloren. Het bedrag werd vorig jaar trouwens nog opgetrokken naar 25 miljoen euro (omdat er overschot was van 2017?).
    44 bovenlokale sportinfrastructuurprojecten krijgen subsidie - Vlaams Instituut voor Sportbeheer en Recreatiebeleid vzw
    Door overdracht van budgetten van dit jaar is er in 2018 25 miljoen euro ter beschikking.
    Die €5 miljoen euro voor volgend jaar is niet het maximum budget. Het is het minimum budget.
    Begeleiding subsidieoproep bovenlokale sportinfrastructuur 2020 - Vlaams Instituut voor Sportbeheer en Recreatiebeleid vzw
    31 maart 2020 is de volgende deadline voor indiening. Er zal minstens 5 miljoen euro beschikbaar zijn.
    Sportinfrastructuur of clubs kunnen evengoed tenonder gaan bij gebrek aan infrastructuur en de nodige vergunningen. Daarnaast is er voor sommige sporten nog steeds een inhaalbeweging nodig qua infrastructuur omdat jarenlang te weinig werd geïnvesteerd. Nieuwe infrastructuur trekt ook nieuwe leden en sporten aan, en meer mensen aan het sporten krijgen is toch positief?
    Als ze zouden stoppen met steun aan kleinere sportverenigingen of onderhoud van de bestaande infrastructuur, gaat er veel meer verloren. Als je sportsubsidies persé wilt gaan vergelijken met de kunstsubsidies: het is alsof ze het budget van de Vlaamse lokale voetbalploegen afnemen om de Vlaamse ploegen in de Jupiler Pro League te blijven subsidiëren.

En is sportinfrastructuur dan niet van essentieel belang voor sporters en jonge talenten? Ik vind het net positief dat het naar investeringen gaat en niet naar tijdelijke exploitatie.
    Dat geld gaat trouwens niet "bijna altijd naar gemeentes". Elke sportclub kan zelf een subsidie aanvragen. En in die goedgekeurde projecten zie ik toch vaak een nv, club, of vzw als trekker. En niet de gemeente. (al is dat zelfs niet zo belangrijk wie het aanvraagt).
    Ik heb de lijst eens van wat dichter bekeken, je hebt gelijk, het gaat niet om gemeentes, maar ik vermoed dat een (of meerdere) gemeente(s) in veel gevallen ook mee subsidieert (aangezien de subsidie voor bovenlokale sportinfrastructuur hooguit 1/3e van het totale kostenplaatje dekt).
    Laatst gewijzigd door Destel; 20 november 2019 om 14:35
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De subsidies rond bovenlokale sportinfrastructuur bestaan, als ik mij niet vergis, nog maar sinds 2016-2017 en dienen om een inhaalbeweging te maken. Het gaat over eenmalige investeringen in infrastructuur. Als je volgend jaar wat minder investeert, gaan er geen sportorganisaties of infrastructuur verloren. Het bedrag werd vorig jaar trouwens nog opgetrokken naar 25 miljoen euro (omdat er overschot was van 2017?).
    In 2017: 47 projecten weerhouden voor 22 miljoen euro
    In 2018: 19 projecten weerhouden voor 10 miljoen euro
    Tijdens deze 2 indienrondes werden 91 projecten ingediend waarvan de overige 25 projecten dan niet ontvankelijk bleken, of te lage punten scoorden, of uit de boot vallen omdat er te weinig budget is.

Mijn contact op het kabinet heeft een jaar geleden op mail gezet dat het budget voor 2019 10 miljoen euro zou gaan bedragen. 2 weken geleden heeft mijn contact bij Sport Vlaanderen bevestigd dat er 5 miljoen euro budget zal zijn in 2019, maar dat het hierna wel terug zou stijgen. De link die je geeft, dateert van 2017 dus daar hecht ik geen geloof aan.

Die €5 miljoen euro voor volgend jaar is niet het maximum budget. Het is het minimum budget.
    Je kan ook minstens hopen dat de berg naar Mohammed komt, maar ik zou al mijn eieren toch niet in dat mandje leggen.

Als ze zouden stoppen met steun aan kleinere sportverenigingen of onderhoud van de bestaande infrastructuur, gaat er veel meer verloren. Als je sportsubsidies persé wilt gaan vergelijken met de kunstsubsidies: het is alsof ze het budget van de Vlaamse lokale voetbalploegen afnemen om de Vlaamse ploegen in de Jupiler Pro League te blijven subsidiëren.
    De insteek van de subsidie is inderdaad anders. Ik wou vooral een vergelijking maken inzake misnoegdheid binnen beide sectoren, terwijl het al bij al om beperkte bedragen gaat die voornamelijk voor een beperkt aantal groepen/clubs/verenigingen van essentieel belang zijn.

Ik heb de lijst eens van wat dichter bekeken, je hebt gelijk, het gaat niet om gemeentes, maar ik vermoed dat een (of meerdere) gemeente(s) in veel gevallen ook mee subsidieert (aangezien de subsidie voor bovenlokale sportinfrastructuur hooguit 1/3e van het totale kostenplaatje dekt).
    Sport Vlaanderen organiseert ook workshops over hoe de financiering rond te krijgen van zulke projecten. Want niet vaak vind je een gemeentebestuur bereid om mee te investeren: voor je het weet komt elke sportclub aankloppen voor financiering. En een gemeente wil ook geen geld spenderen aan de exploitatie, maar wil ook vermijden dat het uitloopt op een fiasco en de sportclub ermee stopt/failliet gaat waarbij de gemeente haar investeringen ook in het afvoerputje ziet verdwijnen.
    Ikzelf heb zicht/weet op een handvol projecten hun financiering en bij geenenkel is daar een gemeente bij betrokken. De steun vanuit de gemeente moet je eerder zoeken bij het faciliteren tot het vinden van een geschikte grond, de nodige vergunningen, etc.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De insteek van de subsidie is inderdaad anders. Ik wou vooral een vergelijking maken inzake misnoegdheid binnen beide sectoren, terwijl het al bij al om beperkte bedragen gaat die voornamelijk voor een beperkt aantal groepen/clubs/verenigingen van essentieel belang zijn.
    Maar die vergelijking houdt imo totaal geen steek. Wanneer een vereniging geld uit dat potje gehaald heeft, hebben ze hun voordeel al binnen. Als het potje daarna kleiner wordt, worden ze niet meer benadeeld. Andere verenigingen, die hun plan nog moeten indienen, worden dan misschien benadeeld, maar het gaat om sowieso al om een extra potje bovenop het potje dat ze al kregen/krijgen.

Een vergelijking die wel steek zou houden is een waarin de kleinere verenigingen het met 60% minder moeten doen terwijl de grotere verenigingen hetzelfde krijgen om dan van de regering te horen "we hebben maar 6% bespaard dus er is nog genoeg geld over voor de sector, kom zelf maar af met een plan als je het beter kan".
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Pagina 23 van 29 Eerste ... 13192021222324252627 ... Laatste

Regels voor berichten