Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314
    squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lijkt me eigenlijk vooral dat de procedure transparanter moet verlopen. Kan toch gemakkelijk als je digitaal bezig bent, waar ik de vergelijking zou maken met een postpakketje, zodat je de vooruitgang van je dossier doorheen het systeem kan volgen.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squalleke123 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt me eigenlijk vooral dat de procedure transparanter moet verlopen. Kan toch gemakkelijk als je digitaal bezig bent, waar ik de vergelijking zou maken met een postpakketje, zodat je de vooruitgang van je dossier doorheen het systeem kan volgen.
    Uiteraard, nu is dat zowat de ontmoedigingsstrategie. Een "black box" waar je niets van weet. Maar stel nu dat je geweigerd wordt, dan ben je hier al 6 maand en krijg je een brief om het grondgebied te verlaten...hoeveel mensen doen dat ook? Die kerel uit mijn vorige post met zijn onvertaalde papieren woont hier al jaren terwijl zijn advocaat bezig is met de beroepsprocedure ofzo.

Dat is met mensen hun leven spelen. Tijdens die procedure mag je ook inburgering volgen en dergelijke. Dan liever het Nederlandse systeem.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

squalleke123's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Uiteraard, nu is dat zowat de ontmoedigingsstrategie. Een "black box" waar je niets van weet. Maar stel nu dat je geweigerd wordt, dan ben je hier al 6 maand en krijg je een brief om het grondgebied te verlaten...hoeveel mensen doen dat ook? Die kerel uit mijn vorige post met zijn onvertaalde papieren woont hier al jaren terwijl zijn advocaat bezig is met de beroepsprocedure ofzo.

Dat is met mensen hun leven spelen. Tijdens die procedure mag je ook inburgering volgen en dergelijke. Dan liever het Nederlandse systeem.
    Streng maar rechtvaardig is inderdaad te prefereren boven onze onduidelijkheid IMHO.

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten