Pagina 80 van 93 Eerste ... 307076777879808182838490 ... Laatste
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    De discussie over Bilzen, asielcentra en migratie is hier te vinden: https://www.9lives.be/forum/politiek...-en-asiel.html
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Na de inmenging van de NVA in onze persvrijheid, bemoeit de NVA zich nu ook al met welke kunst er mooi moet geacht worden en welke niet. Wat scheelt er eigenlijk met die sjarels? En heel België hoort dit, ziet dit en doet niets. Allemaal normaal blijkbaar.

Pas op, ik moet eerlijk toegeven: ook ik begin stilaan murw geslagen te worden met alle bullshit die dat ultra-conservatief partijtje uitbraakt de laatste tijd. Maar ik dacht wel dat er nog bepaalde ondergrenzen waren die een vrij, verlicht Westers volk zoals het onze niet zou accepteren. Maar ik heb me vergist blijkbaar.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe jij toch elke week weer opnieuw murw geslagen wordt Mac, een mens zou toch compassie krijgen met u. Ofwel moet je je wat minder focussen op 1 partij en wat meer wat er werkelijk is ipv continue te bashen op onbenulligheden die de media halen. Iedereen zit te roepen en moord en brand te schreeuwen maar vergeet dat men gebonden is aan de parlementen in Belgie en geen enkele partij een meerderheid heeft in die parlementen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Same sh*t, different day ...
    En 'k heb het niet op de uitspraken van N-Va
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoe jij toch elke week weer opnieuw murw geslagen wordt Mac, een mens zou toch compassie krijgen met u. Ofwel moet je je wat minder focussen op 1 partij en wat meer wat er werkelijk is ipv continue te bashen op onbenulligheden die de media halen. Iedereen zit te roepen en moord en brand te schreeuwen maar vergeet dat men gebonden is aan de parlementen in Belgie en geen enkele partij een meerderheid heeft in die parlementen.
    Wat hebben die degoutante NVA-uitspraken nu met het parlement te maken?
    - Is het de schuld van/onder druk van het parlement dat de NVA zegt waar onze pers zich mee moet bezighouden of niet?
    - Is het de schuld van/onder druk van het parlement dat de NVA zegt welke kunst mooi moet geacht worden en welke niet?

Als het eens niet de schuld is van de groenen, van links, van "wereldvreemde rechter"s, van "de media", van "de culturo’s", van de vreemdelingen, … dan is het nu de schuld van het parlement zeker? Calimero vindt altijd wel een zondebok om zijn verantwoordelijkheid niet te moeten dragen.

Maar goed, ik noteer: jij vindt het volstrekt normaal dat de politiek zegt waar de pers zich mee moet bezighouden en welke kunst er mooi geacht moet worden.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 18 november 2019 om 13:31

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als je over de cultuursubsidies wenst te discussiëren dan bestaat daar een apart onderwerp voor.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het parlement stemt nog altijd wetten dus als de nva wat dan ook wil wijzigen moet dit gestemd worden in het parlement, zolang dit niet gebeurd mag nva of wie dan ook leuteren wat hij wil, het is geen wet of regel dus hoef je je er ook niet aan houden. Net zoals een begroting goedgekeurd moet worden dus ja de beslissingsmacht ligt bij het parlement dus stop met wenen over de nva en hou het bij regeringen.

Edit Crew: Ad hominem verwijderd. Zelfs in dit topic gaan we niet over die schreef.
    Laatst gewijzigd door Loser; 18 november 2019 om 17:07

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ouders eisen uitleg over arrestatie van 14-jarige op de Meir: “Vijf uur zonder nieuws”

https://www.hln.be/antwerpen/ouders-...euws~a84d0825/

De omgekeerde wereld dit. De ouders eisen. De ouders zouden beter opvoeden.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Ouders eisen uitleg over arrestatie van 14-jarige op de Meir: “Vijf uur zonder nieuws”

https://www.hln.be/antwerpen/ouders-...euws~a84d0825/

De omgekeerde wereld dit. De ouders eisen. De ouders zouden beter opvoeden.
    Er is toch geen bewijs dat hij betrokken was? En zelfs als hij betrokken zou zijn, begrijp ik de verontwaardiging: je plukt toch niet zomaar minderjarigen zodanig lang van straat dat de ouders aangifte van verdwijning doen en dan nog niet te weten komen dat die gearresteerd is.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Er is toch geen bewijs dat hij betrokken was? En zelfs als hij betrokken zou zijn, begrijp ik de verontwaardiging: je plukt toch niet zomaar minderjarigen zodanig lang van straat dat de ouders aangifte van verdwijning doen en dan nog niet te weten komen dat die gearresteerd is.
    Hangt natuurlijk van de 2 kanten van het verhaal af. Als hij bvb geen pas bij heeft en liegt over zijn identiteit, is het moeilijk om de ouders te contacteren.

Geen idee of het zo gebeurd is, maar moeilijk oordelen zonder heel het verhaal.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Hangt natuurlijk van de 2 kanten van het verhaal af. Als hij bvb geen pas bij heeft en liegt over zijn identiteit, is het moeilijk om de ouders te contacteren.

Geen idee of het zo gebeurd is, maar moeilijk oordelen zonder heel het verhaal.
    Volgens het artikel heeft hij gewoon het gsm-nummer van zijn ouders gegeven, dus stel dat hij zou liegen over zijn identiteit lijkt het mij juist wenselijk om de ouders zo snel mogelijk te contacteren en laten langskomen.

Het is toch ondenkbaar dat een politieagent een 14-jarige in de cel steekt en dan 'vergeet' de ouders te verwittigen? Wou er iemand hem onder druk zetten om een (evt. valse) bekentenis te doen afleggen? Doet me bijna denken aan de central park five.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Volgens het artikel heeft hij gewoon het gsm-nummer van zijn ouders gegeven, dus stel dat hij zou liegen over zijn identiteit lijkt het mij juist wenselijk om de ouders zo snel mogelijk te contacteren en laten langskomen.
    Maar evengoed staat er dat alle ouders onmiddelijk zijn gecontacteerd. Vrij typisch voorbeeld van 1 kant die een interview geeft, terwijl de andere kant enkel een officiële verklaring mag geven.

Het kan best dat de ouders/advocaat gelijk hebben, en dan is het effectief schandalig. Maar de verhalen die ik ooit gehoord heb, worden ouders altijd heel snel gecontacteerd.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Zomaar een doordeweekse bedenking: zou Jambon in China ook zijn felle bek opentrekken over de situatie in Hong Kong zoals hij dat doet tegen Spanje over de situatie in Catalonië? Of zou dat van al teveel consequent gedrag getuigen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Misschien moet je hem een mail zenden en het hem vragen, dankan je je wat meer op de borst komen kloppen dat je toch aan de juiste kant van de geschiedenis staat. En zend misschien direct je ideeen mee over de problemen in vlaanderen.

3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Misschien moet je hem een mail zenden en het hem vragen, dankan je je wat meer op de borst komen kloppen dat je toch aan de juiste kant van de geschiedenis staat. En zend misschien direct je ideeen mee over de problemen in vlaanderen.

Gaan we doen alsof China aan de juiste kant van de geschiedenis staat in dit verhaal??
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Pagina 80 van 93 Eerste ... 307076777879808182838490 ... Laatste

Regels voor berichten